23ο κεφάλαιο

1.3K 70 9
                                    

Ο Πάμπλο χαμογέλασε και του είπε.
Πα:Άντε καιρός ήταν να παίχτη κάτι μετάξι σας.
Δώσανε μια αντρική αγκαλιά και συνέχισαν να συζητάνε διάφορα θέματα.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΆΔΑ

Είχε περάσει μια εβδομάδα και ο Αχιλλέας συνέχισε της προπονήσεις με τον Πάμπλο, η Λυδία όλο έλειπε από το σπίτι και η συμπεριφορά της ήταν κάπως ήταν πολύ μυστικοπάθεις δεν έλεγε που πάει η με ποιον θα ήταν και πάντα όταν ο Αχιλλέας της έλεγε να πάει μαζί της αυτή εύρισκε δικαιολογίες, ούτε καν ο Πάμπλο δεν ήξερε γιατί ήταν έτσι και το που πηγενε.

Ο Αχιλλέας εκτός από αυτό είχε και να αντιμετωπίσει την Μπερτα η οποία τον πολιορκουσε σε κάθε ευκαιρία κι ας ήξερε πως πλέον ήταν με την Λυδία δεν την ένοιαζε τον ήθελε και θα τον είχε αυτό έλεγε πάντα στον εαυτό της δεν δεχόταν Όχι κι δεν θα το έκανε.

Ο Αχιλλέας ήταν στο γραφείο του όσον καιρό η Λυδία δεν ήταν σπίτι εκεί περνούσε της ώρες του μετά την προπόνηση, το είχε ρίξει στην δουλειά και στο να βρει που ήταν ο ξάδερφος του ήθελε να μάθει την κρυψώνα του πριν του επιτεθεί αυτός.

Η Πόρτα χτύπησε και μέσα μπήκε ο Πάμπλο.

Αχ: βρήκες τίποτα?
Ο Πάμπλο τον κοίταξε καπος και του έδωσε κάτι χαρτιά, ο Αχιλλέας τα πήρε στα χέρια του και είχε μείνει στο να τα κοιτάζει δεν το πίστευε αυτό που διάβαζε.

Αχ:Είμαστε σίγουροι πως αυτά που λέει εδώ μέσα είναι αλήθεια?
Πα:Φοβάμαι πως Ναι Αχιλλέα όλα τα στοιχεία εκεί οδηγούν.
Αχ:Δεν μπορώ να το πιστέψω.
Πα:Ούτε εγώ ξέρω τι να πω δεν περίμενα να είναι αλήθεια αυτό το πράγμα, ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που περίμενα να μας είχε προδώσει.
Αχ:Κι όμως Πάμπλο το έκανε, η Λυδία μας πρόδωσε.

Είπε και ξανά κοίταξε τα χαρτιά του, στα χαρτιά που έδειχναν ότι η Λυδία τότε είχε προδώσει πως ήταν με την μεριά του εχθρού τους και πως είχε παίξει και ρόλο στον θάνατο τον παππουδον του σε αυτά τα χαρτιά έλεγε πως η Λυδία τους είχε οδηγήσει στον θάνατο και πως τους είχε προδώσει από τότε που το είχε κάνει και ο Άρης.

Πα:Δεν μπορώ να καταλάβω όμως το γιατί να το κάνει αυτό?
Αχ:Γιατί από πάντα ήταν με αυτόν.
Ο Πάμπλο τον κοίταξε ερωτηματικά.
Πα:Με ποιον?
Αχ:Με τον Άρη με αυτόν. Δεν χώρισαν ποτέ απλά έπαιξε θέατρο γιανα τους ξεγελάσει όλους πάω στοίχημα πως τώρα είναι κάπου εκεί έξω και οργανώνουν τον θάνατο μου.

Πα:Δεν θα το αφήσω έτσι αυτό Αχιλλέα θα ψάξω καλύτερα την υπόθεση μπορεί να μην είναι έτσι τα πράγματα.
Αχ:Υπάρχουν στοιχεία Πάμπλο η Λυδία μας πρόδωσε.

Φώναξε και έφυγε από το γραφείο χτυπώντας την πόρτα πίσω του δυνατά.

Ο Πάμπλο έμεινε στο γραφείο και κοίταζε καλύτερα τα χαρτιά κάτι δεν του κολλούσε σε ολο αυτο ήξερε καλά την Λυδία και δεν πίστευε ότι θα τους είχε προδώσει τόσο εύκολα.

Πήρε το τηλέφωνο του και κάλεσε σε έναν αριθμό..

Όταν το άτομο που επερνα τηλέφωνο το σήκωσε είπε.

Πα:Έλα Λουίτζι ο Πάμπλο είμαι θέλω να μου κάνεις μια χάρη.

Είπε και κοίταξε τα χαρτιά.

Ο ΚληρονόμοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora