פרק 8:״מכות(?)״

37 6 5
                                    

פרק 8:
נקודת מבט של אסול:

״סליחה על הפרעה שלי באהבה שלכם״ אמר ויצא מהר מהכיתה למה יש לי הרגשה שאני רוצה למות עכשיו?
״אל תתייחסי..״ אמר זבדיאל ובא לנשק אותי שוב אלך עצרתי אותו.
״אממ נמשיך לדבר אחר כך? פשוט אני חייבת ללכת נזכרתי ששחכתי משהו בלוקר ועוד מעט יש שיעור״ אמרתי ״נו אז אני אבוא איתך״ אמר ״במחשבה שנייה לא שחכתי כלום אני צריכה לדבר עם איזה מורה לבד נדבר בכיתה יאללה בי״ אמרתי משקרת מהר יוצאת מהכיתה ומסתכלת מסביב לראות עם ריצ'רד נמצא בסביבה למה אני מרגישה שלא נעים לי? הרי הכל זה היה בטעות שהתנשקנו אין בנינו כלום בתכלס.
כשקלטתי אותו תפסתי אותו חזק וקפצתי אליו ״מה את עושה?! הרגל שלך״ אמר מנסה להוריד אותי ממנו ״אנחנו צריכים לדבר״ אמרתי ״חשבת על דרך אחרת לדבר ולא לקפוץ עליי שאת פצועה?״ שאל וירדתי ממנו בעדינות ״לא״ אמרתי ״מה קורה איתך..?..״ שאלתי בהתחלה הוא הוריד את הראש כאילו הוא לא רצה לספר לי מה קורה ״סתם הכל רגיל״ אמר אבל ראיתי שזה שקר ״איך את מרגישה..?״ שאל ״עזוב שנייה אותי הכל בסדר איתך? אתה נראה מוזר״ אמרתי ״מוזר זה השם השני שלי אל תתרגשי יותר מדי.. ״ אמר ״לא בקטע כזה.. אתה מתנהג מוזר..קרה משהו?? כועס עליי?״ שאלתי מודאגת טיפה ״זה בגלל הזקן הערום שהיית צריך לראות בגללי?״ שאלתי מודאגת אפילו יותר וזה גרם לו לצחקק וכשראיתי שהוא צחק זה גרם גם לי קצת ״לא לא זה לא הזקן, אני נשבע לך שאם הייתי צריך לקלח אותו בשבילך לא הייתי עושה את זה בחיים שלי!״ אמר צוחק ״די נו אני כן הייתי עושה את זה בשבילך״ אמרתי במבט מתנשא קצת וצוחקת ״כן בטח??״ שאל ״אולי בחלומות..״ אמרתי מגרדת את עורף וחושבת פעמיים על מה שאמרתי אולי עדיף שלא? חח
״ועכשיו באמת.. קרה משהו? הרגשתי שאתה כועס עליי..״ אמרתי ״לכןעס עלייך? בחיים לא את מלאך קטן ומעצבן״ אמר ״מה זה?!״ צעקתי עליו ״את מלאך קטן ויפה״ אמר פוחד והיא הצחיק אותי ״יותר טוב״ אמרתי מחייכת ..
״אני רציתי לשאול אותך משהו..אני פשוט חושבת על זה כל כך הרבה..״ אמרתי ״כן מה קרה..?״ שאל לא מבין ״אממ שהתנשקנו.. אז אמרת ש..״ אמרתי ואז הוא קטע אותי ״זה היה בטעות אני ממש מצטער בבקשה אל תזכירי לי את זה״ אמר קצת מובך ״זה לא מה שנסיתי להגיד״ אמרתי בגיחוח ״אז מה רצית להגיד..?״ שאל לא..תראו מי עומד מולי ומתנשק?? אריק ואמה.. ״אסול??״ אמר ריצ'רד ״אסול רצית להגיד לי משהו נכון??״ שאל שוב אך הצילצול עצר את הכל ״אממ נדבר אחר כל על זה? יש שיעור עכשיו״ אמרתי ״אוקי..״ אמר לא מבין ונכנסנו לכיתה אמה ואריק? מסכנה אמה.. לא יודעת שזה איזה חלק מטומטם של הדיל הזה שלו וזבדיאל אני כבר לא יודעת עם להאמין שהוא אוהב אותה או משחק איתה..

נקודת מבט של אמה (פעם ראשונה!):

ישבתי מסדרון שליד הכיתה וציירתי בספר סקיצות שלי ואז אריק הגיע.. ״שלום״ אמר וישב ליד ״מה את עושה?״ שאל ״סתם מציירת״ אמרתי והוא הזיז את הספר שלי ״מה אתה עושה?״ שאלתי ״אני רוצה להגיד לך משהו..״ אמר ״אז אולי בפעם הבאה שאתה רוצה לדבר איתי תבקש שאני לא אעסוק בדברים אחרים?!״ אמרתי בטון מתעצבן כזה
תמיד שנאתי את אריק לא יודעת אף פעם לא הסתדרנו עם הוא בא לדבר איתי אז כנראה שהוא צריך משהו.. בעיני הבנות בבית ספר הוא היה תמיד החתיך ומדהים וכשרוני ואין עליו אבל אני לא מוצאת בו כלום חוץ מעצבים.
״כן מה אתה רוצה להגיד?״ שאלתי ״שמעת על המשפט מי שרב מאוהב?״ שאל ״כן..״ אמרתי באדישות ״אנחנו תמיד רבים״ אמר עם המבט הדבילי שלו ״אז מה אתה מנסה להגיד שאתה מאוהב בי?״ שאלתי קצת באדישות ומזלזלת ״אולי..״ אמר מצחקק אלוהים...איזה מעצבן..
״מה את חושבת על חואל?״ שאל ״שהוא נורמאלי פי אלף יותר ממך זה בטוח״ אמרתי וחוזרת לצייר ״ועל כריס?״ שאל ״שהוא מלך״ אמרתי ״ועל זבדיאל?״ שאל ״לא הבנתי מזה השאלות האלו??״ שאלתי מתעצבנת ״סתם נו רוצה לדעת״ אמר ״שהוא חתיך רצח אבל באסה שהוא אוהב את אסול אני מנקאה״ אמרתי מצחקקת כאילו כן זבדיאל גבר חלומות בתיכון הזה אבל אסול היא חברה שלי ואני שמחה בשבילה ויום יבוא ואני אמצא גם בחור כמו זבדיאל והכל יהיה סבבה ״ואני?״ שאל ״אתה זה לא זבדיאל״ אמרתי מנסה להוריד אותו ממני ״מצחיק..״ אמר מצחקק ״לא הבנתי מה מצחיק??״ שאלתי מנסה להבין אותו
״אז מה את חושבת עליי?״ שאל ״שאתה קרצייה״ אמרתי באדישות והמשכתי לצייר שוב אך הוא עצר אותי ״מה עכשיו..״ אמרתי מתעצבנת אך הוא התקרב אליי מאוד מאוד מאוד אלוהים תציל אותי..
אחרי כמה שניות של שקט והיינו יותר מדי קרובים עד שאריק החליט שמשעמם לו ונישק אותי אבל מיד עצרתי הכל ״מה קרה?״ שאל והעפתי לו כאפה ״מה נראה לך שאתה עושה?!״ צעקתי עליו הוא מנסה להרוס לי את חיים כאילו?? ״יש שיעור ביי״ אמרתי הולכת , מה הקטע שלו..?

נקודת מבט של אסול:

אחרי שנגמר השיעור ריצ'רד עצר אותי ביציאה מהכיתה ״רצית להגיד לי משהו? אמרת שנדבר אחרי השיעור..אני סקרן״ אמר מצחקק ״מה רציתי להגיד? שחכתי״ אמרתי משקרת אני לא יודעת עם כדי לנו לדבר על זה אולי בטעות נפלט לו.. לא רגע דברים כאלו לא קורים סתם בעצם עזבו אני אשאיר את זה ככה? ״טוב אז אם שחכת את מה רצית להגיד לי אז לי יש משהו להגיד לך״ אמר ותאמת זה מאוד סיקרן אותי מה כבר יש לו להגיד לי? ״על אתמול.. שהתנשקנו..״ אמר והלב שלי פעם מהר מאוד מאוד מאוד אני לא יודעת למה אבל כן ״זה לא קרה סתם..״ אמר והנה אני מתחילה למות.. בכל מקרה אנחנו מדברים על המצב הזה ״אני חייבת לעוף״ אמרתי מנסה להתחמק אך הוא עצר אותי ״זה שנייה אחת בבקשה תקשיבי לי״ אמר ״אוקי אוקי מקשיבה״ אמרתי ״אני באמת התכוונתי לזה..אני מצטער אני יודע שאת אוהבת את זבדיאל והוא אותך אבל אני לא יכול להסתיר את הרגשות שלי.. ״ אמר פשוט לא ידעתי מה להגיד זה בדיוק המצב שלא רציתי שיקרה אוףף ״אתה מה??״ שמעתי קול והסתובבנו מהר זה היה זבדיאל שיט! הוא יהרוג לי אותו עכשיו זה בדיוק מה רציתי למנוע אלוהים אני רוצה למות..

״מה אמרת? תחזור על זה לא שמעתי״ אמר זבדיאל והתקרב לריצרד ״אנחנו באמצע אם אכפת לך ללכת״ אמר לו אלוהים תעזור לי ״היי היי בנים בואו נרגיע רוחות קצת כן??״ אמרתי די לחוצה ראיתי כבר על זבדיאל את הורידים הבלוטים שלו מרוב עצבים יותר נכון על שניהם זה מפחיד איך אני מונעת משתי חברים לריב מכות עכשיו?!
״תדבר יפה אתה כולה ילד חדש, תכבד אותנו״ אמר זבדיאל ״אז מה עם אני חדש יש לי זכות לעשות מה שאני רוצה״ ריצ'רד התגרה בו לא לא לא ריצרדדד יש פעמים שאתה צריך לסתום עם הפה הגדול שלך! ״אע כן?! אז זה אומר שגם אני יכול לעשות מה שאני רוצה״ אמר ושראיתי שהוא מתקרב אל ריצ'רד יותר מדי רצתי מהר להיפרד אבל חטפתי את האגרוף הכי כואב שקיבלתי בחיים שלי ״אע!״ צעקתי ולא מספיק לזה נפלתי על רגל מה שגרם לכאבים נוראים בגוף שלי ״אסול!״ שמעתי את קולו של כריס מתקרב אבל לאט לאט איבדתי את העצמי וראיתי שחור בעיינים ... ״לא לא אסול תהיי איתנו!״ שמעתי את קולו של כריס תוך כדי שהוא מחזיק אותי אבל כבר לא יכולתי והתעלפתי..
••••••••••••••
הייי הרבה זמן לא העלתי פרק וסליחה שהוא קצר ואני מרגישה שהיום הוא די משעמם☹️❤️
אז המצב הביטחוני לא כזה טוב אז איך אתם?? הכל טוב?? מוזמנים תמיד לדבר איתי💝
אז ככה אריק מנסה להתחיל עם אמה ולא כל כך הולך לו חחח
וזבדיאל מנסה להשלים עם אסול אבל בטעות נתן לה אגרוף..🥺 אז אסול תהיה בסדר?
מה אומרים זבדיאל ואסול? או ריצ'רד ואסול?😏💚

״Ma gusta mas que el Netflix״ // ״אוהב אותך יותר מנטפליקס״ 🖤Where stories live. Discover now