7 • make it official

1.5K 128 120
                                    

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"...sonra da çocuk ayakkabılarıma kusarken onun sırtını okşamak zorunda kaldım."

Aspen ağlar gibi ses çıkardığında, Tom artık içinde tutamadığı kahkahasını saldı. Öyle neşeliydi ki kız az homurdandıktan sonra onun görmeyeceğini bilmenin rahatlığı ile gülümsüyordu.

"Günün kötü geçmiş, hm?"

Aspen kendine kahve koyarken omuz silkti, günü daha bitmemişti ama kendini yatağın kollarına atıp bitirmeyi çok isterdi.

"Belki, biraz. Seninki?"

Tom, derin bir nefes verip ensesini kaşıdı.

"Setten yeni çıktım, otele gidiyorum ve çok yorgunum ama bil bakalım kim tüm enerjimi yerine getirdi?"

Aralarında 4 saat vardı, Aspen pencereden karanlık sokağa bakarken, saatin Tom için sadece beş oluşu ve yorgun oluşu onu üzdü. Yine de yaptığı imaya göz devirdi.

"Dinlenmelisin, Londra'ya döndüğünde tüm gün uyumanı istemem."

Aspen elindeki kupayı mutfak tezgahına bırakırken iç geçirdi. Stormi ile bir gece kulübüne gidecekti ve hazırlanması gerekiyordu, Tom'u bırakabilseydi hazırlanacaktı da. 'Bir şeyler denemeye' karar vereli bir ay olmuştu ve muhtemelen Tom'un bu süre boyunca Amerika'da oluşundan dolayı beklediklerinden iyi gidiyordu.

"Seni çok özledim."

Tom esnerken konuştuğunda kendine ait o şapşal ses tonu vardı. Aspen gülmesine engel olamadı, ona şirinlik yapmak isterdi ama biraz daha uzatırsa konuşmayı Stormi onu öldürürdü.
İç geçirip konuştu;

"Git uyu, Holland."

Karşıdan gelen homurdanmalarla birlikte Aspen gülümsedi.

"Mezuniyetine az kaldı?"

Tom, başını göğsüne koyup film izleyen Aspen'in saçını okşarken konuştu. Cleveland'dan döneli birkaç saat olmuştu ama kendini şimdiden çok iyi hissediyordu. Yoldayken aklını sarıp sarmalayan korkular da pek gerçek çıkmamıştı, Aspen hiç olmadığı kadar sıcak davranıyordu ona.
Filme odaklandığı için konuşmak yerine sadece başını sallayarak Tom'u onayladı.

Birçok ödevini bitirmişti, hatta iyi maaşı olan geçiçi bir iş de bulmuştu. Mezun olur olmaz ufak çocuklara fransızca öğretecekti, çocuklar onun için çok mükemmel bir iş sayılmazdı ama arası onlarla iyiydi ve... zengin aileler çocukları fransızca iki kelime öğrensin diye tüm paralarını saçıyordu.
Hayatı iyi yönde ilerliyordu ve kollarında olduğu bu adam en büyük kanıtıydı.

Tom eğilip yanağına birkaç öpücük kondurduğunda gülerek onu itiştirdi.

"Film izliyorum diye fırsat bulup ahtapot gibi yapışma. Dikkat dağıtıcısın."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Darling • Tom HollandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin