"Bence son fotoğrafı silmelisin, hiç de instagram temana uymuyor."
Aspen, konuşan Stormi'ye yandan bir bakış atıp gelen yorumları okumaya devam etti.
Tom, kırmızı bir tuvalette fotoğraf paylaştıktan hemen sonra aynı yerde fotoğraf çeken başka bir kızı takip etmişti, fanlar tabii ki bu işin sonunu kıza kötü yorumlar yazmadan bırakmayacaktı.
Aspen, Tom'un neden bu kadar aptal olduğunu düşünürken gözü önüne gelen görüntü onun sadece ne kadar yakışıklı olduğunu açıklayan cinstendi.Bu tarz yorumlara, her yaptığı şeyin alakasız farklı şeylerle bağdaştırılmasına alışıktı. Hatta bir keresinde yeşil rengi giydiği için Daniel'e geri dönmek istediğini söyleyen yüzlerce kişinin yorumlarına denk gelmişti.
Sadece yeşil bir elbise giydiği için."Ona teşekkür edecek misin?"
Stormi'nin meraklı bakışları ilk önce Tom'un instagramının açık olduğu ekrana, ardından en yakın arkadaşının yüzünde gezindi.
"Tabii ki teşekkür edeceğim."
Stormi arkadaşına ufak bir bakış attığında aslında pek de teşekkür etmeyeceğini anlamıştı.
"Neden çocuğu istemediğini anlamıyorum. Haz, arkadaşı hakkında çok iyi şeyler dedi."
"Çünkü arkadaşı."
Aspen, neyden korktuğunu biliyordu, neden Tom Holland gibi biriyle birlikte olmak istemediğini.
"Sen de benim arkadaşımsın ama insanlara doğruları söylemekten çekinmiyorsun."
Aspen, kenarda duran zencefilli sodaya uzanırken eli havada dondu. Stormi'nin haberi olduğunu bilmiyordu, yüzünün kızardığını hissetti.
"Üzgünüm."
Ona göre daha bronz bir tene sahip olan arkadaşı 'önemli değil' dercesine omuz silkti. Aspen'i tanıyordu, kalbi yerine aklı ile düşünmeye çok dikkat ettiğini ve bunun bazen sorunlara yol açtığını biliyordu.
Yine de, arkadaşıydı işte."Benimle basketbol maçına gel. Hazza ve Tom da orada olacak."
Aspen başını iki yana salladı. Basketbol maçlarını izlemeyi severdi, daha önce Daniel ile birkaç NBA maçı izleme fırsatı olmuştu ama... gittiğinde en azından oyuna odaklanabileceği bir ortamı tercih ederdi. Bir yandan da eğer onda sorun mu var diye düşünüyordu, Stormi çoktan Harrison için kısaltma kullanabilecek kadar samimi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling • Tom Holland
Fanfiction"Bir insan size aşık olduğunda isminizi farklı söyler, o kadar güzel söyler ki isminizin onun dudaklarında güvende olduğunu hissedersiniz." Tom, sürekli kullandığı darling kelimesinin en çok Aspen'e yakıştığını biliyordu. Dudaklarının, en çok onun d...