Τον κοίταξε για τελευταία φορά και απλά βγήκε από το δωμάτιο φανερά εκνευρισμένη μαζί του.
Ο Αχιλλέας άρχισε να ετοιμάζεται γιανα φύγει για την δουλειά του είχε να παραλάβει ένα φορτίο στο οποίο δεν ήξερε τι περιείχε μέσα γιατί η Λυδία ήταν αυτή που είχε κάνει την συμφωνία.
Κατέβηκε κάτω και την είδε να τον περιμένει ντυμένη μες τα μαύρα φορούσε ένα μαύρο τζιν με ένα δερμαντινο τζάκετ, τα κόκκινα μαλλιά της ήταν πιασμένα πάνω σε έναν κότσο.
Αχ:Θα βγεις? Την ρώτησε ειρωνικά με ένα χαμόγελο.
Λυ:Κόψε της ειρωνείες με εμένα Αχιλλέα. Τον κοίταξε μέσα στα μάτια και προχώρησε μπροστά.Την ακολούθησε,φτάσανε στα οχήματα τους ο Αχιλλέας πήρε το αμάξι του και η Λυδία την μηχανή της, αυτός μπροστά και αυτή τον ακολούθησε από πίσω με την μηχανή της.
Μετά από λίγη σταμάτησαν σε ένα εγκαταλειμμένο κτήριο έξω από την πόλη, σταμάτησαν η Λυδία έβγαλε το κράνος της και κατέβηκε από την μηχανή ετοίμασε το όπλο της για πανδεχομενο και ο Αχιλλέας την κοίταξε και απλά έκανε ένα μορφασμο και μπήκε μέσα μαζί της.
Αχ:Που είναι? Ρώτησα Αφού δεν είδε κανέναν μπροστά τους.
Λυ:Τι περίμενες να είναι εδώ φάτσα φορά? Να μπει κανένας και να τους δουνε?
Αχ:Ποιος χαζός θα ερχόταν εδώ? Η Λυδία απλά δεν απάντησε και προχώρησε και άλλο ανεβαίνοντας προς τα πάνω όπου θα περνάνε το φορτίο.Μπροστά τους είδαν δύο άντρες με μαύρα και ποιό δίπλα 6 κουτιά.
Άντρας 1:Επιτέλους ανησυχούσαμε ότι δεν θα έρθετε. Γέλασε ειρωνικά και τους κοίταξε είδε την Λυδία και της χαμογέλασε.
Άντρας 1:Εσύ θα πρέπει να είσαι η Λυδία έχω ακούσει τόσα πολλά. Συνέχισε να την κοιτάζει με χαμόγελο και να παρακολουθεί την κάθε της κίνηση αυτή τον κοίταξε και χαμογέλασε.Λυ:Χαίρομαι που ξες ποια είναι γιατί αυτό σημάνει ότι ξέρει και για τι είμαι ικανή να κάνω για αυτό κόψε τα γελάκια και της μαλακιες σε εμένα. Από χαμογελαστή έγινε σοβαρή και τον κοίταξε ευθεία στα μάτια ο άντρας φοβήθηκε αλλά δεν το έδειξε.
Της έδωσε το εμπόρευμα και έφυγαν.
Αχ:Τι ώρα να αυτό? Ο Αχιλλέας παρακολουθούσε όλη αυτήν την σκηνή χωρίς να ανακατεύει ήθελε να δει τι θα κάνει η Λυδία και απλά για ακόμα μια φορά αυτή η γυναίκα τον ξάφνιασε.
Λυ:Απλά δείχνω ότι δεν φοβάμαι Αχιλλέα ήταν ένα από τα πρώτα σου μαθήματα αν θυμάσαι.
Αχ:Ναι ξέρω πότε μην δείχνεις ότι φοβάσαι γιατί πάντα ο άλλος φοβάται Ποιο πολύ από εσένα το ξέρω Λυδία δύο χρόνια μου τα μαθενεις.
Λυ:Χαίρομαι που με προσέχεις. Του χαμογέλασε και αφού είχε έρθει ο Πάμπλο με ένα φορτηγάκι ώστε να πάρουν το εμπόρευμα ανέβηκε στην μηχανή της και έφυγε, ο Αχιλλέας χαμογέλασε στον εαυτό του και ξεκίνησε και αυτός για το σπίτι.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Κληρονόμος
Ngẫu nhiênΑχιλλέας: 25 χρόνον, ύψος 1,80 μαλλιά κάστανα μάτια κάστανα, ελεύθερος και πολύ γοητευτικός με πολλές κατακτήσεις ορφανός από γονείς από τα 16 του. Λυδία: 27 χρόνον, ύψος 1,65 μαλλιά κόκκινα σαν την φωτιά μάτια πράσινα, ελεύθερη δυναμική και πολύ έ...