פרק 10: ״הבנתי מה הולך פה..״

50 6 7
                                    

פרק 10:
נקודת מבט של אסול:

למה אני מרגישה אשמה עם אני אוהבת את זבדיאל בכלל..? שום דבר לא יכול להשתנות נכון..?
״מה קרה..?״ שאל אותי זבדיאל כשראה שאני שקועה במחשבות ״כלום..״ אמרתי ״בואי אליי אהובה..״ אמר וחיבק אותי חזק אני לא יודעת מה קורה לי כרגע...
״למה לא נשארת בבית היום? את צריכה לנוח..״ אמר זבדיאל והזיז לי את השיער שלי ואחרי זה ליטף את פניי ״לא נורא אני מרגישה יותר טוב..״ אמרתי ״אני חושבת שאני אלך לשיעור..״ הוספתי לדבריי ״טוב..״ אמר אפשר לראות על התגובה שלו שהוא לא מבין מה עובר עליי.. ותאמת? בזמן האחרון? אני לא יודעת מה קורה לי באמת...
נכנסתי לשיעור אך ריצ'רד לא היה שם.. הוא מבריז? אוי.. וגם חואל..

נקודת מבט של ריצ'רד:

״מה קורה לך אחי?״ שמעתי את חואל והוא מתיישב לידי הורדתי את האוזניות והתחלתי לדבר.. ״כאב לי כל כך להתחמק ממנה ולראות אותה עם זבדיאל״ אמרתי פורק את מה שאני מרגיש.. ״אני יודע..״ אמר מנסה לעודד אותי ״אתה תמשיך לעשות את זה?״ שאל אןתי ״אני לא יודע.. נראה לי שכן״ אמרתי ״אחי זה יכאב לך עדיף שלא..״ אמר הוא צודק אבל אני לא יכול להרשות לעצמי.. ״אז למה שלא תדבר איתה על מה שאתה מרגיש?״ חואל שאל אותי ״אני לא יודע..היא לא תגיד כלום..״ אמרתי ״ואם כן? מה יש להפסיד כבר אחי נו תנסה״ אמר חואל ״טוב״ אמרתי מקשיב לעצתו אני לא בטוח לגבי זה.. ״יאללה בוא ניכנס לשיעור״ אמר לי וקם ועמד מולי לא רציתי לחזור לשיעור אין לי כוח ללימוד עכשיו ״נו״ אמר והושיט את ידיו אחרי שעשיתי עם הראש לא  הוא פשוט משך אותי לאורך כל המסדרון עד לכיתה מה שגרם לי לצעוק בכל המסדרון וחואל פשוט צחק עליי.
נכנסנו לכיתה ״כן גברים? למה אתם מאחרים לשיעור?״ המורה שאל אותנו ולא חשבנו על הקטע שבו צריך להמציא תירוץ ״אממ היה תאונה ליד הבית שלנו אז היה בעיה להגיע באוטובוס מצטערים״ חואל אמר משקר ומה שגרם לי לנסות לא לצחוק ״בסדר תיכנסו..״ אמר המורה מיואש מאיתנו אפשר גם להבין למה...ראיתי שאין כמעט מקומות בשולחנות בכיתה רק אחד ליד אסול ואחד ליד זבדיאל אלוהים למה??
״שב ליד זבדיאל״ המורה אמר לי ברגע שאני מסתכל על המקומות ומנסה להחליט איפה לשבת ״זה בסדר המורה אני אשב ליד אסול״ אמרתי ״ליד זבדיאל! כי ליד אסול אתם תדברו ותפריעו בשיעור״ אמר ״טוב בסדר״ אמרתי קצת בזילזול בלי להעליב חחח ״יהיה בסדר אחי שב ואל תתחייס אליו״ אמר לי חואל באוזן והקשבתי לו..
ישבתי ליד זבדיאל וחואל ישב ליד אסול .. ״אז עכשיו אתה מתחיל לאחר?״ אמר לי זבדיאל יאו  מה הוא רוצה? ״לא איחרתי״ אמרתי בטיפת זילזול אופס בלי כוונה.. חח ״מה אתה כועס מה יש לך?״ אמר צוחק ונותן לי מכה חלשה מה הוא לאעזאל רוצה מחיי?? ״מה אתה רוצה ממני?״ אמרתי טיפה בעצבים ״מה אתה עצבני אלוהים״ אמר עם צחוק ״שתעזוב אותי״ אמרתי נראה לי זה היה הכי בזילזול שיש בעולם הזה חח ״טוב תקשיב רגע..״ אמר מניח על הכתף שלי את ידו לא הבנתי? מה הקטע? ״אני מצטער, על הכל.. לא היינו צריכים לריב אני יודע שאתה לא אוהב את אסול ושאתה מבין שאנחנו יחד , בקיצור אני מצטער..״ אמר ״אז זהו? חברים עכשיו? אני לא רוצה שנריב..״ אמר אחרי כמה דקות של שקט הוא רציני?! הוא מבקש סליחה? הוא חושב שאני לא אוהב את אסול?? טוב.. אולי עדיף ככה.. אניח לכל הקטע הזה... ״כן״ אמר לוחץ את ידו ״מזה לחיצת יד? מה אנחנו זקנים?״ אמר וצחק ותאמת גרם לי לגחח טיפה ״בוא לחיבוק גברים נורמאלי״ אמר ונתן לי ״נו אסול תראי חבר שלך בוגד בך״ היה שקט וקולו של המורה שלנו אמר כך בטיפת ציניות במטרה לקבל שקט אחרי הקטע שלי ושל זבדיאל... אוי זה היה נשמע כל כך מוזר פשוט כל הכיתה נקרעה ״זבדיאל מה נראה לך שאתה עושה??״ אסול אמרה וגרמה לי לצחקק קצת ״סליחה אהובה לא יקרה שוב״ אמר וצחקנו ״ועוד חשבתי שיהיה שקט אחרי אמירה כזאת..״ המורה אמר כל כך מיואש מה שגרם לי לצחקק קצת שוב.

הפסקה.
כלום הלכו דיברתי עם המורה ואחרי כמה דקות הוא הלך ואני ואסול נשארנו בכיתה לבד .. היא התקשה ללכת בגלל הרגל שלה ולאסוף את דבריה.. אני כל היום מנסה להתחמק ממנה אבל אני לא יכול לראות אותה ככה ולא לעזור לה.. ״תני לי לעזור לך״ אמרתי מושיט את ידי אליה ועוזר לה לקום ומרים לה את התיק ״איך את..?״ שאלתי.. ״בסדר..רגע!״ אמרה ועצרה אותנו ״אממ?״ שאלתי ״כל היום לא דיברת איתי... הכל בסדר..?״ שאלה הסתובבתי אליה מניח את התיק שלה לריצפה שוב ״כן..״ אמרתי משקר ״די כבר אני יודעת שאתה משקר.. מה נסגר איתך?״ שאלה מודאגת ולא יכולתי לראות את זה אבל גם לא יכולתי להגיד לה נראה לי שהחלטתי.. אני מצד אחד לא יכול לא להיות קרוב אליה ומצד שני אני מוותר עליה.. אולי פשוט אמשיך להיות איתה בלי לערב רגשות..? ״היי?? הכל טוב??״ שאלה מעירה אןתי המחשבות שלי... ״כן, אמ סתם לא קרה כלום״ אמרתי מחייך מרים לה את התיק שוב וממשיך ללכת איתה ״אז למה התחמקת ממני..?״ שאלה ״ריצ'רד..אנחנו לא סיימנו לדבר על...״ ואז קטעתי אותה ״אין מה לדבר זה קרה בטעות״ אמרתי ״אמרת לי באמבולנס שאתה אוהב אותי, לא הספקתי לדבר איתך על כל זה..״ אמרה ״אני לא אמרתי דבר כזה״ אמרתי מתחמק מכל זה ״די נו ריצ'רד בבקשה״ אמרה ״גם אם אני אוהב אותך זה לא משנה..״ אמרתי שיט! מה אמרתי???? ״טוב יש דרך אחת שתגיד מה אתה מרגיש ולא המילים שלך..״ אמרה ופשוט הצמידה את שפתייה לשפתיי ופשוט התנשקנו.. שיט אסור שאף ידע על זה.. יופי אסול באמת דרך טובה לדעת מה אני מרגיש , אלוהים רק תציל אותי מהרגע הזה..אבל הייתי חייב לעצור אותה לא אבור שהיא תדע מה אני מרגיש.. ״אסול..״אמרתי עוצר אןתי ומחזיק במותניה הקטנות... ״זה לא משנה מה קורה עכשיו מה אני מרגיש או כל דבר.. אנחנו זה לא קורה.. אסור שזבדיאל ידע על זה.. על נשיקות שלנו..״ אמרתי ״אבל ריצ'רד..״ אמרה ואז קטעתי אותה ״שום אבל אין על מה לדבר יותר, קיבלת את התשובה שלך בנשיקה, כן אני אוהב אותך ושום דבר לא ישנה.. הרגשות שלי לא ישתנו בזמן בקרוב ואת בטח אוהבת את זבדיאל והוא אותך אני לא נכנס לזה..פשוט עזבי״ אמרתי ״לא אני לא אעזוב! הבנתי מה אתה מרגיש בכל הנשיקות אתה חושב שאני מטומטמת?! מהרגע הראשון הבנתי מה הלב שלך אומר לי״ אמרה והתסכלתי עליה זה היה יפה מה שהיא אמרה.. ״אני אל יכולה פשוט לעזוב את זה גם עם זבדיאל באמצע..״ אמרה ״אז את רוצה להגיד לי שגם את..״ אמרתי לא ממשיך נראה לי שהיא הבינה את הרמז.. ״לא יודעת..זבדיאל..״ אמרתי ״באמת זבדיאל?! את חושבת שהבחור הנכון בשבילך זה זבדיאל?! תראי מה הוא עושה לך! עושה לך דילים מאוחרי הגב ועוד..״ אמרתי לא יכול להמשיך את המידע שאני יודע.. אסור לי להגיד זה יפגע בה.. ״ריצ'רד? מזה עוד..?״ שאלה מתסכלת ומתקרבת אלי.. שיט! ״כלום..״ אמרתי ואז היא התחילה להלחיץ אותי ״מה עוד הוא עושה?!״ היא צעקה עליי ״בגד בך״ אמרתי מהר לחוץ שיט! אתה מטומטם!!! מה עשיתי...שברתי לה הרגע את הלב..  בחיים שלי לא ראיתי אותה ככה..״איך אתה יודע על זה?״ שאלה בתקווה שאני משקר.. ״ראיתי אותו עם אמה..״ אמרתי אחרי כמה דקות של שקט לא יכולתי ושברתי אותו ״תני לי להראות לך שיש משהו הרבה יותר טוב מזבדיאל מישהו שלא יתנהג אלייך ככה...״ אמרתי מתקרב אליה ומנגב לה את הדמעות ״אני..אני לא יכולה לדבר איתך כרגע..״ אמרה פשוט הלכה.. שיט מה עשיתי..
••••••••••••••••••
היוש!!!!! אזזז הרבה זמן לא העלתי פרקק אני מזה מצטערת לא היה לי זמן בשיט ועכשיו רק היה לי קצת חופש לכתוב אז מקווה שהוא נחמד ואהבתם💖
אז ריצרד מנסה להתחמק מאסול אבל לא הולך לו..אבל הוא סיפר לה מידע לא כזה נחמד.. מה קורה עם זבדיאל ואמה?? אממ מעניין... ואיך ריצ'רד ראה אותם?? וזבדיאל ואסול ימשיכו יחד..? 🤔❤️
אז אתמול היה מומולדת לזבדיאל ולCNCO הם חגגו ארבע שנים יחד נאחל להם ליותר מארבע וזבדיאל חגג 22!!! מה מאחלים להם?💜🥳

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

״Ma gusta mas que el Netflix״ // ״אוהב אותך יותר מנטפליקס״ 🖤Where stories live. Discover now