Nikdy nejsi rozrušen z toho důvodu, ze kterého si myslíš, že jsi.
James, Lily, Remus, Sirius, Rhiannon
,, Jak můžeš být dcera smrtijeda? To nedává smysl, u Merlina." vyjekl James a s rukama ve vlasech pochodoval před ní.
,, Taky se ptám, jak můžeš mít pořád tak rozcuchané vlasy, když tvůj otec vymyslel přípravek na vlasy." pokrčila rameny klidná Lily a zavázala si gumičkou vlasy, zatímco pozorovala Siriuse a Rhiannon, jak ošetřují Remuse.
,, Ale... To teď s ničím nesouvisí." utl James snahu své přítelkyně odvrátit se od tématu. ,, Vyrůstala jsi u mudlů, nemůžeš být míšenka." rozhodil rukama a nehledíc na cestu v tu chvíli spadl na zem.
Lily se nadechovala k odpovědi, jenže kvůli této naprosto nečekané věci se snažila dech spíše zadržet a s ním i smích. Jenže ani jedno se jí bohužel nepovedlo.
,, Jauuu," zavyl James, což bylo vzhledem k situaci, která přestala sotva před pár minutami, komické.
,, Hej lidi, klid. Jamesi nepotřebujeme tu dalšího vlkodlaka." popošla k nim Rhiannon se Siriusem, který pomocí kouzla zvedl jejich kamaráda ze země a přenesl jej do stanu.
James se na ni zamračil a přijal její nataženou ruku. ,, Salazarovej kořen." kopl do příčiny své bolesti druhou nohu a kořen i druhému palci dopřál trochu bolesti.
Rhiannon ho pustila dříve, než se s ní stihl svalit na zem, pokusila se ho překročit, což byla jediná možná cesta do stanu, ale to by nebyl James, kdyby ji nechytil za nohu a trhl.
,, Idiote." vyprskla na něj a botou jej pořádně kopla do břicha, aby ji tu druhou pustil. ,, Co takhle mi pomoct, Evansová?" obrátila se na svou kamarádku, která se doposud opírala o pařez a dlaní se snažila zakrýt smích, leč marně, stejně to každý viděl.
Lily před ni přišla a podala jí ruku, přičemž se pokusila Rhiannon zvednout.
,, Lidi?" ozvalo se ze stanu a následně z něj jeho původce vyšel a kvůli své jisté opatrnosti si nevšiml hloučku svých kamarádů před ním. ,, Máme tu probléééém." zakopl o nohu Lily, která se snažila zvednout Rhiannon a zalehl je obě. ,, Kruciš." hekl následně, ale nevypadalo to, že by se mu chtělo zvedat.
,, Tichoši, mohl by ses zvednout? Jste všichni strašně těžcí." s chytrým věděním James nezdůraznil jména dívek.
,, Co jiného mi zbývá," povzdechl si a položil ruku na vcelku měkkou zem, aby mohl vstát.
,, OKAMŽITĚ DEJ TU RUKU PRYČ." zaječela Lily a odsunula mu ruku ze svého pozadí, což zapříčinilo, že na ně znovu spadl.
,, To jsi nemohla chvíli vydržet? By se zvedl a dal ji pryč." k překvapení všech zamručel James. Lily na něj pouze vykulila své smaragdové oči a mlčky pootevřela pusu.
,, Tichoši..." zaskučel jeho nejlepší přítel a jmenovaný se znovu opřel o něco měkkého. ,, Jdi do hajzlu." vypískl James Potter a odstranil jeho ruku ze svého těla.
,, Soráč brácho, už se zvedám." obrátil oči v sloup Sirius, ale tentokrát se z Lily radši odkutálel.
,, To jsi to nemohl chvíli vydržet?" vrátila to svému příteli Lily a pozvedla obočí, když se stále nezvedal.
,, Já jo, ale můj Evan ne." zašeptal tiše a vraždil vyděděného syna pohledem, kterýž používala i Walburga Blacková.
,, Ehmmm... Siriusi?" oslovila jej stejným tichým tónem Lily a poukázala na stejné místo, které si držel i James.
,, Nemáte být tak sexy a navíc já za to nemůžu." ke konci věty se i on snížil k šeptání, ale poté vzal Rhiannon za ruku a vešel s ní do stanu se slovy: ,, Ty mi pomůžeš."
,, Jamesi, jsi v pohodě?" naklonila se nad něj se smilováním Lily a uchechtla se jeho obličeji.
,, Jak bys reagovala ty, kdyby zaútočil na tvůj poklad?" prohlásil naštvaně se zmučeným výrazem.
Lily si vytáhl hůlku a řekla spíše hůlce než jemu. ,, Na můj poklad útočí kdekdo." Byla to pravda, byl to její poklad, její vstupenka do světa kouzelníků.
,, Pche." odfrkl si James a uraženě se od ní odvrátil.
Rusovláska se narovnala a znovu posadila na pařez, před nímž spočívala knížka a uchopila ji do rukou.
,, My jsme ještě nedořešili tu věc," vyskočil na nohy, přičemž jako by za vteřinu na svou tak obrovskou bolest zapomněl.
,, A jakou?" zeptala se, aniž by mu věnovala jakýkoliv pohled, a otočila stránku v knize.
,, Tu o tom Wilkesovi a taky o..." polkl, když si skousla ret, což dělala vždy, když četla něco zajímavého.
Tentokrát se na něj kvůli nedokončené větě podívala. Jenže to už spíše viděla jen jeho část obličeje, než se jí přisál na rty. Po polibku se ho snažila jemně odstrčit, což se jí však nepovedlo.
,, Já tě u Merlina potřebuju." znovu jí věnoval polibek, však již hlubší. ,, I já mám touhy, které neukojí kdejaký obyčejný polibek."
,, Chudáčku, tak dlouho bez pohlavního styku." rýpla si Lily, což bylo na ni nezvyklé.
,, Jak vidím, tak ty taky." odvětil jí a když ji svlékal, věděla, že má pravdu. Stejně jako ona měla pravdu, že nevyvádí z důvodu, kdo jsou její rodiče, i přesto to však mohl být jeden z posledních faktorů.
A Remus? Ten mohl mít jediné štěstí a tím bylo, že se neprobudil v dobu, kdy obě dvojice do sebe vnikli.
ČTEŠ
Svět, který mi nepatřil (FF HP)
FanficAlvarita - dívka, jež nezná svou minulost, která změní budoucnost. Regulus Black - chlapec, který změnil stranu. Sirius Black - nenáviděný syn, ale ctěný Poberta. Rhianon Stark - dívka, jež okouzlila Siriuse Blacka. James Potter - brýlatý chlapec an...