0.4

3.3K 195 42
                                    

Medya: Başarılı bulduğum çapulcular editlerinden

                         ❀✿❀

Hogwarts başlayalı neredeyse 1 ay oluyordu. Mery Edith buraya alışmıştı. Zamanının çoğunu kütüphanede geçiriyordu ve bu onu özgür hissettiriyordu. Bu hep böyle olmuştu. Ne zaman bir kitabı eline alsa kendini bir kuş gibi özgür hissediyordu.

Bu kütüphanede geçen zamanlarında birkaç kez Bay ve Bayan Styles'a da yazmıştı. Herşey mükemmeldi. Profesörler ve öğrenciler onu seviyordu. (Hatta ilk haftadan Slughorn'un partilerine bile katılacak seviyede iksir yapıyordu.)

Her binadan arkadaşları vardı. Buraya geldiğinde hep 'Lily ve tayfası + Çapulcular' ile takılacağını düşünüyordu ama Merlene ve Sirius'a sebepsiz bir şekilde kırgındı. Bu onu ister istemez diğerlerinden de uzaklaştırmıştı.

Ne zaman yanlız kalsa ve huzur bulsa aklına tek bir soru takılıyordu "Merlene ve Sirius çıkıyor mu?" bazen oluyordu birbirlerine davranışlarından 'hayır'diyordu ama sonra ise o kadar yakın davranıyırlardı ki 'evet' diye değiştiriyordu cevabını sanki bir ilişkileri varmış ama saklıyorlarmış gibiydi.Mery artık takmamaya çalışıyordu. Biran önce açıklamaları onun için en iyisiydi. Ne kadar reddettse de Harry Potter evreninde tek aşık olduğu ve aşık olmaya değer bulduğu kişi Sirius idi. Bu ilk kitabı okurken bile böyleydi. 272 sayfalık kitabın içerisinden adı 2 kere bile geçmemiş Sirius Black onun için hep bir merak konusuydu. Yaşarken böyle olacağını düşünmüyordu ama bazen kendini onu izlerken buluyordu. Sonra içinden kendine saydırıyor ve önüne dönüyordu.

Zaman bu şekilde akarken Mery ortak salondan çıktı ve kahvaltı için büyük salona geldi. Gözü Luis,Olivia ve Damien'i arıyordu. Kısa zamanda onlarla çok yakın olmuştu. Sonunda onları Gryffindor masasında yemek yerken gördü yanlarına gitti ve selam verdi. Onlardan da aynı şekilde karşılık alınca yemeğini yemeğe başladı. Luis ve Olivia quidditch hakkında konuşuyordu (ikiside Gryffindor takımında kovalayıcıydı) Damien ise herzamanki gibi kendi halinde gelecek postasını okuyordu. Quidditch onun ilgi alanı değildi. Luis'den duyduğu kadarı ile birinci sınıfta bile süpürgeye binmemişti. Kahvaltı bittiğinde dörtlü salondan çıkmak için ayaklandı. Çıkışa doğru ilerlerken karşılarına Lucius Malfoy, Rodolphus Lestrange ve Bellatrix Black çıkmıştı. Herzaman olduğu gibi şimdi de Bellatrix'in kuzenini aşağılayacaklardı herhalde. Sorun şuyduki ortada Sirius yoktu.

"Naber kuzen?, kanı bozuklar arasında olmak nasıl bir duygu? Ah dur pardon zaten sende bir kanı bozuktun değil mi? " dedi Lucius ve gülmeye başladılar. Mery anlamamıştı kim kuzeniydi ki?

Luis'in cevap vermesi ile başı ona döndü.

"Unuttun sanırım soy ağacından silindim ve artık sadece bir söz olarak Malfoy'um, ayrıca senin gibi iğrenç insanları kan statüsüne göre yargılayan birine göre çok özgüvenli laflar bunlar, ne o? Yoksa o beş para etmez soyadına mı güveniyorsun?" dedi ve cevap vermelerini bile beklemeden Lucius'un omzuna çarparak ilerlemeye başladı. Arkasında bıraktığı 3 şaşkın büyücüden haberi yoktu. Olivia koşarak Luis'e yetişti ve koluna girdi. Damien de yavaş adımlarla ilerlemeye başladı. Onlar hiç şaşırmamıştı? Ne yani biliyorlar mıydı? Ne bekliyordu ki onlar 6 yıldır birliktelerdi ve birbirlerinin herşeyini biliyorlardı. Mery o an kendini yanlız hissetti. Ne yaparsa yapsın arası kimse ile ne çapulcular ne de onlar gibi olmayacakdı. Bunun verdiği acı ile kafası yerde yavaşça yürümeye başladı.

Birden kafası sert bir şeye çarptı kafasını ovarak kaldırdı ona bakan gri gözlerle karşılaştı. Kalbinin hızlanması normal miydi? Özür dilemesi gerekiyordu ama dili tutulmuş gibi idi.

"Selam"

"S-selam" kahretsin sesi titremişti. Fark etmemesini umarak devam etti.

"Özür dilerim, bilerek olmadı"

"Önemli değil. Ben Sirius bu arada, tanışmamıştık Çaylak"

"Çaylak?"

"Yenilere taktığımız bir isim. Merak etme birkaç aya adınla seslenmeye başlarız"

Birkaç aya. Yani konuşmaya devam edeceğiz diye geçirdi içinden Mery

"Neyse, ben Mery, tanıştığıma memnun oldum Sirius" o sırada arkadan James ve Damien'in seslenmesi üzerine onlara döndüler. Mery onların ve Olivia'nın kuzen olduğunu biliyordu. Olivia'nın ortada gözükmemesinin sebebinin sevgilisi Luis olduğu kanısına varan Mery, Sirius'a döndü ve konuşmak için onun lafını bitirmesini bekledi.

"Güzel isim Çaylak. Ama şimdi gitmeliyim Çaylak. Daha sonra görüşürüz Çaylak." dedi ve göz kırptı. Mery ne diyeceğini bile unutmuş bir vaziyette gülümsedi

"Görüşürüz" dedi ve ilerlemeye başladı. Arkasından Sirius'un iç çektiğini duymuştu. Takmayarak ilerlemeye devam etti James'e gülümseyerek selam verdi ve Damien'in koluna girerek salondan çıktı.

                           ❀✿❀

Yeni karakterler için cast 2 gelecek
Tekrar kontrol etmedim yanlış olabilir      

MERİUS      [Marauders Era]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin