Hunyorogva nyitottam ki a szemem. Még mindig a barlangban voltunk. Dubledore, Halt és Lisa éppen beszélgettek valamiről. Will és Cole is együtt voltak. Ahogy Aslan és Lucy. Mindenki szomorú volt, ám ahogy észrevették hogy felébredtem Will és Cole boldogan rohantak hozzám.
-Na végre, azt hittem soha sem kelsz fel - ölelt magához sírva Cole. Ahogy az ölében feküdtem, csak annyit suttogott a fülembe:
- Bocsáss meg! - minden további nélkül ugyan olyan barátok voltunk mint régen. Gondoltam rá, hogy elmondom neki valójában magamat okolom, de nem akartam újra összeveszni vele. Hosszasan öleltük egymást, majd mikor a többiek is odajöttek. Mi is szét váltunk.-Tudjátok - kezdte Dumbledore - Ma hihetetlen, dolgot vittetek végbe. Amiért az összes világ örökre hálás lesz. A történelem hősként fog ünnepelni titeket. De van egy kis bökkenő. Lisával már megbeszéltem, de Sam neked is döntened kell, nem lehetsz egyszerre félvér és boszorkány. Választanod kell, hogy újra teljes legyen az egyensúly.
- Valahol a szívem mélyén sejtettem, hogy így lesz - mondtam.
- Tudom nehéz a döntés épp ezért kapsz két hetet, hogy válassz, addig a félvér táborba megyünk, mind - Kheirón bátorítóan nézett rám.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A két hét hamar eltelt. Eltemettük Lily-t és Luciát, még közeli a gyász, de idővel fel tudom, majd dolgozni. Megtudtam, hogy Lucy egyszerű emberként siette a segítségünkre, csak nála voltak a Narniai fegyverei. Azóta hazament Londoni otthonukba. Lisa Willel Aurelnbe ment. Sajnálom, hogy nem látom többé, de Ő így legalább boldog lesz. Ahogy átléptek, Shophia is vissza tért nem maradt soká, mert a szülei nagyon aggódtak érte. Így az utolsó napokban Cole-lal maradtunk. Életem, legszebb napjai voltak. De ma lejárt az időm. Az első perctől fogva tudtam, hogy döntök, de szeretem volna minél tovább a barátaimmal lenni.
-Nos, Sam itt az idő - szólt Kheirón.
-Igen, tudom - néztem körbe itt volt az összes vezető nagy részüket nem ismertem - Én, többször átgondoltam és - síri csönd volt, mindenki engem figyelt - halandó szeretnék lenni - mondtam ki nagy nehezen.
Átöleltem, a meglepett Cole-t - Már többször megbeszéltem Dumbledore-ral és azt mondta attól találkozhatunk, de nem leszek képes varázsolni és Hekaté erejét sem használhatom többé. Minden csak emlék marad - azzal átléptem a kapun és kezdetét vette a halandó életem.
Azt hiszem ez volt életem legjobb döntése.
Remélem tetszett!
Köszönöm mindenkinek aki elolvasta!❤️❤️❤️
És külön köszönet Lalának aki mindig mellettem állt!💙💚
VOCÊ ESTÁ LENDO
Duplán boszorkány
Fanfic/BEFEJEZETT/ Egy ősi átok miatt Hekaté gyermekei, mindig csak bajt hoztak a Félvér táborra. Nem csoda hát, hogy Sam nagyon kiközösíve érzi magát és nem lepődik meg, mikor váratlan távozása egyeltalán nem kavarja fel a többi táborozót. Kivéve talán e...