5 • kisses and tears

1.3K 114 111
                                    

Sık bölüm atmaya çalışıyorum aZICIK YORUM YAHU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sık bölüm atmaya çalışıyorum aZICIK YORUM YAHU

Gözleri yatakta takım elbisesinin içinde oturan adamı bulduğunda aldığı nefesi vermeyi unuttu.
Şanslıydı ki Tom da en az onun kadar nefesi kesilmiş hissediyordu, bakışlarını kızın siyah saten elbisesinde gezdirdi. Askılı ve derin V yakası Tom'un kıza ait en çok hayran olduğu bölgelerini ortaya seriyordu.
Aspen saçlarını tek bir tarafında toplarken parmaklarını şıklattı Tom'un dikkatini çekmek için.

"Şöyle bakmayı kes, aptal."

Saat yediyi gösterdiğinde çoktan kalabalığın sesi duyulabiliyordu, düğüne bir saat vardı yine de çoktan herkes oradaydı bile.
Aspen ona sırtını dönüp makyaj masasının üstünde duran takılarında gözlerini gezdirdi. Boynunun boş olduğunun farkındaydı. Taron'un ona aldığı, kalp şeklindeki küçük, minimal elması boynuna takarken kıpırdandı. Kendi kendine sadece atmak için fazla pahalı, satmak için fazla güzel olduğunu hatırlattı.

Tom kızın çıplak sırtını incelerken iç geçirdi, aklındaki tek şey gelecekte onunla bu şekilde gala ve etkinliklere hazırlanmak istiyor oluşuydu.
Elinden geldiğince kollarındaki kişinin o olmasını istiyordu.

Düğünün olduğu bahçe beyaz güllerle bezenmiş, ışıklandırılmış ve insanlarla dolup taşmıştı. Aspen bu kadar kalabalık ve tanıdık yüzlerle dolu bir yerde kolunda Tom Holland ile gezmek istediğine emin değildi ama başka şansı olduğu da söylenemezdi.

Eski sevgilisi Daniel'in de burada olacağını az çok tahmin edebiliyordu. Acaba Tom onun ne kadar gergin olduğunu fiziksel olarak hissedebiliyor muydu?

"Hey."

Genç adamın belindeki eli sıkılaşıp endişe ile kulağına fısıldadığında Aspen girdiği transtan çıktı. Tom'a dönüp ona nadiren gösterdiği gülümsemelerinden biriyle yüzünü aydınlattı. Tom'a alışmaya başlamıştı. Onun belinde olan kollarını tutup masaların arasından onu çekiştirdi.

"Gel, Alicia masamızı arkaya aldıklarını söyledi."

Aspen elinden geldiğince fotoğraf ve videolarda Tom ile gözükmek istemiyordu. Belki çok takıntılı davranıyor gibi gelebilirdi ama Luke ileyken neler yaşadığını bir o bir de tanrı biliyordu. Tom'u buna değer bulmadığı için mi yoksa daha fazla yıpranmaktan kaçındığı için miydi, o bile bilmiyordu.

Gelin ve damat dans edene kadar Aspen sessizce sürekli yenilediği şampanyasından yudumluyordu. Tom'un beklentisine uyan bir randevu sayılmazdı ve bu onu üzüyordu. Tom gözlerini ilk önce kızda, ardından dans eden, kahkaha atan kalabalıkta gezdirdi.

"Dans etmek ister misin?"

Aspen ona yorgun bir bakış atıp iç geçirdi, fotoğrafları çekilen dans eden çiftleri gösterip başını iki yana salladı.

Darling • Tom HollandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin