A Kviddics Válogató

278 27 5
                                    

Nagyon izgulok. Nem hiszem el, pár perc és kezdetét veszi a válogatás. Ezelőtt volt fél óránk kipróbálni a repülést. Egyszerűen elképesztő volt! Nagyon élveztem, felelemelő érzés volt, majdnem olyan jó, mint pegazusháton repülni. Az elején még nagyon bizonytalan voltam, de egy idő után egész jól ráéreztem. Felrepültem a magasba és elnéztem, ahogy az osztálytársam próbálkoznak. Valaki akkora lendülettel repült mellém, hogy majdnem leestem. A szobatársam, Lily volt az.
-Szia! Hogy megy? - szólított meg.
-Egész jól. Tőled meg se kérdezem hisz Te vagy a legjobb!
-Hát..... Köszi. Melyik poszton szeretnél játszani?
-Nem tudom még az őrzőt természetesen meghagyom neked. Lehet hajtó szeretnék lenni, de még nem tudom - sóhajtottam - Szerinted lehet bármi esélyem?
-A Kviddics részben gyakorlás kérdése, de Te nagyon jól játszol. Szerintem esélyes vagy, de őszintén.... Nem hiszem, hogy fogónak felvennének. Te inkább hajtó típus vagy - mondta ki egyszerűen - De ha nem kerülsz be idén, ne csüggedj, mert jövőre is sok poszt üresedik meg!
-Köszönöm! - mondtam neki, mert ez tényleg jól esett - Mindjárt kezdődik! Menjünk oda!

Nos hát így ért végett a gyakorlás. Először az őrzőt válasszak ki. Már több próbálkozást láttam egyik se volt olyan ügyes, mint Lily akár gyakorlás közben is. De most Ő jön nagyon drukkolok neki Ő az utolsó aki az őrző posztra pályázik. Ha sikerül mindent kivédenie bent van a csapatban! És az utolsó lövése jön jajj úgy drukkolok neki! Lucy ült le mellém, szegénynek nem ment annyira a karja tiszta seb és a lábai se túl szépek, de még így is tud mosolyogni. Na de, térjünk vissza Lilyre. Felnézek és repül a labda, de Ő egy elegáns mozdulattal kivédi!
-Az őrzők közöl Lily Gween teljesített legjobban! - fogott kezet a Hugrabugos csapatának kapitánya Lilyvel - Üdvözlünk a csapatban! Hétfőn, kedden és csütörtökön vannak edzések!
-Köszönöm Tom! - mondta Lili vigyorogva.
-Ohh, te vagy Vanda húga - esett le Tomnak, hogy kivel áll szemben.

Én jövök, Lucy sok sikert kívánt és elindultam mentkozben Lily adott egy pacsit és bátoritoan mosolygott.

Kaparó torokkal léptem a pályára. Volt egy tervem amivel simám bent vagyok a csapatban. Azt terveztem hogy Hekaté varázserelyével úgyteszek mintha jobbra dobnám és közben bedobom balról. Tegnap direkt megkérdeztem Mcgalagonyt. Azt mondta, hogy ez szabályos sőt a mardekárosok módszereihez képest semmi. Most mégis olyan érzésem támadt, hogy ez nem lenne fer a többiekkel szemben. A lábaim maguktól léptek a kezeim maguktól dobtak. És a labda átrepült a középső karikán. Majd ez megismétlődött csak most a jobb oldani ment át. Azután újra a középsőbe. Majd a bal oldaliba. Az utolsó labdát sajnos elkapta, de így is rekordot döntöttem. Es már csak hárman vannak mögöttem.

Végül az utolsó fiú is négyet dobott be így ketten lettünk a két új hajtó. Tom már kezdi is a szokásos szövegét.
-A hajtó válogatáson az első éves Sam Taylor és a harmad éves Rufus Wolf szerepelt a legjobban. Üdvözöllek titeket a csapatunkban! Az edzések hétfőn, kedden, csütörtökön délután vannak amikor a többi első évesnek repülés óra.

Rufus és én lesétáltunk a pályáról. Ő a haverjaihoz ment én pedig Lucyékhez.
-Ú, de ügyi voltál! - tapsikolt Lucy.
-Tényleg jó volt, de azt hiszem Luciának egy kis gondja akadt - mutatott fel a lelátóra ahol a barátnőm ült. Két idegen fiú ment oda hozzá. Az egyik George Winston volt a másik meg valami mardekáros haverja. Gyorsan felszaladtunk, hogy menézzük mi történik.

Duplán boszorkányTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang