Následující den
Poberti
,, Já to věděl, věděl jsem to, jsou jednimi z nich." pochodoval naštvaně Sirius sem a tam po pokoji.
,, Možná, neměli na výběr. " zapochyboval Remus, dnešní úplněk nebyl tak hrozný a navíc nemusel na ošetřovnu.
Sirius po něm vrhl vražedný pohled. ,, Určitě se k němu přidali dobrovolně. " konstatoval dál.
James mlčel, ale v duchu pořád myslel na rusovlasou dívku, kterou tolik miloval, věděl, že v životě udělal spoustu chyb, ale říct jí to či zatajit? Ne, ochrání ji za jakoukoli cenu.
,, Dvanácteráku? Jaký názor máš ty?" zeptal se ho Remus.
,, Dvanácteráku." luskl jmenovanému před očima Sirius.
,, Jo, jo, jasně." bylo to poslední, co řekl, než zmizel z pokoje.
,, No, chápeš to? " díval se za ním nevěřícně Sirius.
Remus přikývl ,, Je zamilovaný."
,, Už? Páni, ještě před chvílí byl jako malý chlapec." podivil se a Remus se začal smát.
,,Co je?" ohnal se po něm Sirius.
,, Mluvíš, jak nějaká stará osoba, nanejvýš stařena." Sirius vykulil oči a vražedným pohledem ho zkoumal.
,, Takhle mě nejde zabít. " konstatoval Remus.
,, Tak mě nech vtom, že jde." zamumlal chlapec s bouřkovýma očima, zatímco druhý protočil oči a podíval se na ruce, které lemovaly jizvy, tuny jizev.
James, Lily, Alvarita a Regulus
,, Lily, Lily." doháněl mladou rusovlásku chlapec s brýlemi na nose a ona sama si povzdechla.
,, Co chceš, Pottere?" nejdřív se zamračil nad tím, jak ho oslovila, ale poté jí začal vše vyprávět. Vykulila oči a hnala se kamsi pryč, následovaná Jamesem. Mohla to být pravda, ale nemusela, měla strach. Běžela přímo do knihovny do téměř zapomenuté části, kam nikdo nechodil.
James byl za ní o vteřinu později a uviděl je, když se líbali a ona byla bez trička. Odtáhli se.
,, Panebože. " vyhrkla Lily a přejela jí po jedné z jizev na boku.
,, O téhle jsi mi neřekla." podíval se na ni ublíženě Regulus a Alvarita se zasmála, až z toho sykla.
,, Tahle není od Voldemorta." Lily i Regulus sebou cukli.
,, Alvarito." napomenula ji Lily.
,, Tak od čeho je?" zajímal se. ,, Takové jizvy biče nedělají."
James nakrčil obočí, ale stále si ho nikdo nevšiml. Alvarita se poškrábala na zátylku.
,, Od čeho to je?" zacloumal s ní.
,, Nech toho, bolí to." namítla a slezla ze stolu, aby se oblékla. ,, Co potřebuješ?" zeptala se Alvarita.
,, Prý jste se přidali k tomu-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit a jak tak koukám, tak to bude pravda. To ti udělal Ty víš kdo?" zeptala se Lily.
,, Ne, nevím kdo, ale tohle je práce Bellatrix." ušklíbla se Alvarita a znovu sebou cukla.
,, Ale ty nemáš znamení." upozornil na sebe James a všichni se na něj podívali.
,, To je pravda." přitakala rusovláska.
Alvarita už se nadechovala k odpovědi, když je přerušilo syknutí Reguluse. ,, Ne, nemůže být další schůze." odporoval a vyhrnul si rukáv.
,, Jdu s tebou." rozhodla Alvarita.
,, Ne. Už ti udělali tohle, nedovolím, aby se ti stalo něco horšího."
,, Mě se nic nestane."
,, To si dřív taky říkala a přesto si na Grimmauldově náměstí skončila s jizvami." odporoval, nechtěl ji vzít s sebou, nechtěl ji vzít tam.
,, Oh, to byla prkotina." mávla rukou, ale přesto jí z tváře nezmizel vážný výraz.
,, Prkotina?!" vykřikl skoro až hystericky. ,, To že tě moje matka mučila je prkotina, jo úplná." zamračil se pouze nad tou vzpomínkou.
,, Nemučila." zavrtěla hlavou.
,, Tak co? Vyjadřovala ti lásku?" James vyprskl smíchy, i když to nevypadalo, jejich hádka byla k popukání.
Alvarita si povzdechla ,, Prostě jdu s tebou a tečka." rozhodla a Regulus se najednou zkácel k zemi. ,, Regu." vyjekla a klekla si.
,, Alvi, já potřebuji od tebe jednu věc." zachraptěl a otřásl se.
,, Ano? Copak?" odhrnula mu vlasy z obličeje.
,, Nesmíš tam jít, já protestuji." zašeptal, ale místo polibku mu přiletěl pohlavek.
Alvarita si naštvaně stoupla ,, Fajn, ale varuji tě. Po Cruciatu za mnou nechoď." pohrozila, ještě jednou mu vrazila pohlavek, tentokrát hodně silný, až Regulus zakňučel, a kývla na Lily a Jamese, kteří ji následovali do sedmého patra.
,, Ptejte se. Na cokoliv." vybídla je a pohodlně se usadila.
ČTEŠ
Svět, který mi nepatřil (FF HP)
FanficAlvarita - dívka, jež nezná svou minulost, která změní budoucnost. Regulus Black - chlapec, který změnil stranu. Sirius Black - nenáviděný syn, ale ctěný Poberta. Rhianon Stark - dívka, jež okouzlila Siriuse Blacka. James Potter - brýlatý chlapec an...