Hoofdstuk 13

544 37 11
                                    

Annelynn

We sliepen met vier personen in dat kleine hutje. Alleen ik kon niet slapen. Het was gewoon te. . Vreemd ? Oké ze zijn familie maar ik ken ze niet eens, en nu slapen we allemaal  bij elkaar.

Sander lag ook heel rustig te slapen. Zijn witte haren waren ondanks het duister nog goed te zien.
Stephanie

Het was midden in de nacht, en ik stond op het dek. Ik kom toch niet slapen. We hadden de hele dag gevaren maar toch hadden we niets gezien. Ik kan echt misselijk worden van het idee dat Annelynn of Sander gewond is, of erger...

Ik trok mijn paarse cape wat verder over mijn schouders en rilde, het was echt steenkoud.

'Stephanie ?'

De kalme, lage stem herkende ik uit duizenden.

'Hmm ?' Zei ik zachtjes.

Ik keek hem niet aan, zelfs niet toen hij naast me kwam staan en ook over het rustige water keek.

'Ga naar binnen, het is veel te koud.' Fluisterde Daan zachtjes.

Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Ik kan niet slapen.'

Ik wendde mijn hoofd af en keek hem aan. Zijn donkerblauwe slaap shirt zat strak om zij brede schouders en zijn helder groene ogen schitterden in het maanlicht.

'Laat me raden, je zit weer te piekeren.' Zei hij met een glimlach.

'Daan! Dit is niet grappig!  Wie weet wat er met ze is gebeurd.. Mijn stem brak en er rolden tranen over mijn wangen.

Ik had het nooit verwacht, maar Annelynn en ik waren echt hele goede vriendinnen geworden. Ze was lief, aardig, attent, eerlijk en ze luisterde zonder te oordelen. Ik kan haar niet missen.

Daan trok me tegen hem aan en wreed geruststellend over mijn rug.

'Annelynn en Sander zijn samen erg slim, en Annelynn heeft ze waarschijnlijk gered met haar krachten oké ?'

'Maar wat als..'

'Sst. We zullen ze vinden, dat beloof ik je.'

Ik ontspande me en hield Daan stevig vast.

'Kom dan gaan we slapen.' Zei Daan.

'Mooie nachtjapon trouwens.' Voegde hij daar lachend aan toe.

Ik keek naar mijn kleren en begon ook te lachen. Het was een gele nachtjapon met schapen erop geborduurd.

Frozen & Tangled NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu