1.6

1.6K 135 92
                                    


Sınır:35-40 oy, 40-50 yorum

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız çok mutlu olurum.

❀✿❀

Sirius içindeki bu gereksiz öfkeyi anlamlandıramıyordu. Ondan öncesi olmuş ise bu elbette hiçbir şeyi değiştirmezdi ama Mery'nin her yönden onun ilki olduğu gibi o da onun ilki olmak istiyordu.

İlk kez böyle duygular besliyordu birine. İlk kez tutmuştu bir kızın elini sevdiği olarak. İlk kez öpmüştü bir kızı. İlk kez sevmişti. Aynısını Mery'den de bekliyordu ama bir yandan da bunun olmayacağını biliyordu. Mery güzel bir kızdı. Çok güzeldi ve elbetteki bir erkeğin onu beğenmemesi neredeyse imkansızdı.

Belki de Hogwarts da da var dı Mery'i beğenen. Neden olmasındı ki zaten? 7 yıllık eğitim hayatının son dönemlerinde okula katılmış güzel bir kız herkesin dikkatini çekerdi.

Kafasında kurup daha fazla uykusundan olmadan yarın aklındaki tüm soruları Mery'e sormaya karar vermişti. Mery'nin sorularını doğru bir şekilde cevaplayacağından emindi. Aslında en çok da doğrulardan korkuyordu. Yine de bunlar konuşulmalıydı. İkisi ve ilişkileri açısından en iyisi bu olurdu.

                              ❀✿❀

Sabah olduğunda Mery ve Sirius yataklarından arkadaşlarının zoru ile kalkmıştı. İkisi de neredeyse sabaha kadar birşeyler düşünmüştü ve elde edemedikleri cevaplar yüzünden neredeyse kafayı yiyeceklerdi. Başkasına göre önemsiz şeylermiş gibi gelebilirdi ama onda Sirius için yapacağı yeni şakalardan, Mery için ise okuyacağı kitaplardan daha önemliydi.

Nihayet Mery ve Sirius büyük salonda karşılaştığında ikisi de neredeyse koşarak birbirlerinün yanına gitmiş ve aynı anda konuşmuştu.

"Seninle konuşmam gereken çok önemli bir konu var."

"Seninle konuşmam gereken çok önemli bir konu var." ardından ekledi Sirius.

"Biraz daha beklersem çatlayacağım. Bence ben yeterince beklemişimdir sen biraz daha bekleyebilirsin. Önce ben konuşmalıyım."  (Y/N: Tam 12 yıl Azkaban'da beklemiş adamsın sen Sirius. Bir yarım saat daha mı bekleyemiyeceksin?)

Mery, Sirius'un konuşacağı şeyi merak ettiği için onu onayladı ve birlikte çoğu öğrencinin yeni girdiği salondan çıktılar. Geçen akşamki yerlerine geçtiklerinde ikisi de hem endişeli hem de meraklıydı. Sorularının cevaplarını merak ediyor, aynı zamanda da alacakları cevaplardan endişeleniyorlardı. Hoş ikisinin de alacağı cevaplar korkulacak şeyler değildi.

"Mery Edith Styles, lafa nasıl gireceğimi bilmiyorum bu yüzden direk başlıyorum." dedi ve Mery'nin karşısına geçip ellerini tuttu.

"Sen benim her anlamda ilkimsin. Şu kısacık zamanda bile seninle yaşadığım şeyler benim için bir ilk. Sen benim hem ilkim hem de sonumsun Mery bunu sakın unutma. Şimdi alacağım cevaplar bizim hiçbir şeyimizi değiştirmeyecek. Sadece bilmek istiyorum ve senin de bana doğruları söyleyeceğini biliyorum. Yani birazdan sen bana ne dersen de sana inanacağım, bu konuyu kapatacağım ve biz ilişkimize devam edeceğiz. Tamam mı? "

" Beni korkutuyorsun Sirius. Bir şey mi oldu? Bir sorun mu var? Anlayamıyorum. Zaten dün de aniden uzaklaştın benden. Eğer bu yaşadığımız şeyleri istemiyorsan biraz daha yavaştan alırız. Biraz daha birbirimizi tanırız. Ha? "

" Mery hayır beni yanlış anlıyorsun. Yaşadığımız ve yaşayacağımız şeylerden asla pişman değilim, olmayacağım da. Hatta keşke hayatıma daha erken gelseydin ve biz bunları daha erken yaşasaydık diyorum. Sorun bu değil. Aslında ortada bir sorun da yok sadece merak diyelim."

" Pekala, devam et seni dinliyorum."

Sirius derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

" Senin... Yani şöyle, sen hiç... daha önce biriyle... Huh, bir dakika zormuş. Yani sen bizden önce hiç biriyle birlikte oldun mu ya da ne bileyim hiç birini sevdin mi? Eğer olduysa da sorun değil Mery, benim sadece bilmeye ihtiyacım var o kadar."

Mery, Sirius'un dediklerinden sonra kahkahasına engel olamadı.

"Sirius bu gerginliğinin sebebinin bu olduğunu söyleme sakın bana. Ben daha önce kendi halinde muggle okuluna giden bir kızdım. Hiçbir zaman birini sevmek geçmedi aklımdan. Hiçbir zaman birine sana hissettiğim şeyleri hissetmedim."

Sen zaten benim her zaman aşkımdın demek istese de bu herşeyi riske atacağı için sustu.

" Senin de dediğin gibi Sirius. Biz birbirimizin hem ilki hem de sonuyuz. Bunu sakın unutma." dedi ve Sirius'a uzanıp kendi dudaklarını, onun dudaklarına bastırdı.

Geri çekildiğinde Sirius'un suratında muzip bir gülümseme vardı.

"Bunu sevdim. Bir daha yap."

Mery vücudundaki kanın yanaklarında toplandığını hissediyordu. Alev alev yanıyordu sanki.

"Sirius!"

                            ❀✿❀

"Sirius Black ile beraber olduğuna inanamıyorum Mery. O ve arkadaşları zorbanın teki." Mery, Lily'nin kızgın cümlelerinden sonra göz devirdi.

"Onlar sadece şaka yapıyor, Lil. Ciddi değiller."

"Hayır öyleler! Severus'a nasıl davrandıklarını görmüyor musun? Onunla dalga geçiyorlar."

"Sen sürekli onun yanında olduğun için James kıskanıyor ve haliyle ona sataşıyor. Onlar kötü değiller, Lil. Onu seviyorum."

"Potter umrumda değil."

"Hadi ama Lil. Umrunda olduğunu hepimiz biliyoruz."

"Kapa çeneni Merlene. Onda beni tek alakadar eden şey Sev'e kötü davranması."

"Peki ya Snape'ye kötü davranmasaydı? O zaman ondan aslında nefret etmediğini kabul eder miydin?"

"Ondan her zaman nefret ederim. Bu konuyu kapatabilir miyiz? Mery ve Sirius'u konuşuyoruz sanıyordum. Ben ve Potter'ı değil."

"Kızlar, sizce de Lily'nin bu davranışları James'den hoşlanıyorum anlamına gelmiyor mu?"

"Kesinlikle haklısın Alice. Çok fazla dikkat çekiyorsun Lil. Alice bile fark edebiliyorsa vay haline."

"Alice bile derken Mery? Ne yani sen bana ne demeye çalışıyorsun?"

"Sana bir şey demiyorum Al. Sadece aramızda bu işlerle uğraşmayan bir sen varsın. Yıllardır Frank ile olan aşkınızı yeni gelmiş olmama rağmen ben bile duydum. Çok iyi bir ilişkiniz var."

"Nedense bana aslında daha farklı bir sebepten öyle demişsin gibi geldi."

"O kaşını indir Al. Tabiki de daha farklı bir sebepten ötürü." dedi ve kendi yastığını alarak gelecek olan darbeyi engellemeye çalıştı. Lily, Merlene ve Olivia'nın da katılımıyla olay büyüdü ve kazananının olmadığı bir yastık savaşı başladı.

        
     
❀✿❀

Pek içime sinen bir bölüm olmadı  ama yine de iyi okumalar.
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın. Sizi seviyorum canlarım.

Varsa yazım hataları için özür dilerim kontol etmeden yayımlıyorum.

MERİUS      [Marauders Era]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin