פרק 2:
נקודת מבט של אסול:כבר כמעט ערב , עוד מעט אני וזבדיאל יוצאים.
״היי עוד שעה ניפגש?״ זבדיאל שלח לי הודעה ״סבבה״ שלחתי בחזרה והתחלתי להתארגן.
אחרי שעה הייתי מוכנה, אז יצאתי מהבית מחכה לו ואז הוא הגיע. ניגשתי אליו ״היי״ אמרתי הוא חיבק אותי ונישק אותי בלחי ואני אותו ״היי״ אמר והתסכל עלי כמה דקות ״מה?״ שאלתי ״את פשוט נראית טוב״ אמר ״תו..דה״ אמרתי טיפה מובכת.
״אז לאן הולכים?״ שאלתי ״לאן שתרצי״ אמר ״זורם לך מסעדה? אני רעבה״ אמרתי צוחקת קצת ״את כמו אח שלך אע?״ אמר צוחק ״הוא יותר גרוע ממני״ אמרתי שנינו צוחקים.
הגענו למסעדה באזור והזמנו לאכול לעומת זבדיאל אני הזמנתי משהו כמו חמש מנות לעצמי חח.
ואז הגיע אוכל , ״את הזמנת את החמישים מנות האלו?״ אמר בהלם ומצחקק שמתחילים להשים לנו את האוכל על השולחן ״אני? מה פתאום״ אמרתי בציניות בזמן שעדיין מניחים לנו על השולחן את אוכל ״עכשיו אני חושב שאת שברת את השיא של אחיך״ אמר צוחק ואני איתו ״וואלה? תנסה לשבת איתו במסעדה ואז תבין שהוא זה יותר גרוע״ אמרתי מצחקקת והמשכנו לדבר בלי סוף ״טוב סבתא שלך לא אמרה לך שבזמן אכילה זה זמן מלחמה?״ אמרתי שיסתום נהנת מהאוכל ומצחקקת תוך כדי ״לא היא הייתה צריכה להגיד לי את זה?״ שאל ״תאכל כבר״ אמרתי.
הסתכלתי על הטלפון שלי בשולחן ברגע ששלחו לי הודעה והוא נדלק הסתכלתי לראות וזה היה כריס ״איפה את?״ הוא שלח ״אני יצאתי קצת אבוא יותר מאוחר״ שלחתי לו בחזרה, שזבדיאל הבין שאני עסוקה כמה שניות בטלפון הוא שאל ״הכל בסדר?״ ״כן כן זה סתם הודעה מכריס״ אמרתי.סיימנו לאוכל , דיברנו , צחקנו , נפתחנו יותר יצאנו מהמסעדה מולה היה חוף ים וזולות התקדמנו לשם וישבנו באחת מהזולות מול הים.
התחיל להיות קריר והרוח עוד שנייה העיפה אותנו, ״קר לך?״ שאל מתקרב אליי ״קצת אבל נוח פה״ אמרתי ״אז קחי״ אמר תוך כדי שהוא מוריד את הזקט שלו ומניח עליי ״לא זה בסדר״ אמרתי באה להוריד והוא עוצר אותי ״זה בסדר גם ככה חם לי״ אמר בגיחוח והתקרב אליי וסידר את שיערי שהתפזר לכל מקום בגלל הרוח פשוט התסכלתי עליו אני לא יכולה לשקר הוא פשוט מושלם, פשוט התקרבנו והכל הפך פתאום לרומנטי כי התנשקנו.
זבדיאל התקרב אלי ונישק אותי בהתחלה הכל היה בעדינות אבל זה הפך לאגרסיבי מאוד אבל אהבנו את זה.
אבל עצרתי הכל, לא יכולתי עם הידיעה הזאת שאחת החברות שלי - בל אוהבת אותו, אני יודעת כבר שנה אני מאוהבת בזבדיאל אבל לא גיליתי לאף אחד חוץ מכריס רק בגלל שבל מאוהבת בזבדיאל והם תמיד היו קרובים.. ״מה קרה..?״ הוא שאל במבט לא מבין ״זה לא יכול לקרות בנינו..״ אמרתי מתרחקת קצת ״מה? למה?״ שאל ״אני לא יכולה להסביר״ אמרתי ״למה? אני לא מבין״ שאל ״אני באמת לא יכולה להגיד לך את זה״ אמרתי ״לפחות תגידי לי למה זה קשור״ ביקש ״אליי? אלייך? אחיך? בל?״ אמר ושהוא אמר בל הלב שלי ירד לתחתונים.. אני לא יכולה להגיד לו את זה אבל מגיע לו הסבר ממני על כל הסיטואציה הזאת.
״זאת בל״ קבע ״מה? לא״ אמרתי ״אל תשקרי לי אני יודע..״ אמר מוריד את ראשו ״למה אתה חושב שזאת היא?״ שאלתי..״אני שם לב לזה שהיא..״ אמר ולא המשיך את המשפט ואני הייתי חייבת להשלים ״מאוהבת בך?״ שאלתי ״כן..״ אמר ואחרי כמה דקות של שקט ״בגלל זה עצרת את הנשיקה?״ שאל ״בגלל שהיא מאוהבת בי?״ שאל ״כ..ן..״ אמרתי בהיסוס קטן.. ״אבל אני לא רוצה אותה..״ אמר ״אני רוצה אותך..״ אמר והתקרב אליי, ״אבל אני לא רוצה לפגוע בה״ אמרתי קמה ובאה ללכת אך זבדיאל קם מהר ועצר אותי ״אל תלכי״ אמר ״אני יודע שאת לא רוצה לפגוע בה תאמיני לי שגם אני לא רוצה אבל התאהבתי בך״ אמר והתקרב אליי היינו כל כך קרובים שהכל קרה כל כך מהר והתנשקנו שוב אבל הייתי חייבת לעצור בגלל בל.
״אסור לנו, מצטערת״ אמרתי והלכתי.נכנסתי הביתה ״איפה היית?״ שאל אותי כריס ברגע שנכנסתי לחדר שלי ״סתם יצאתי למסעדה״ אמרתי ״עם זבדיאל? לבד?״ אמר ״מה איך אתה יודע?״ שאלתי ״הוא שלח לי הודעה״ אמר ״מה הוא אמר לך?״ שאלתי מהר , נבהלתי טיפה ״שסתם רבתם ושעכשיו את לא עונה לו אז הוא שואל אם הגעת אז כתבתי לו עכשיו שכן..״ אמר ״הכל בסדר?״ שאל ״כן..״ אמרתי ״על מה רבתם..?״ שאל ״התנשקנו״ אמרתי ״מה?!״ שאל מופתע ״אני אמות אם בל תדע על זה״ אמרתי ״ממתי את מפחדת ממנה?״ אמר ״אני לא מפחדת מאף אחד! אני פשוט לא רוצה לפגוע בה..״ אמרתי ״על זה רבתם?״ שאל ״כן סתם בקטנה״ אמרתי ״מה אכפת לך פתאום?״ שאלתי טיפה מצחקקת ״למה שלא יהיה לי אכפת את אחותי והוא חבר טוב שלי״ אמר ״וואלה חשבתי שאתה שונא אותי״ אמרתי צוחקת טיפה ״לילה טוב אסול״ אמר מיואש ממני והולך לחדר ואני צוחקת.
——
״בוקר טוב!״ צעקתי תוך כדי שאני זורקת על כריס כרית בתקווה שהוא יקום והוא? קם מהר כמו שצריך רק בבהלה מה שגרם לי לצחוק ״מה נראה לך שאת עושה?!״ צעק עליי ״קום כבר יש בית ספר״ אמרתי ״בסדר אני קם״ אמר זורק עלי את הכרית שזרקתי עליו אך הוא פיספס מה שגרם לי לצחוק ״פספסת״ אמרתי ״עופי מכאן!״ אמר מיואש ואני הלכתי לחדר להתארגן לבית ספר ואחרי זה הלכתי לאכול משהו וכמובן שאני אחות טובה אז הכנתי משהו גם לכריס.
״אני מריח אוכל?!״ אמר כריס שהוא ישר רץ אל המטבח ״כן רק שזה לא בשבילך״ אמרתי צוחקת ״מה? אבל מה איתי?״ אמר עם פרצוף חמוד ועצוב כזה ״סתם צוחקת הכנתי לך גם״ אמרתי צוחקת ״זה לא מצחיק בכלל״ אמר במבט כועס אבל חמוד.הגענו לבית ספר ישבנו בספסלים הקבועים שלנו ובל הגיעה ״היוששש!״ אמרה וחיבקה אותי ״היי..״ אמרתי ״מה זה? מה יש לך?״ שאלה ״מה? אע שום דבר״ אמרתי ״שמעתי שיצאת לדייט מי הבחור שזכה?״ שאלה ״מה?! מאיפה שמעת על זה?״ שאלתי נבהלת ״מה את נבהלת? אמה סיפרה לי אתמול״ אמרה ״מה היא אמרה לך?״ שאלתי ״סתם שהייתם בדייט והתנשקתם והיא לא אמרה לי מי זה אז קצת התעצבנתי אז את מוכנה להגיד לי?״ שאלה ״סתם כריס הכיר לי״ אמרתי משקרת לא יכולה להגיד לה שזה זבדיאל, שבדיוק הוא הגיע וישב ליד כריס ״נכון שהוא חתיך?״ בל לחשה לי באוזן לאעזאל לא יכולתי לשמוע את זה כבר ״בואי יש שיעור״ אמרתי מתקדמת לכיתה.
אחרי שיעור ועוד שיעור ועוד שיעור כבר לא יכולתי לסבול את זה שבל מדברת שעות על זבדיאל זה הורג אותי אז פשוט יצאתי מהכיתה שיקרתי שיש לי שירותים ״אני צריך לדבר איתך״ מישהן מאוחרי אמר , הסתובבתי מהר וזה היה זבדיאל ״מה אתה עושה?!״ שאלתי ״נו שנייה אחת תני לדבר איתך״ ביקש ״אין על מה לדבר כבר״ אמרתי ״נו שניה אחת״ אמר ״עוד מעט יש צילצול ובל יכולה לראות אותנו וזה לא מתאים״ אמרתי ״חמש דקות״ ביקש ״בסדר דבר..״ אמרתי מוותרת לו ״אני מצטער על אתמול״ אמר ״זהו..? הכל טוב״ אמרתי ״שנייה תני להמשיך״ אמר והחזיק את ידי ואני פשוט התסכלתי עליו ״אני יודע שאת לא יכולה לפגוע בה גם אני לא״ אמר ופתאום היה צילצול פחדתי כל כך שבל תראה אותנו ״ תני לי להמשיך, אבל אני לא יכול להסתיר את זה שאני מאוהב בך״ אמר ופשוט התקרב אלי יותר ויותר עד שהוא נישק אותי ״אז זה הבחור שלך..״ שמעתי קול נשי ואני וזבדיאל הפסקנו להתנשק זאת הייתה בל שיט!
••••••••••
היי זה כבר פרק שני שאני מעלה ואני מקווה שזה מתחיל להיות מעניין!💜😁
אז מה חושבים שבל תעשה?
זבדיאל ואסול יהיו יחד?
הכל בפרק הבא שיעלה ביום רביעי😏❤️
(מצטערת אם יצא קצר😅)