2.2

933 111 50
                                    

Mery ve Sirius'un bu akşam izlediği yıldızlar olmak ister misiniz?

Tek yapmanız gereken alttaki minicik yıldıza dokunmak 🌟

34k için hepinize teşekkürler 😊  (Y/N: Ben bölümü yayımlayana kadar 49 bin olduk  .d)

Final bölümü '100 oy' sonrasında yayınlanacak.

Yapacağınız 'yorumların' da bir katkısı olur ve belki erken bile gelebilir.

Lütfen bölüm sonundaki duyuruyu okuyun.

4000 kelime ile yazdığım en uzun bölüm oldu. Finale bir 8000 görürüz artık cjdmcmmd

❀✿❀

Bir gecede her şey değişir miydi?
Kader... değişir miydi?
Değişmişti.

O gün sabahın erken saatlerinde yenilen yemeğin ardından Çapulcular ve diğerleri James'in odasına çıkmış. Biraz daha sohbet etmek istemişti ama hiç biri uyku ile olan savaşlarını kazanamamış ve uyuya kalmıştı. Mery dışında.

Hemen yanında ona sarılarak uyuyan Sirius ile uyumaya çalışsa da gözünü kapattığı her an sanki Voldemort'u görüyordu. Uykusu vardı ama uyuyamıyordu. Bir ara uykuya yenik düştüğünde gördüğü kabus ise öyle gerçekçiydi ki neredeyse Dumbledore'yi bulup onu öldürecekti. Hoş yapamazdı ama yine de bir anlık bunu istemişti.

Geçen 2 saatin sonunda James'in odasındaki saat 12.14'ü gösterirken içindeki büyüyen sıkıntı ile kollarını ona sarmış olan Sirius'un yatağından kalktı. Potter'lar geçen yaz Sirius onlara geldiğinde almıştı bu yatağı. Oldukça da rahattı.

Sessizce kapıyı açtı ve çıkıp yavaşça geri kapattı. Biraz soluklanmak için bahçeye çıkmak istiyordu. Ama Potter'lar ile karşılaşmaktan korkuyordu. Dumbledore'nin çoktan gittiğini düşünüyordu ama çiçeklerle süslenmiş yemyeşil bahçeye girdiğinde yanıldığını anladı.

Dumbledore bahçedeki kahverengi yer yer boyası dökülmüş bankta oturuyor, uyukluyordu.

Mery yavaşça yaklaşarak onun omzuna dokundu. Dumbledore hafif bir sıçrama ile uyandı. Yorgun gözüküyordu.

"Gittiğinizi düşünüyordum." dedi Mery hala rüyasının etkisinde olduğu için öfkeli çıkan sesiyle.

"Seni bekliyordum."

"Beni mi?" dedi şaşırarak. "Beni neden bekliyordunuz?"

"Konuşmalıyız."

"Konuşmak istemiyorum."

Dumbledore onun sözünü dinlemeden Mery'nin kolunu tuttu ve cisimlendi.

Mery'nin ilk cisimlenmesiydi bu. Normalde diğer tüm herkes ile beraber 6.sınıfın sonunda sınava girmesi gerekiyordu ama girememişti. Her zaman geri kalıyordu.

Midesinden yukarı doğru çıkan sıvılara karşı koyamayıp olduğu yere çömeldi.

"Ne hakla!?" diye bağırdı. "Ne hakla bunu yaparsın?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MERİUS      [Marauders Era]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin