פרק 3: ״הילד החדש בבית ספר״

74 6 8
                                    

פרק 3:
נקודת מבט של אסול:

״אז זה הבחור שלך..״ שמעתי קול נשי ואני וזבדיאל הפסקנו להתנשק זאת הייתה בל שיט! היא פשוט הלכה בשיא המהירות לא נתנה לי לדבר ״שיט!״ אמרתי באה לרוץ אחריה ״תעזבי אותה״ זבדיאל אמר ועצר אותי ״איך אני יכולה לעזוב אותה ככה?!״ אמרתי ״תני לה רגע..״ אמר ״איך אני יכולה לתת לה רגע שהיא חושבת עליי דברים נוראיים?!״ אמרתי כועסת אוף אוף אוף!
״טוב אתם באים ללכת?״ הגיע אריק יחד עם הבנים ושאל ״תלכו אתם יש לי עניין לסדר״ אמרתי והלכתי ישר לבל.
חיפשתי אותה בכל מקום אז הלכתי לספסלים ששם אנחנו תמיד נמצאים..ושמעתי בכי זאת בל.
״בל..אני כל כך מצט..״ אמרתי ואז היא נכנסה לי במשפט ״את מצטערת?! את ידעת שאני מאוהבת בו אז למה?!״ היא צעקה עליי ״תקשיבי לי רגע..״ אמרתי ״לא אני לא אקשיב לך נמאס לי להקשיב לך כל הזמן את חושבת שהכל מגיע לך אבל לא זה נגמר!״ היא אמרה בבכי.. ״אל תתקרבי אליי החברות שלי ושלך נגמרה״ אמרה והלכה שיט איבדתי את אחת החברות הכי טובות שלי..
התקדמתי לשער וזבדיאל היה שם ״מה אתה עושה? למה לא הלכת הביתה?״ שאלתי ״חכיתי לך״ אמר ״מה עם בל..?״ שאל ״לא ראית איך היא ברחה ממני?״ שאלתי ״היא לא רוצה לדבר איתי יותר בחיים..״ אמרתי ״תקשיבי אני..״ אמר ועצרתי אותו ״פשוט עזוב״ אמרתי והלכתי איזה יום נוראי אוף.

——-
אני צריכה לנקות את המחשבות שלי.. לקחתי את הסייקטבורד שלי ויצאתי מהבית התחלתי לרכוב אליו עד שהגעתי לגינה הקרובה היה שם רחבה לסייקטבורדים אז התחלתי לרכוב שם.
עד שרכבתי ופתאום איבדתי שליטה ונתקעתי במישהו לא הצלחתי לזהות אותו משום שנפלנו מהר.
הוא קם מהר ועזר לי לקום ״סליחה אני ממש מצטערת״ אמרתי ואז התסכלתי עליו זה ריצ'רד? מה הוא עושה כאן.. ״ריצ'רד? מה אתה עושה כאן?״ שאלתי לא מבינה ״מה שכל האנשים עושים פה״ אמר מצחקק ולא מבין מה זאת השאלה ששאלתי ״כן פשוט לא ציפיתי לראות אותך כאן..״ אמרתי לוקחת את הסייקטבורד ויושבת על הספסל הקרוב ביותר והוא לידי ״אז לא ידעתי שאת רוכבת על הסייקטבורד״ אמר ״כן למדתי משהו מאחי״ אמרתי צוחקת טיפה ״אז ילד חדש איך עובר הימים בבית ספק החדש?״ שאלתי מצחקקת טיפה ״נחמד נחמד״ אמר צוחק ״אז את והגבוה זוג?״ שאל ״אתה מתכוון לזבדיאל?״ שאלתי ״כן סליחה אני עדיין צריך להתרגל לשמות״ אמר ״זה בסדר״ אמרתי וצחקנו קצת ״לא ממש..״ אמרתי ״מה זאת אומרת אבל ראיתי אותכם מתנשקים היום״ אמר ״כן אבל זה מורכב..״ אמרתי ״מה מורכב? אןלי תספרי לי אני אנסה לעזור לך..״ אמר ״אף אחד לא יכול לעזור..״ אמרתי ״תנסי אותי״ אמר בקול גברי מאוד מזדקף ומרים כתפיים וצחק ״אוקיי״ אמרתי שהוא גרם לי לצחקק קצת והתחלתי לספר לו הכל.
״וואו...ניסת לדבר איתה?״ הוא שאל ״כן אבל היא לא רוצה להקשיב לי..היא לא רוצה לדבר איתי יותר בחיים..״ אמרתי ״אני חושבת שאני יודע איך לעודד אותך״ אמר ״איך?״ שאלתי ולקח לי את הסקייטבורד ״גם אח שלי לימד אותי דבר או שניים״ אמר ועלה על הסייקטבורד ולא עבר שנייה והוא נפל מה שגרם לי לצחוק ״אתה בסדר??״ רצתי אליו ועזרתי לו לקום ״יותר מבסדר״ אמר כולו מסוחרר מה שגרם לי לצחוק ״אני שמח שהנפילה שלי גרמה לך לצחוק כי לי לא״ אמר ״רוצה מים? יש לי בתיק״ אמרתי ״בטח זה יעזור לי״ אמר והבאתי לו והוא שתה ״עכשיו אתה בסדר?״ שאלתי ״אולי עדיף שפעם הבאה לא תעלה על הסייקטבורד טוב?״ אמרתי ״חכי תראי שאני יכול בלי ליפול״ אמר ״אע כן?״ אמרתי ״כן״ לקח את הסייקט ועלה עליו שוב הוא התקדם לרחבה והתחיל לרכוב אני חייבת להודות שטעיתי לגביו הוא מדהים.
״נו?״ אמר והביא לי את הסייקטבורד ״לא מספיק מרשים״ אמרתח מתגרה בו ״אז בואי נראה אותך מרשימה אותי״ אמר ״תסתכל ותלמד״ אמרתי ועליתי על הסייקטבורד התחלתי לעשות את כל מה שאני יודעת יותר נכון כל מה שכריס לימד אותי וחזרתי ״נו?״ אמרתי ״אוקיי אוקיי בסדר הרשמת אותי״ אמר ושנינו צוחקים ״הצלחתי לעודד אותך..?״ שאל ״כן תודה״ אמרתי וחיבקתי אותו ״אבל!״ צעקתי והתנתקנו מהחיבוק ״אבל מה?״ אמר לא מבין ״בוא נילך לאכול גלידה״ אמרתי צוחקת ״אלוהים הבהלת אותי בסדר נילך לאכול גלידה״ אמר וצחקנו יחד, הוא באמת נחמד..

״וניל!״ אמרתי ״שוקו!״ אמר ״וניל!״ אמרתי ״יאו כמה פעמים צריך להגיד לך שוקו!״ אמר ״טוב אתם מוכנים להחליט כבר?״ המוכר שאל ״אופס לקחנו את זה רחוק מיד״ אמרתי שנינו צוחקים ״אנחנו ניקח וניל״ אמרתי למוכר ״שוקו!״ אמר ״אולי פשןט תיקחי את וניל והוא יקח שוקו?״ אמר המוכר מיואש מאיתנו מה שגרם לנו לצחוק ״אוקיי״ אמרנו לו לקחנו את הגלידה וישבנו בשולחן ״הרגנו את המוכר הזה״ אמרתי צוחקת ״לא אשמתי שוקו פי אלף יותר טוב״ אמר ״אע כן? אתה טועה אדוני״ אמרתי מצחקקת ״תאכלי בשקט״ אמר ״שאש״ אמרתי ושנינו צוחקים.
אחרי הכל ריצ'רד באמת נחמד הוא עודד אותי ועזר לי מחקתי את כל המחשבות שלי על בל וזבדיאל ולידו באמת היה לי כיף בלי לחשוב יותר מדי מה יהיה.
״איפה את גרה?״ שאל ״בדולפין 7״ אמרתי ״באמת? אני גר בדולפין 5 נוכל ללכת יחד״ אמר ״מגניב״ אמרתי והלכנו יחד לכיון הבית היה לנו על מה לדבר הוא כל כך נחמד התחלנו קצת יותר להכיר בכל זאת הוא חדש נחמד שהוא גר קרוב אליי עכשיו נציק אחד לשני כל הזמן הגענו לבית של ריצ'רד וזה הגיע הזמן להיפרד ״אז נדבר מחר בבית ספר?״ שאלתי ״כן״ אמר והוא בא להיכנס ״ריצ'רד״ אמרתי והוא נעצר מהר והסתובב אליי ״כן?״ שאל ״תודה..״ אמרתי ״מה? על מה?״ שאל ״על הכל..״ אמרתי וחיבקתי אותו ״אין על מה״ אמר וחיבק אןתי בחזרה ״אז זה פה בית שלכם?״ שאל ״כן ממש מולך״ אמרתי מחייכת ״יופי אני אציק לכם הרבה״ אמר ״לא לפני שאני אציק לך קודם״ אמרתי ״אנחנו עוד נראה את זה״ אמר וצחקנו ״ביי״ אמר ״ביי״ אמרתי והוא עלה לבית שלו ואני לשלי היה לי כיף איתו.. הוא נחמד ומצחיק ולרגע שחכתי את כל הבעיות שלי לידי.. דרך מעולה לנקות את הראש איתו.
נכנסתי הביתה ועליתי לחדר שלי שמתי את הסייקטבורד בצד והורדתי מעצמי את התיק שלי פתאום שמעתי רעשים מחדר של אחי כריס אז הלכתי לבדוק שהכל בסדר התקדמתי לחדר וראיתי את דלת טיפה פתוחה ראיתי שהוא עם בחורה.. מי זאת..? אני לא מתערבת אף פעם בחיים שלו אבל הפעם זה דווקא מעניין אותי לדעת התסכלתי קצת יותר לעמוק וזאת הייתה בל? מה לאעזאל הולך כאן.. ״תשחררי את זבדיאל הוא לא שווה את זה״ כריס אמר לה והתקרב אליה ״אני לא יכולה״ אמרה לו ״תני לי להראות לך שכן״ אמר ונישק אותה מה קורה פה?!
•••••••••••••••
הייי החלטתי לפנק בעוד פרק אבל ברור שאעלה גם ברביעי אנסה אפילו לפני💜
אני לא בטוחה לגבי הסיפור שהוא מעניין אז תרשמו לי בתגובות אם להמשיך אותו או לא👌🏽😅❤️
אז בל וכריס יחד?😏
אסול ובל ישלמו?😟
זבדיאל ואסול יהיו יחד?🧐
וריצ'רד מה אתם חושבים עליו?😉
סליחה אם הפרק יצא מאוד קצר😔❤️

״Ma gusta mas que el Netflix״ // ״אוהב אותך יותר מנטפליקס״ 🖤Where stories live. Discover now