Dwa lata później w wydziale kryminalnym zaszły wielkie zmienił się naczelnik wydziału była nim teraz naczelnik Monika Kruczkowska, z którą policjanci dość szybko złapali odpowiedni kontakt. Tajemnica Natalii i Kuby nadal pozostawała sekretem, ale było to coraz trudniejsze. Pewnego dnia po służbie naczelnik wydziału w jednym klubie w Warszawie zorganizowała imprezę integracyjną, na którą Natalia i Kuba przyjechali razem. Co bardzo zdziwiło Lenę Wagner policyjną specjalistkę od cyberprzestępczości. Postanowiła porozmawiać o tym ze swoją przyjaciółką podeszła do nich i zaczęła rozmowę słuchajcie, jak się bawicie. Oni hurtem odpowiedzieli jej tymi słowami wspaniale. Lena kontynuowała Natalia a ty czemu nie przyszłaś z Łukaszem. Natalia nie wiedząc co ma jej powiedzieć spojrzała na Kubę tak jak by, chciałaby ten potwierdził jej wersie na szczęście Kuba odpowiednio odczytał jej komunikat, więc Natalia zaczęła mówić Łukasz nie miał ochoty iść a zresztą od tygodnia źle się czuje i się nie widujemy i zabronił mi do siebie przychodzić, a jak powiedziałam mu o tej imprezie to powiedział, żebym się świetnie bawiła, ale on zemną nie pójdzie. Dalszy ciąg rozmowy kontynuował Kuba Wtedy zaproponowałem Natalii, żebyśmy poszli razem Lena odpowiedziała tymi słowami, a to spoko pół godziny później Kuba zaprosił Natalię do tańca i zaczął rozmowę kierując do ukochanej te słowa Natalia, jaki ja byłem głupi, że nie wyznałem ci tego wcześniej Natalia nie wiedząc, o co chodzi skierowała do niego te słowa, ale o co chodzi Kuba bez wąchania odpowiedział jej no tak Natalia, bo ja zakochałem się w tobie jak cię tylko zobaczyłem a uświadomiłem sobie to po postrzale nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo się o ciebie bałem o to, że mogę już nigdy cię nie zobaczyć i o to, że nigdy ci nie powiem jak bardzo jesteś dla mnie ważna i o tym, że, cię kocham tak Natalia kocham cię a ona odpowiedziała mu tymi słowami ja ciebie też nie wiem jak mogłam się tak łatwo poddać i o ciebie nie zawalczyć, bo ja natomiast kryłam to w sobie od kolacji, która miała pomóc Anecie i Stefanowi w sprawie z mieszkaniem. Policjanci Bawili się świetnie. Natalia kierowała do ukochanego te słowa a co zrobimy, jak wszystko wyjdzie na jaw i jak doprowadzi to do przymusowej zmiany wiesz sam czego ja nie potrafiłabym pracować nie chce znikam innym niż tylko z tobą Kuba bez wąchania odpowiedział jej tymi słowami ja też nie chce nie przejmuj się coś wymyślimy. a nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie takiej sytuacji, żebym pracował kimkolwiek innym niż ty za bardzo cię kocham.
CZYTASZ
dzieje Natalii i Kuby
FanfictionPrzyjaźń czy miłość o to jest pytanie.na to pytanie będę starała wam odpowiedzieć Ta książka opowiada ukrywaną od dawna tajemnicę policjantów wydziału kryminalnego. Ale czy wyjdzie ona na jaw? To już zostawiam waszym oczom i umysłom... Zapraszam d...