1.0

2.3K 135 29
                                    

Noel balosuna 1 haftadan az kalmıştı ve Mery ne giyeceğine karar vermekte güçlük çekiyordu.

Normalde olsa bu balo umrunda olmaz düz bir elbiseyle bile gidebilirdi ama şimdi Sirius'a güzel görünmek istiyordu.

Aklında 3 elbise vardı ama kızlar bunları beğenmezse yarınki Hogsmade gezisinde yenisini alması gerekecekti.

Akşam kızlara elbiseleri sormayı aklına not ederek merdivenlerden indi. Bugün yeteri kadar ders çalışmıştı ve biraz dinlenmek istiyordu. Evet hayali buradan iyi bir isim ile ayrılmaktı ama bunu gerçekleştirirken burada yapabileceği şeyleri yok saymak, daha sonra keşke yapsaydım demek istemiyordu.

Bu nedenle sabahları kahvaltıya kadar ve ders çıkışları ise 1 saat olarak kendine süre koymuştu. Haftasonlarını ise çoğunlukla boş bırakmıştı. Kendine vakit ayırmak istiyordu.

Belki süpürgeye binmeyi öğrenirdi. James zaten kendi yeteneğini gösterecek ve böbürlenecek insan arıyordu. Mery'e süpürgeye binmeyi öğretmek onun için de iyi olurdu.

Belki de ortak salonda oturur oradakilerle sohbet ederdi. Ya da hep beraber Hogsmade'ye giderleridi.

Aşağı inice burnuna yanan şöminenin kokusu dolu ve biraz da parşomen... Sirius da böyle kokuyordu. Mery bazen gününün neredeyse tamamını burada geçirdiği için mi böyle koktuğunu merak ediyordu. Tabi bunu ona sormamıştı. Belki bir gün sorardı.

Genel olarak ise ortak salon samimiyet kokuyordu. Buram buram.

Çapulcular şöminenin yanına yerdeki minderlere oturmuş aralarında birşeyler fısıldaşıyor, Lily ve ders çalışmaya ikna edebildiği kızlar onun biraz yanında masada ders çalışıyordu. Şimdiden bile James'in gözlerinin oraya kaydığını fark etmişti.

Etrafa biraz daha bakarken kendi gruplarını görmüştü. Olivia sırtını Luis'e dayamış, Luis ise bir kolunu ona dolamıştı. Gerçekten de tatlı görünüyorlardı. Biraz yanlarında ise Damien halinden rahatsızmış gibi yerine kıvranarak etrafına bakıyordu. Luis ve Olivia'nın kendi yanlarında aşk kuşlarına dönmesini onaylamadığını biliyordu. Ne kadar Luis'e güvense de kız kardeşini kuskanıyordu. Ve tabi halinden rahatsız olmasının da başka bir sebebi daha vardı. Emily... Bazen Lilylere bazen ise diğer binalardan arkadaşları ile görünen Emily gerçekten de güzel bir kızdı.

Adımlarını hızlandırarak onların yanına, koltuklara kuruldu. Yanı boş olduğu için sırtına kanepenin koluna yadmalış ayaklarını uzatmıştı. Ara ara Sirius'a bakıyordu. Bazen bakışları kesişiyor ikisi de hemen kaçırıyordu gözlerini. Onları bu halde gmren bir kişi pekala birbirlerine bir şeyler hissettiklerini anlardı. Nitekim yine öyle oldu.

"Madem bu kadar bakacaksın gel yer değiştirelim böyle gözlerin yerinden çıkacak"

Damien'den gelen ses ile hızla ona döndü. Onun asıl niyetini bilmese utanabilirdi ama arkadaşını kısa sürede iyi tanımıştı.

"Tabi tabi. Buradan Emily'i iyi göremiyorum da yer değiştirelim demiyor da..." bu sefer utanma süresi Damiendeydi.

Mery'nin lafları ve Damien'in suratı üzerine grupta Olivia ve Luis'ten kahkahalar yükselmişti ve haliyle salondaki birkaç kişinin de bakışlarının odağı olmuşlardı. Elbette çapulcularında.

Çapulcuların kalkıp yanlarına doğru yürümesi ile saçlarını düzeltip yerinde doğruldu.

"Selam!" James'in neşeli çıkan sesi ile gülümseyerek karşılık verdi.

"Selam"

Yanlarına oturduklarında - tabiki Sirius Mery'nin yanına oturdu- yine her zamanki gibi yeni şakalarından bahsettiler. Remus ve James'in gözleri ara sıra masalara kaysa da dikkatle sohbeti dinliyor ve katılıyorlardı.

Mery ise geldiklerinden beri hiç konuşmayan Sirius'a kaçamak bakışlarını sunuyordu. Artık neredeyse herkes biliyordu ikisinin birbirinden hoşlandığını. James onların bu halini görünce lafa atladı.

"Eeeee düğün ne zaman?"

                           ❀✿❀

Eee yeni bölüm ne zaman?

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Biliyorum yine aniden kestim xdxdxd

MERİUS      [Marauders Era]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin