Sok mindenre Fény Derül

268 29 8
                                    

Már a lépcsőn hallottunk hangokat.

-Véráruló, mocskos barom...-szidta George Luciát - én ha Hugrabugos lennék rég megszöktem volna! Ebbe a házba csak lúzerek járnak, akik még csak meg se tudják védeni magukat! Ha a szüleid megtudják tuti kitagadnak! - röhögött és vele együtt idiótán nevetett a haverja is.

-Állj! - lépett közbe Lily - Hogy merészelsz ilyet mondani?! Szerencséd, hogy jó hangulatomban találtál különben lehajítalak innen! De most ennyivel megúszod!-azzal orrba vágta.

-Gyere Lucia, ne törődj vele - húztam magammal a lányt.

Felmentünk a klubbhelységbe. Sophia örült, hogy bent vagyunk a csapatban. De nagyon megilyedt amikor Luciát meglátta.

-Mi történt? - kérdezte félve, bár tudta a választ.

-Az a mardekárosok idióta! - morgott Lily.

-Hagyd igaza volt, tényleg a szüleim tényleg kitagadnak. Asszem tényleg meg kell szöknöm.

-Ne mondj ilyet! - próbálkoztam - Te egy csodás boszorkány leszel!

-Kit érdekel - vont vállat.

Kint már sötét volt a messzeségben, mintha egy  villanást láttam volna. Olyan rossz érzésem támadt. A hírek amiket az apámról hallottam. És ahogy össze súgtak a hátam mögött az emberek. A nővérem is úgy  hiányzott. Úgy döntöttem meg keresem Dumbledoret és egy kicsit kérdezősködök. A lépcsők elég szivatósak, mert persze, hogy mindig menetközbe kell irányt váltani!
De egy 20 perc után nagy nehezen odataláltam. Furcsa volt ugyanis a szörny egyből átengedett. Az igazgató pedig még se lepődött amikor beléptem.

-Szia Sam! Már vártalak! - köszöntött mély hangján - Biztosan kérdezni szeretnél a multadról.

-Igen azt hiszem. Nem bírom ezt a sok kérdés. Tényeket szeretnék. És válaszokat!

-Nyugalom, nyugalom. Tudom, hogy nagyon sok kérdés van benned, de mindent sorjában! - Azzal egy üsthöz lépett, beleöntött egy valamilyen folyadékot - Ha készen állsz ugorj bele!

Mély levegőt vettem és beleugrottam abba az akármibe. A gyomrom össze ugrott, de egy régi londoni lakásban talátam magam.

^^^^

Egy nő és egy férfi beszélget. A nő egy csecsemőt tart a karjában és egy 7 éves kislány fogja a kezét.

-Robert nekem el kell mennem. Viseld gondját Samnek és Lisának!

-Hová mész? - érdeklődik a férfi.

-Zeus hivat sajnálom, de nem tehetek  mást- mondta szomorúan a nő és átnújtotta a csecsemőt.

-Anya hova mész? - riadt meg a kislány.

-Sajnálom kicsim muszáj mennem!

-Hekaté ezt nem teheted! - ragadta meg a férfi.

-Ha Lisa 9 éves lesz vidd el őket a Felvér táborba! - és a nő eltűnt.

A férfi egész este ordibált. Másnap nem bírta tovább fogta és elvitte a gyerekeket a Táborba. A férfi rájött, hogy vannak fölösleges emberek a világban. Tudós létére hamar kitalálta, hogyan tüntetehetné el ezeket az embereket. Elsődleges célja Hekaté eltűntetése volt. Persze a lányai is célkeresztbe egy idő után, de addig még sok idő elfog telni...

^^^^Új hely ugyanaz a férfi és a kislány már 15 éves

-Elegem van belőled! Folyton az utamba állsz! - ordított a férfi - Tűnj el! - és kilőtt egy buborékot pontosan Lisára, amitől a lány eltűnt.

^^^^Újra az igazgatói irodában találtam magam.

-Én vagyok az a csecsemő és a kislány a tesóm. A férfi az apám és a nő pedig Hekaté. Ugye?

-Igen.

-De mit tett Lisával?

-Elküldte egy másik világba. Narniába.

-Oda ahonnan Lucy jött?

-Igen. Az apád rájött, hogyan küldjön át embereket más világokba, de arra nem gondolt, hogy ahova elküld valakit onnan ide jön valaki - mondta a varázsló, ha Sam ismerte volna tudta volna, hogy az igazgató kissé ideges, azért simogatja a szakállát.

-És hogyan hozhatnám vissza Lisát?

-Az Az Ő dolga, nem a tiéd! Egy változást elbírnak a világok, de többet nem! Meg KELL állítanunk az apád! - mondta a kell-re nagy hangsúlyt fektetve - Sam ezt nem szabadna tudnod, de minden világban van egy aki ismeri a többi világot, ez a személy az adott világ vezetője. Ennek a világnak Én vagyok. Ahonnan Te jössz annak a világnak Kheiron. Narniának Aslan. És még nagyon sok világ van. A lényeg annyi, hogy a világok vezetői havonta tanácskoznak. De ez a rend fel fog borulni, ha R. A. T. folytatja amit elkezdett.

-Értem. Az a feladatom, hogy meg állítsam! Mindent megteszek! - mondtam eltökélten.

-Sam a világok léte függ tőled! Hozz jó döntéseket és mindig számíts a barátaidra! De a világokról nem beszélhetsz senkinek!

Duplán boszorkányDonde viven las historias. Descúbrelo ahora