WALKA O PRZETRWANIE

495 11 2
                                    

Po ślubie Natalia i Kuba zamierzali wyjechać w podróż poślubną, ale jak to bywa w ich pracy niektóre plany muszą poczekać. Tak było i tym razem zadzwoniła do nich naczelnik wydziału i skierowała do nich te słowa musicie natychmiast pojechać na Konopacką siedem mamy zabójstwo Aneta, Danka i Stefan już tam jadą pospieszcie się. Piętnaście minut później małżeństwo było już we wskazanym miejscu. Gdzie czekała już na nich Aneta Natalia skierowała do niej te słowa masz dla nas coś ciekawego a ona odpowiedziała jej tymi słowami sprawca o dziwo zostawił po sobie mnóstwo śladów między innymi tę kartkę. Była tam wiadomość o takiej treści ty będziesz następna. Kiedy Natalia ujrzała ten napis natychmiast skierowała do Kuby te słowa Kubuś patrz. kiedy on to zobaczył powiedział te słowa nie martw się kochanie ty wiesz, że ja nie pozwolę cię skrzywdzić i pocałował ją w policzek. Natalia skierowała do męża te słowa wiem Kubuś. I wiem też kto to zrobił. Tak sczesze to myślałam, że żartował, ale najwyraźniej się myliłam. Zdziwiony Kuba skierował do żony te słowa kto a ona odpowiedziała mu tymi słowami no Łukasz. Następnego dnia małżonkowie zostali wezwani do gabinetu naczelnik na odprawę, by omówić dalsze kroki w śledztwie. Natalia choć wiedziała, że jest to bardzo ryzykowne zaproponowała, że spotka się z nim i wtedy dojdzie do zatrzymania, ale nie wszystko poszło po ich myśli. Natalia była z nim umówiona za dwie godziny a samochód przejechał pół godziny wcześniej. Na szczęście policjanci byli na to przygotowani, ale tego co się stało po zatrzymaniu nikt się nie spodziewał. Nagle podjechał czarny buz wyskoczyli z niego dwaj zamaskowani mężczyźni w kominiarkach i wciągnęli zdezorientowaną Natalię do środka. W tym samym czasie Kuba, kiedy przechodził ulicą znalazł obrączkę Natalii. Po czym zorientował się, że niema z nim żony. Przerażony natychmiast poinformował o tym fakcie naczelnik a sam obwiniał się za to co się stało i wiedział, bez niej jego życie nie ma sensu. obiecał sobie, że ją odnajdzie. kiedy porywacze dojechali do swojej kryjówki wyciągnęli poobijaną Natalię z samochodu  skierowali do niej te słowa słuchaj teraz odpoczniesz a jutro się zabawimy i wyszli. Natalia wiedziała, że zna skądś głos jednego z przestępców, ale nie mogła sobie przypomnieć. Nagle Natalia usłyszała rozmowę porywaczy w jednym z głosów rozpoznała głos Łukasza jej byłego chłopaka. Wtedy przypomniała sobie słowa, które ten skierował do niej w dniu rozstania. przeraziła się, ale miała nadzieję, że jej mąż ją odnajdzie i że będzie nie długo bezpieczna. 

dzieje Natalii  i KubyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz