Bana hâlâ nasıl katlandığını anlamadığım elfvari 'ye ithaf ediyorum bu bölümü.
"Lütfen boş saatimizi birkaç ergeni izlemen için burada harcadığımızı söyleme."
Aspen, küçümser şekilde onlardan uzakta golf oynayan grubu inceledi. Böylelerini bilirdi, baba parası yiyen, en ufak şeyi eğlenceye vuran, silah sesi duysa kaçacak delik arayan tiplerlerdi.
"Aspen, Aspen, Aspen..."
Stormi başını iki yana sallayarak 'hiçbir şey bilmiyorsun.' tonuyla arkadaşının ismini tekrarladı. Sarı düz saçları güneşin altında parlıyordu ve burnunun üstüne bocaladığı allık onu düşündüğü kadar tatlı gösteriyordu. Dudaklarını büzüp konuşmaya devam etti;
"Bir grup ergen dediğin insanlardan biri son yılın en çok kazanan aktörü."
Aspen, gruba ufak bir bakış atıp homurdandı. Burada kalmaya pek hevesi yoktu. Hem madem boş vakitlerinde sahadalardı, oynamak dışında yapabileceği bir şey yoktu diye düşündü. Golf çantasından ucu yatay ve geniş olan sopayı özenle seçip atışını yaptı. Top, beklediğinden uzağa gittiğinde sırıtışına engel olamadı.
"Bilerek yapıyorsun değil mi? Sırf onlardan uzaklaşalım diye."
Genç kız, ona homurdanan arkadaşına bakarak omuzlarını silkti. Gruba hiç ilgisini vermediği halde kahkahaları sinirini bozuyordu, o yüzden normalde vuramayacağı kadar mükemmel bir atış yapmıştı.
"Neredeyse tek seferde deliği vuracaktım, hem böyle bir adım ötene atmaya devam edersen, tesis hakkında kötü şeyler düşüneceklerdir. Sonuçta eğitmen değil misin? Onlardan daha iyi oynaman gerekir."
Stormi arkadaşına homurdanmak için ağzını açmıştı ki onlara doğru gelen kişiyi görmesi ile kelimeler ağzına tek tek geri tıkıldı. Çocukla aralarında hâlâ konuşmalarını duyamayacak bir mesafe olsa da arkadaşına söylemek yerine çaktırmadan işaret ederek uyarmaya çalıştı. Pek başarılı sayılmazdı, yüzü karnından bıçaklanmış ve nefes alamıyormuş gibi gözüküyordu sadece.
"Gerçekten etkileyici bir atıştı."
Aspen, duyduğu sesle kaşları havada arkasına döndü. Karşısında gördüğü adamı baştan aşağı süzdü, onu daha önce görmüş hatta son çıkan filmini izlemişti bile. Dalgalı, neredeyse kıvırcık saçları, ufak denebilecek parıldayan gözleri ve yüzündeki tatlı sinir bozucu gülümsemesi. Tom Holland, son yılın yükselişte olan aktörü, Marvel'ın geleceği tam karşısında dikiliyordu.
Sorun şuydu ki, Aspen'in ünlülerle yaşadığı hiçbir romantizm iyi gitmemişti. En yakın arkadaşı Stormi'nin aksine, elinden geldiğince ünlü, zengin ve genç üçlemesine uyan insanlardan uzak duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling • Tom Holland
Fanfic"Bir insan size aşık olduğunda isminizi farklı söyler, o kadar güzel söyler ki isminizin onun dudaklarında güvende olduğunu hissedersiniz." Tom, sürekli kullandığı darling kelimesinin en çok Aspen'e yakıştığını biliyordu. Dudaklarının, en çok onun d...