Genç kız bacaklarını kollarının arasına sarmış tir tir titriyordu ağa eğilip genç kıza elini uzatıyordu genç kız ürkek bir güvercin gibi geri çekildi ağa sinirden kendini sıkıyordu
"Gel lan bu tarafa "
genç kız ağanın yalvarırcasına gözlerine bakarken yaşlar sıralanmışcasına arka arkaya akıyordu ağa dahada öfkeleniyordu ağa öfkeli bir sesle bağırıp
"aaaaaaaaa"diyerek yataktan kendini çekip duvardaki kamçıya doğru yürüyordu çok öfkeliydi genç kız dahada çok korkmaya başlamıştı hıçkırarak ağlamaya başladı ağa sarhoş sallanışı ile duvardaki kamçıyı öfkeli öfkeli yere yatağa vurarak kıza doğru yaklaşıyordu genç kız kendini korku ile iyice duvarın köşesine itiyordu sanki duvar hamur hamurun içinde kaybolucağını sanıyordu nafile kızgın boğa çıldırmıştı kamçıyı genç kıza vuruyordu genç kız acı acı bağırırken içeri gözler korku dolu bağırarak Belkıs hanım girdi ağanın ellerini tutmaya çalışıyordu ama ağa durmuyordu Belkıs hanım durduramayacağına anlayınca hiç bir şey düşünmeden genç kızın üstüne kapandı ağa kendini kaybetmişcesine vururken kamçıların Belkıs hanımı hedef aldığını görünce kendine gelip kamçıyı elinden atıp gözleri şaşkın kendini yavaş yavaş yeri geçer ken genç kızın üstüne yatmış Belkıs hanıma bakar ellerine bakar suratı değişmişti sanki ben Belkıs ıma ne yaptım allahım der gibi ifadesi vardı o küçücük kızın tazecik narin tenine değen kırbaçlar hiç umrunda değildi sanki yılların birikmiş intikamını alıyordu kızdan çok öfkeliydi elleri titriyordu şaşkın şaşkın geri geri giderken etrafa bakınıyordu hızlı hızlı nefes alıyordu şöminenin yanına geldi kollarını şöminenin üstüne koyup başını kollarının arasına koyup derin derin nefes alıyordu bir süre durup ayağını bir yere vurup sinirle kapıdan dışarı çıkar.
Yatağın üstünde birbirinine sarılmış iki genç kadın ağlıyordu Belkıs hanım toparlanıp genç kızın neresine ellerini koyucağını bilmezcesine orasını burasını okşuyordu kendi gözyaşlarını silip Gülcemal e baktı genç kızın göz yaşlarını silip
"Ağlama kuzum ne olur ağlama her şey geçicek korkma ağabeyin gelene kadar ben seni koruyacağım ne olur ağlama"
Genç kız hıçkıra hıçkıra ağlar Belkıs kızın elini tutar.
"Kalk kuzum elini yüzünü yıkayalım hadi"
Genç kız titreyerek hayır dercesine kafasını sallar.
"Hayır hayır yıkamak istemiyorum ne olur Belkıs abla beni evime götür çok korkuyorum ben evime gitmek istiyorum ne olur evime gideyim"
Hıçkırarak ağlar Belkıs sarılır ağlar
"Keşke götürebilsem seni ama bu imkansız canım ne olur ağlama "
"O zaman seninle yatayım ne olur beni burda bırakma Belkıs abla çok korkuyorum "
"Korkma o bu gece bu odaya gelmez daha sızmıştır o hiç korkma kuzum"
Belkıs ayağa kalkar gözyaşlarını silip kosa kosa odasına gider.Gulcemal yatağın icinde vücudundan akan kanlara bakarak ağlarken Belkıs hanım elinde elbiselerle iceri girer.
Yavaşça genç kızın yanına yaklasır.
Elini genç kızın basına yaklaştırıp ağlayarak basını okşar"Kalk Gülcemal üstüne bir seyler giydireyim "
der genç kız kendini geri çeker
"Hadi kuzum ben sana zarar vermem korkma"
Belkıs hanım genç kızı ikna ettikten sonra genç kızın üstünü yavaş yavaş gözlerinden yaş akarak giyindirir ken kızı yataga oturtup yere çömelir ayaklarına çorap giyindirirken genç kızın buz kesmiş ayaklarını avuçlarının içine alıp sıkıca tutup ağlamaya başlar
Sesi titreyerek
"Sen kaç numara ayakabı giyiyorsun kuzum"
Gülcemal ağlak sesle
"Ben lastik giyiyorum"
Belkıs hanım gözlerinden akan yaşla çoraplarını giyindirirken Gülcemal Belkısın yanaklarına elini uzatıp gözyaşlarını siler
"Ne olur Belkıs abla beni bırakma "
Belkıs çorapları giyindirip ayağa kalkar
"Tamam öte kay seninle yatıcam bu gece "
Gülcemalin birden gözleri güler acıyan vücudunu yavaşça yatağa koyar Belkıs genç kızın yanına yatıp saçlarını okşayıp sıkıca sarılırken Gülcemal vücudunun acıdığını hissetse bile sesini çıkarmayıp yastığa başını koyar koymaz uyur
Belkıs sabaha kadar uyuyamaz bir ara gözü dalar güüümmm diye bir ses le uykudan uyanırlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açmadan solan bir GÜL
Fiksi UmumÖzet Altın kafesin içindeki esaretin sonunda gelen aşk yarım kalan aşkın arkasından başlayan yeni bir hayat... Not :Yetişkin Ağa Halil Bayrakdaroğlu 28 yaşında evli 3 çocuk babası acımasız kimseye değer vermeyen çok yakışıklı tek kendi istedikleri...