|1|

291 25 1
                                    

Merhabalar,
Yepyeni bir kurguyla karşınızdayım. Bu kurgu belki de çok kısa olacak ama benim için anlamı büyük bir kurgu. Uzun zamandır düşünüyordum ve sonunda yazmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı esirgemeyin :))

***


Tür:

Dram

Romantizm


Ana karakterler:

Min Yoongi

Kim Taeri


Yardımcı karakterler:

Nancy

Lee Haneul

Nonnie

***


Mono no aware*

Geçici olan şeylerin farkında olmak ve bunun verdiği üzüntü''





Tanıtım:

-Neden Taeri? Neden bana yalan söyledin? Her şeye en baştan başlayabilirdik. Yeni bir hayat kurup orada yalnızca ikimiz olup, en azından mutlu olmayı deneyebilirdik. Şimdi iki farklı gezegende yaşıyoruz. Bir daha kavuşabilecek miyiz?

Benim zamanım çoktan tükenmişti Yoongi
Sana garantisi bile olmayan bir gelecek vaat edemezdim. Seni de kendi karanlığımın içinde mahkum edemezdim. Ben sadece bir rüyaydım ve sen o rüyadan uyandın. Üzülmenin bir anlamı yok

Ben karanlığın ta kendisiydim Taeri, ama belki de senin karanlığının içinde küçük bir mum yakacaktım..

Sen karanlığım için küçük bir mum yakmadın Yoongi. Sen hep çabaladın gecemi gündüze çevirmek için. Belki sen anlamadın ama benim için çoktan güneş doğdu.

Peki benim güneşim Taeri? Benim güneşim gözlerimin önünde batarken yalnızca nemli gözlerimle denizin üzerinde bıraktığı eşsiz manzarayı izleyebildim. Bunun ne demek olduğunu bilebilir misin?

Belki de asıl gerçek güneşin batarken denizin üzerinde bıraktığı o eşsiz manzaradır Yoongi. Güneş her zaman batar ama bazı anlar vardır ki her zaman olan bu olayları eşsiz kılar. Belki de yapman gereken şey kısa da olsa o anın tadını çıkarmaktır...


Geçici olduğunu biliyordum Kim Taeri, lakin yine de üzüldüm..

Mono No Aware|mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin