EPİSODE 0.8

22.1K 1K 832
                                    

Medya: Hazar

Selam nasılsınız? Bütün kitaplarım hakkında konuşucak olursam cidden kitaplarım çok saçma ama neden okunduğu ve sevildiği açısından bir fikrim yok ayrıca böyle küçük bir kitle elde etmek beni çok mutlu etti yorumlarda hep diğer kitaplarda yorumlarda gördüğüm kişileri görüyorum ve bu beni mutlu edip gülümsetiyor bu demek oluyor ki beni seven bir kitle var ve şu e-postam kabul edilmediği için mesajlarınıza cevap veremiyorum :( çok üzgünüm en kısa zamanda halledip mesajlarınıza cevap vermeye çalışıcam <3

——

Hazar:

Gözlerimi yavaşça açtım. Bulunduğum ortam ve bulunduğum konum kalbimi tekletti. Bora beni belimden sarmıştı ve bende kafamı onun göğsüne koymuştum. Nefes alış veriş seslerini ve kalbinin düzenli atış sesi ben büyüledi. Bu adam tek anlamıyla mükemmeldi. Parmağımla göğüsüne kalp çizdim. Birinden bu kadar etkilenmek normal değildi, çok hoşlanıyordum ondan. Ama işte, o kızları seviyordu ben erkekleri. Tek bir şansım yoktu ki. Bana yakın davranıyordu, bana umut veriyordu ama heteroseksüel di. Şansıma tekrardan sıçayım. Boranın kalkıcağını anladığımda gözlerimi kapatıp uyuma numarası yaptım.

"Uyuma numarası yapmayı beceremiyorsun küçük sıçan"

Kıkırdama sesini duyunca çocuksu bir kıkırdamayla yeşil gözlerimi kara gözleriyle konumlandırdım.

"Günaydın"

Gülümsedi

"Günaydın"

Kolları arsından çıkıp ayaklandım. Arkamı dönüp şortumu yukarı çektim (saçmalamayın Bora dikelmedi ve Hazar gidincede tuvalette 31 falan çekmicek atmayın bir tarafınızdan) gülümseyerek ona döndüm

"Sercan ve Serkan bu gün burda kaldılar ben onları uyandırmaya gidiyorum çabuk gel"

Bir anda yataktan kalktı.

"Hayır, hayır, hayır. Ben kaldırırım onları sen git uzun bir şey giy- yani şey havalar soğudu petekleri daha yakmadık sende üşürsün"

Yüzümde tatlı olduğunu düşündüğüm bir gülümseme ile kafa sallayıp odama girdim. Altıma uzun bir pijama giydim -üzerinde tatlı tavşan şekilleri var- ve odadan çıkıp Atanın odasına daldım

"KANKA SABAH OL-"

Gördüğüm ve beni şok sokan görüntüyle gözlerim kocaman açıldı. Can ve Ata aynı yatakta sarmaş dolaş yatıyorlardı. İkiside kalktı

"Ata açıklama bekliyorum"

Kolarımı önümde kavuşturup cevap bekledim

"Ya şey kanka bem sana söyleyecektim ama şey....şey şimdi biz Canla, çeyi gibi çeyiz, hani sevgili gibi bir şey"

Yüzümde kocaman bir gülümseme oldu. Koşarak yanlarına gidip ikisinin arasına girdim

"Eee anlatın bari nasıl oldu"

Can lafa atladı bu sefer.

"Aslında ikimizde birbirimize aşık mışız ama haberimiz yokmuş. Ben bir anda itiraf edice öyle oldu"

Ata bana döndü

"Hem senle Bora ne iş? Kendi yatağından çok Boranın kucağı- pardon yatağında yatıyorsun"

Onlara söylemeye hazır değildim. Yataktan kalktım

"Ben müjdeli haberi Boraya vereyim sizde az daha koklaşıp gelin"

Kafa salladılar bende aşağı indim. Bora ellerini belinin iki yanına koymuştu, arladan ona doğru gelip bacaklarımı beline dolayıp sırtına atladım. Bu ani hareketimle Bora yere düşecekmiş gibi olsada kendine gelip elleriyle ayaklarıma destek verdi.

"Sana harika bir haberim vaaar"

Güldü

"Neymiş o?"

Kulağına yaklaştım

"Can ve Ata sevgili olmuş"

Gülümsedi

"Sonunda söylemeye cesaret edebilmişler piç kuruları"

Kafamı sırtına yasladı ve ona daha sıkı sarıldım. Biliyorum, bu yaptığım hiç arkadaşça değil ama ne yapayım içimden geldiği gibi davranıyorum. Ellerini bacaklarıma sarıp yürümeye başladı.

"Sınıfta bir kız var parti düzenliyormuş, gidelim mi?"

Bahçeye doğru ilerlerken kafa salladı.

Parti akşamı (okul bölümlerini geçiyorum okulda bir şey olucaksa o zaman yazıcam zaten)

Üzerimdeki uzun siyah tişörtü düzeltip aşağı indim. Sercan beni görünce ıslık çaldı

"Oooo yavrum bu ne şıklık? Çuval geçirsen üzerine o bile yakışır"

Gülümseyip ona yaklaştım, gömleğinin yakasını düzelttim (sakın ipek shıpleme shıpleme shıp- her neyse)

"Tabi yakışacak içindeki güzel olunca çuval bile yakışır bana"

Diğerlerine döndüm.

"Hadi gidelim"

Herkes dışarı çıkmıştı, Bora beni süzdü.

"Küçük sıçan bayağı güzel olmuşsun ne yalan söyleyelim ama kime bu şıklık?"

Sana be ulan SANA. Vallaha çıldırıcam. Hele ne o üzerindekiler? Kızlar sana bakımca ağızlarının sularını akıtıyor birde böyle giyinip kalpten mi götürmeye çalışıyorsun? Ah be Bora sevsen beni ya ne kaybedersin?

"Biri falan yok sadece ben güzelim siz ondan özen gösterdim sanıyorsunuz"

Gülüp yanından geçtim, kıkırdamasını işitipimde içimde kelebekler uçuştu, benim için kıkırdamıştı. Ben kıkırdatmıştım onu.

"BEKLE BENİ KÜÇÜK SIÇAN"

İnadına daha hızlı yürüyerek arabaya Sercanın yanına oturdum. Bora arabaya binip çalıştırdı ve parti alanına doğru yol aldık.

——

Elimdeki meyve suyuyla bakışırken yanıma sarı saçlı bir kız geldi.

"Sen şu gay çocuksun?"

Kaşlarımı çattım ona neydi ki? Yanıma oturdu ve konuşmaya başladı

"Bana bak küçük fahişe Bora gay değil o beni sevecek onu etkilemek için kaç kere altona yatmaya çalıştın bilmiyorum ama Bora ibne değil sana bakmaz. Ben onunla sevgili olucam ayrıca arkadaşım onunla birlikte olabileyim diye bu partiyi düzenledi seni çağırdığımızı hatırlamıyorum?"

Yüzüme vuran gerçek ve bana edilen hakaretlerle gözlerim doldu. O gay değildi biliyordum ama asla altona yatmak için çabalamamıştım. Bu...nasıl bir iğrençlikti böyle? Ayağa kalktım.

"Bana bak ben Boranın altına yatmaya falan çalışmadım, al Borayıda ne yaparsan yap umrumda değil"

Üst kanttan montumu almak için çıktım. Gözlerimdeki yaşlarda durmuyordu. Montumu alıp aşağı inecekken kolumdan çekildim. Baktığımda Bora sarhoş gözlerle bakıyordu bana.

"Özür dilerim"

Ben daha ne olduğunu algılayamadan dudaklarımdaki baskıyla olduğum yere çivilendim.

——
Bana sövmek isteyenleri buraya 👉🏻

Feels krizine girenleri buraya 👉🏻

Bu bölümü yazdığıma şaşıranları buraya 👉🏻

Ve beni sevenleri de buraya alıyorum 💖👉🏻

-İpek

'Bad' Boy /BxB/ 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin