A Négy Ház És További Meglepetések

539 34 20
                                    

Miután minden cuccom meg volt felküldtek a szobámba és hallottam ahogy kattant a zár. Kissé megborzongtam... Másnap is végig a szobámban kellet maradnom, mert Hagrid már megint valami titkos ügyet intéz...

Ma van szeptember elseje és a vonat pár perc múlva indul. Unottan nyomom neki az ablaknak az arcom. Majd morcosan megcsíptem magam hátha ez csak valami rossz álom.De nem, mert ez mind valóságos az íjamat gondosan elrejtettem a táskában. A töröm a pulóverem egyik rejtett zsebében bújkált.

Végre lassan döcögve elindult a vonat, majd gyorsult és egyre gyorsult végül azt vettem észre, hogy már fázom annyira erősen süvít a szél. Behúztam az ablakot és észre vettem a kabin másik végében egy vörös hajú szeplős lányt aki félve húzódik el előlem. És velem szembe egy gyönyörű befont hajú lányt. Nem tűntek tőlem idősebbnek. Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy a barna hajú aphrodités aztán leesett, hogy ez most nem a félvér tábor.
- Hogy hívnak titeket? - kérdeztem tőlük remélve, hogy itt nem fog mindenki utálni.
- Én Lucy vagyok - válaszolt a velem szembe ülő lány.
- Én Sophia, de kérlek ne haragudj rám.
- Ugyan Sophia miért kéne haragudnom?
- Mert a szüleim megtiltották, hogy veled barátkozzak, pedig én szerettem volna, csak tudod... - mondta a vörös hajú.
-De miért?
- Hát nem tudod? Mert az apád mindenkit elakar tüntetni aki az útjába áll és jelenleg téged akar elküldeni, csak az anyukád varázslata miatt nem teheti.
- De hát hova akarna küldeni?
- Azt beszélik, - szólat meg végre Lucy is - hogy egy másik világba én például Narniából jövök.
- Én pedig a félvér táborból.
- Bár mind boszorkányok vagyunk hisz Lucy hát hogy is mondjam...
-Sehogy sárvérű vagyok és kész - vágta rá a lány.
-Na igen, nekem mindkét szülőm boszorkány és Sam te félvér vagy - közölte.

-Jé nézzétek már Roxmotsnál vagyunk, gyorsan átöltözni! - kiáltott Sophia pár perc múlvava.

Mire átöltöztünk már meg is érkeztünk. A zöld kalapos nő így szólt hozzánk :
-Én Mcgalogony professzor vagyok van akivel már találkoztam - itt rám nézett - Minden esetre menjetek be a nagyterembe az igazgató úr mindent elmond majd.

Igazgató? Remélem nem az a zsíros hajú...
De szerencsére nem ő volt, hanem egy ősz szagállú kedvesnek tűnő öregember. (szerk. nos igen Sam szerint Dumbi öregember xD)

- Köszöntöm minden első évest és az idősebb diákjainkat! - szólt dübörgő hangján - Nem óhajtom most különösebb beszéddel húzni az időt. Ezért csak annyit mondanék, hogy mindig legyenek olyan barataitok akikben megbízhatóak bármi történjék is. Kezdődjék hát a beosztás!
-Victoria Malfoy!
A szőke, szemüveges lány leült egy székre. És a fejére tettek egy süveget. Aki elkezdett beszélni.
-Hmm hova is tegyelelek őseid mind mardekárosok voltak... De nos... Nem is tudom.... Legyen hát mardekár!
Eközben Sophia elmagyarázta mi is ez a süvegetesdi.
-Tedd Tonks! - mondta Mcgalogony. Egy barnahajú szeplős fiú lépett elő. A süveg egyből kiáltott :
-Griffendél! - Tedd boldognak tűnt és leült a Griffendél asztalához.
-Hanna Grenn!
-Hmm... Hollóhát!
-Lili Gwenn! - egy szőke göndör hajú lány lépett a székhez.
-Hugrabug - nevette a süveg. A lenyányzó kissé elpiruva ült az asztalához.
-George Winston!
-Veszélyes fiúcska, legyen hát Mardekár! - a srác inkább elégedettnek tűnt mint boldognak.
-Lucy Pevenesie!
-Nehéz eset egyik legbátrabb boszorkány, de makacs s olykor ravasz, de mindig kedves és barátságos és ez tán a legfontosabb. Legyen Hugrabug.
-Thomas Jason!
Mihelyt leült a süveg rikantotta is:
-Griffendél!
-Larce Todd!
-Hollóhát!
-Sophia Potter(szerk. nincs semmi köze Harryhez ez egy gyakori vezetéknév)!
-Hugrabug! - láttam, hogy ez kissé elrontotta a kedvét, de leült Lucy mellé.
-Ronald Line!
-Nem tudom..... Hogyan?
-Kérlek, ne a Griffendélbe.... Csak ne a Griffendélbe - motyogta.
-... Ne a Griffendélbe? Miért? Mindegy te tudod, legyen Mardekár.
-Sirius Todd!
-Ó... a bátyád Hollóhátas, de te inkább legyél.... Hugrabugos!
-Lucia Black!
-A másik olyan akinek más házba kell kerülnie, mint az ősei szeretnék... Hugrabug! - A lány puffogva ült le az asztalához.
-Samantha Taylor! - Remegve a háromlábú székhez lépkedtem.
-Hmm..... Bátorság az van bőven ám merész vagy merészebb, mint hiszed.... De teljesdjen hát be a jóslat, mi szerint Hugrabug hősnője szabadít meg minket(....)
Tehát Hugrabug!
-Alexandra Lupus!
-Hmm nehéz eset.... De azt hiszem a Griffendélben van a legjobb helyen! - motyogta a süveg, majd hangosan kijeletette: - Griffendél!

A beosztás még sokáig tartott és utána a vacsora. Majd elmehettünk pihenni. A prefektusok megmutatták a hálótermünket. Lucia - val, Lucy - vel, Sophia-val és Lily-vel vagyok együtt.

Szegény Lucia egész éjjel sírt, mert szerinte a szülei nagyon dühösek lesznek rá amiért nem a Mardekárba került. Sophia se volt túl boldog, mert neki két bátyja a nővére is a griffendélbe jár. Sokáig próbáltuk vigasztalni őket, de reménytelenül. Végül másról beszélgettünk. Sok mindent megtudtam a suliról és már egy nap után is nagyon jó barátok lettünk.

Duplán boszorkányTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang