פרק 4:
נקודת מבט של אסול:״תני לי להראות לך שכן״ אמר ונישק אותה מה קורה פה?!
״מה את עושה כאן?״ נכנסתי מהר לחדר ואמרתי מתכוונת לבל, והם התסכלו עליי בשוק ״זה לא עניינך״ אמרה במבט כועס ״יש ביניכם משהו?״ שאלתי ״כן״ אמר כריס ״לא״ אמרה בל שניהם באותו הזמן ״תחליטו״ אמרתי כעסתי כל כך , לא אכפת לי מי יהיה לה אבל שלא תגיד שהיא אוהבת את זבדיאל ואני ארגיש אשמה בכל פעם שאני חושבת עליו או לידו או בכלל מתנשקת איתו ואחרי זה היא תילך לאחי ״כן או לא״ שאלתי אחרי השקט שהיה .. ״כן״ אמרה ״וזה לא עניינך״ אמרה ״וואלה? נראה לי שזה הגיוני שאני ארצה לדעת עם מי אחי מתחיל לא?״ אמרתי מתגרה טיפה ״דרך אגב נראה לי שאת צודקת אולי עדיף שבאמת החברות שלנו תסתיים״ אמרתי בטון מזלזל ואפילו כועס.
——
״למה תמיד את חייבת להרוס לי?!״ צעק עלי כריס ״מה לעשות שהיא זונה!״ צעקתי ״זה שרבתם לא אומר שאת צריכה להרוס לי!״ צעק עלי בחזרה ״מי הרס לך אידיוט!״ צעקתי ״תזהר היא נחשה, ממש היא אוהבת את זבדיאל חולה לו על תחת זאתי״ אמרתי מזלזלת וואו אני כןעסת ועוד איך, היא בטח עשתה את העצמה מאוהבת בו ופגועה שהתנתקנו אז היא ברחה לכריס העיקר היא גורמת לי להרגיש אשמה כמעט וויתרת עליו רק בשבילה מה נראה לה אוף! ״טוב בסדר את יכולה להיפסק כבר?״ אמר כריס ״כן, אני הולכת״ אמרתי לוקחת את הטלפון שלי ומפתח ומתקדמת לדלת ״לאן?״ אמרתי ״לא עניינך״ אמרתי ויצאתי.
הלכתי לבית של זבדיאל אני יודעת שהשעה מאוחר אבל עכשיו לא אכפת לי מכלום, שנה אני מאוהבת בזבדיאל שנה שלמה ולא עשיתי כלום בגלל שבל ״מאוהבת״ בו אבל יש בינה לבין כריס משהן זה לא מעניין אותי זבדיאל רוצה אותי ואני אותו ומצדי שתתמודד ותילך כמו כלבה לכריס אני סיימתי לוותר.
דפקתי בדלת מחכה שמישהו יפתח לי, ואז הדלת נפתחה זה היה זבדיאל הןא היה נראה עייף כנראה שהוא נרדם לא מזמן.. ״היי מה את עושה כאן״ שאל בקול ישנוני ״אני צריכה לדבר איתך״ אמרתי ״בואי תיכנסי״ אמר אבל אני לא מתכוונת באמת לדבר, אני יותר אעשה מעשים, נכנסתי מהר לבית וסגרתי את הדלת אפשר להגיד שממש התנפלתי עליו בנשיקה זה היה שונה הפעם נתנתי לעצמי יותר ״אבל אמרת ש..״ אמר זבדיאל ועצרתי אותו מהר ״אז אמרתי , עכשיו לא מעניין אותי שום דבר חוץ ממך״ אמרתי והוא התקרב אלי ״או אני אוהב את זה״ אמר במבט ערמומי ובטון חלש כאילו הוא לוחש לי, התנשקו כל כך הרבה שמבלי להשים לב מצאנו את עצמנו בחדר של זבדיאל על המיטה מתרכבלים בנשיקות ״צריך ללכת לישון״ אמר ״אחר כך״ אמרתי ומנשקת אותו עדיין אבל הוא עצר אותי לרגע ״שמעת על שעות שינה ואוויר במקרה?״ שאל וצחק ״לא לא שמעתי״ אמרתי וממשיכה לנשק אותו ״ועכשיו באמת, מחר יש בית ספר צריך לקום מקודם״ אמר ״אוקיי אני אלך כדי שתוכל ללכת לישון״ אמרתי ״למה שתילכי, תישני פה״ אמר ״אין לי פה בגדים״ אמרתי ״בסד תיקחי מאמא שלי״ אמר ״בסדר בסדר אבל אני לא זקנה״ אמרתי בציניות צוחקת ״טוב אז תקומי מקודם כדי שתעברי בבית שלך״ אמר ״סבבה״ אמרתי
״עד אז אני יכולה לעשות את זה?״ אמרתי מצחקקת תוך כדי שאני פותחת את הארון שלו ולוקחת את אחת החולצות שלו ״ברור שאת יכולה״ אמר מחייך מה שגרם לי לחייך גם הלכתי לשירותים והורדתי כל מה שהיה עליי חוץ מהלבשה תחתונה ושמתי את החולצה שלקחתי מהארון שלו קיפלתי את הבגדים שלי ויצאתי מהשירותים שמתי את הבגדים שלי בארון שלו ״וואו יפה לך החולצות שלי״ אמר ״כן?״ שאלתי ״כן״ אמר מצמיד אותי אליו ובא לנשק אך מה שהרס לנו זה הצילצול טלפון שלי ״תעני זה בטח חשוב״ אמר התסכלתי על הטלפון וזה היה כריס ״אין לי כןח לענות לו״ אמרתי ״תעני לו״ אמר ״טוב נו..״ אמרתי עונה לו ״הלו״ שמעתי אותו מטלפון ״איפה את?״ שאל ״סתם אצל חברה״ אמרתי ״נו ואת מתכוונת לחזור? מאוחר כבר יש בית ספר מחר״ אמר ״לא אני ישנה אצלה״ אמרתי ״טוב אבל מי זאת החברה?״ שאל ״אממ לונה״ אמרתי משקרת אין לי כוח לשאלות שלו אם אני אגיד שזה זבדיאל גם ככה אני קצת כןעסת עליו כזה ,לא יודעת
״טוב נדבר בבוקר״ אמרתי ״טוב ביי״ אמר ״ביי״ אמרתי מנתקת לו ״למה שיקרת לו..״ שאל ״אין לי כוח אליו טוב?״ אמרתי ״רבתם?״ שאל ״לא כאילו לא יודעת״ אמרתי מורידה את הראש ״תספרי לי מה קרה..״ אמר מרים את ראשי עם היד שלו ״מצאתי אןתו ואת בל בחדר שלו מתנשקים״ אמרתי ״מה?!״ אמר מופתע ״אבל היא מאוהבת בי או משהו כזה?״ שאל ״זה נכון היא כבר שנתיים מתנהגת ככה ואפילו היא אמרה את זה בעצמה״ אמרתי ״אז מה קרה פתאום שהיא התנשקה עם כריס?״ שאל ״אני נשבעת לך שאני לא יודעת״ אמרתי ״אתה מאמין שבגללה כמעט וויתרנו על מה שקרו בינינו רק כדי לא לפגוע בה אבל פתאום היא משנה את הדעתה ורצה כמו כלבה לכריס״ אמרתי ״אבל יודעת מה טוב בזה?״ שאל מצחקק ״מה?״ שאלתי לא מבינה ״זה שאנחנו יכולים להיות יחד מבלי לפגוע באף אחד״ אמר ״זה מעולה..״ אמרתי ״אבל..?״ שאל שהוא שם לב שרציתי להגיד עוד משהו ״לא יודעת זה עיצבן אותי כלכך הרגשתי כל הזמן אשמה שאני איתך כדי לא לפגוע בה ופתאום יש לה משהו עם כריס כאילו מה??״ אמרתי מנסה להבין את הקטע הזה ״אולי תשחררי את זה כבר?״ שאל ״תתסכלי על הצד החיובי, אני ואת יכולים להיות יחד מבלי שאף אחד יגיד לנו מה לעשות״ אמר ״זה הדבר הכי טוב שיצא מכל זה״ אמרתי והוא פשוט לקח את השיער שלי והעיף אותו אחורה כדי שהוא יוכל לראות את הפנים שלי יותר וליטף אותי טיפה בלחי ״יאללה לישון״ אמרתי קופצת עליו בפתאומיות ומה שגרם לנו ליפול על המיטה שאני מעליו אבל זזתי לכיון השני כדי שאהיה לצדו שיהיה לו יותר נוח לישון , לקחתי את השמיכה וכיסיתי אותה עליי ״מה קר לך? חום למות פה״ אמר תוך כדי שהוא מוריד את החולצה שלו יופי זבדיאל עכשיו אני אתסכל כל הלילה על הקוביות שלך ״כן קר לי מה לעשותתת״ אמרתי מצחקקת ״איי קטנה שלי״ אמר מתנפל עליי ומחבק אותי מה שגרם לי לחייך חיוך ענקי ״אני מת על החיוך שלך״ אמר ״ואני מתה על הקוביות שלך״ אמרתי מצחקקת ״אע?״ שאל ״כלום כלום״ אמרתי מצחקקת בזמן שהוא העביר את האצבעות שלו בשיער שלי זה היה כל כך נעים שזה גרם לי פשוט להירדם.