Bu bölüm hoşuma gitti, azıcık ufacık.
Yorum yapmanız için yalvarmama çok aaaaz kaldı :p"Dövmelerin olduğunu bilmiyordum."
Tom, tişörtünü almak için banyodan çıkan, üstünde sadece pijaması ve sütyeni olan kıza bakarak konuştuğunda Aspen sıçradı.
Tom'un orada olduğunu bilmiyordu, akşam yemeğinden birçok kişi Tom'a ilgi gösterdiği için Aspen odalarına ondan önce çıkmış ve bunu fırsat bilmişti.
"İlk gizlice laf dinliyorsun, şimdi de sapık gibi beni mi gözetliyorsun?"
Aspen gösterdiği ten miktarından utanmıyordu, aceleyle tişörtü giymek yerine ellerini beline yerleştirip Tom'a öldürücü bakışlar attı. Yemek boyunca herkesin önünde Aspen'e iltifatlar edip durmuştu ve bu Aspen'in sinirini bozuyordu.
"Ben sadece odama geldim."
Masumum dercesine ellerini kaldırdığında Aspen homurdanıp tişörtünü eline aldı. Nasıl bir aptallıkla her şeyi yanına alıp onu unutabilirdi ki?
"Dövmelerini merak ettim, bende de bir tane var."
Aspen, onunla özdeşen o yandan bakışından attı Tom'a, ardından tişörtünü giymeden ona doğru birkaç adım attı.
"Göster."
Tom omuz silkip Aspen'i ve vücudunu inceledi. Kızın bundan rahatsız olmadığını biliyordu, öyle olsaydı Tom ona istediği gizliliği verirdi.
"İlk sen göster. Benimkisi biraz fazla gizli."
Kız ona baygın baygın baktıktan sonra göğsünün altını işaret etti, sütyenin Tom'un görmesine izin verdiği kadarıyla kızıl ejderhaya baktı.
"Ejderhanın üstünde de yılan var ama asla göremeyeceksin."
Ardından yan dönüp yine sütyeninin bir kısmını sakladığı başka bir dövmeyi işaret etti.
"Burada çizgi halinde abimle olan bir resmim var."
Tom, pek bir şey göremiyordu ama çizgiyi aşmak istemedi. Onun yerine merakla bakışlarını yüzüne çevirdi.
"Abin olduğunu bilmiyordum."
"Ben lisedeyken bir kazada hayatını kaybetti."
Aspen'in onu çok sevdiği belliydi ama kız her zamanki rahat umursamaz hareketleriyle bir diğer dövmesini göstermek için yan döndü.
Tom üzgünüm demek istedi, onu teselli etmek. Ama kızın buna ihtiyacı olsa bunları duymak istemiyor gibi gözüktü.
Aspen ona doğru eğildiğinde ortaya çıkan görüntü ile Tom boğazını temizledi, kız oflayana kadar ona göstermek istediği şeye bakmadığını farketti.
Kulağının arkasındaki uzun kuş tüyü çizimine baktığında kızardırdığını hissediyordu.
Nasıl göğüslerine bakacak kadar aptal davranabilmişti?
Aspen'in hataya tahammülü yoktu ve onunla aynı odada kalması kıza, onun kişiliği ile ilgilendiğini göstermesi için bir fırsattı.
Ama o ne yapmıştı? İlk fırsatta kızın vücudunu ezberleyecek kadar izlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling • Tom Holland
Fanfiction"Bir insan size aşık olduğunda isminizi farklı söyler, o kadar güzel söyler ki isminizin onun dudaklarında güvende olduğunu hissedersiniz." Tom, sürekli kullandığı darling kelimesinin en çok Aspen'e yakıştığını biliyordu. Dudaklarının, en çok onun d...