Prológus

903 51 15
                                    

Zászlóvadászat.
Mindig ugyanolyan volt, a zászlót kellett őriznem, mert a köddel elrejthettem a pirosak szeme elől. A Tábori kagylókürt megszólat, a verseny kezdetét vettem. A játék most is ugyanúgy kezdődött, csak vártam, mert az ellenség csapata mindig soká ért ide. Most is ezt tettem. De mintha egy hideg szellő csapta volna meg az arcom. Majd két köpenyes alak jelt meg.

-Te szent Hekaté! -ugrok hátra ijedten - ezek ki a jó büdös fancok? -ekkor jöttem rá hogy a köd elrejt így nem kell aggódnom. Ám ahogy közelebb jöttek egyre kevésbé hittem benne.
- Samantha Taylor - szólított meg a teljes nevemen, amit persze ki nem állhatok - az ősz hajú, süveges, zöld köpenyes nő.
-Örömmel tájékoztatjuk hogy felvételt nyert a Roxfort Boszorkány és Varázsló képzőbe - nyomott a kezembe egy levelet a másik halandó. A férfinek fekete zsíros haja volt és horgas orra.
-A Roxmibe?
-A Roxfortba, gyermekem - ahogy ezt kimondta már el is tűntek.

Felocsúdva az ámulatból, óvatosan körbe néztem, nem-e figyelt senki. De a fákon kívül semmit nem láttam, még a zászlót se. A többiek biztosan nagyon dühösek lesznek...

A játéknak vége a pirosak nyertek. A többiek nagyon leszidtak, mert egy karnyújtásnyira voltak a zászlótól. Én még mindig ámultan elnézést kértem és a Hekaté kabinba mentem. Egyedül voltam, amióta a nővérem meghalt egyedül laktam itt az ágyát azóta is érintetlenül hagytam, csak néha, amkor nagyon szomorú voltam akkor feküdtem oda a helyére és ölelem át a takaróját. Érdekes módon még így három év után is érezni lehetett az illatát. Szinte sohasem veszekedtünk, akinek van testvére az biztosan nem érti, hogyan lehetséges ez, de hét évvel idősebb volt nálam. Most is oda feküdtem a mellettem lévő ágyra, magamra húztam Lisa takaróját. Nem sirhattam, nem erősnek kellett lennem, Ő is azt akarná. Ígyhát erőt vettem magamon és kikászálódtam az ágyból. Magamhoz vettem a levelet.

De amikor fel akartam tépni a pecsétet amikor megszólalt a Tábori kagylókürt. Dühösen az ágyamra vágtam a levelet és morcosan indultam vacsorázni.

Nagyon siettem az evéssel. Nem is nagyon ettem, sokkal jobban érdekelt mi áll a levélben. Végre leületm és olvasni kezdtem:

Tisztelt Samanta Taylor!
Örömmel tájékoztatjuk, felvételt nyert a Roxfort Boszorkány és Varázsló képző szakiskolába.

A vonat a King's cross pályaudvarról a 9 3/4-dik vágányról szeptember elsején pontban 10 órakor indul.

Tanszer lista:
~minden tanuló hozhat magával egy bagjot, varongyot, patkányt vagy macskát
~fekete talár kötelező
~egy darab üst, közepes méretű

Tankönyvek:
~Bájitaltan alapfokon 1.kötet
~Ártáltoztatástan 1. Írta:Madam Rose
~Sötét varázslatok kivédése Elsősöknek
~Hugo Cabernet:Szelek szárnyán másnéven repüléstan egyszerűen
~Bűbájtan kezdőknek 1,2

A felszereléseket az Abszolúton vehetitek meg.

Ui.: Magát Rubeus Hagrid fogja elkíserni a pályaudvarra és a tankönyveit már megvásároltuk. Egyéb kiegészítőket (pl.:bagoly, talár) augusztus 31-én tudja Rubeus Hagrid segítségével megvásárolni.

Először azt hittem, hogy csak a hermészesek szórakoznak velem, de aztán eszembe jutott a két köpenyes alak. Végül úgy döntöttem elmegyek és megkérdezem a tábor vezetőnket.

Kheiron már várt a nagyházban tudta miért megyek és csak annyit mondott, hogy nyugodtan elmehetek ott biztonságban keszek. És ő ezzel lezártnak tekintette a témát. Madj közölte, hogy menjek aludni mert megtámadnak a hárpiák. Ebben sajnos igaza volt, pedig még száz kérdésem lett volna. Gyorsan a bungalómba futottam és lefeküdtem. Fárasztó nap volt, hiába nem értettem szinte semmit hamar elaludtam. Nyugodt rémálmok nélküli éjszakám volt.

Duplán boszorkányWhere stories live. Discover now