10ο κεφάλαιο

1.3K 81 7
                                    

Λυ:Απλά δείχνω ότι δεν φοβάμαι Αχιλλέα ήταν ένα από τα πρώτα σου μαθήματα αν θυμάσαι.
Αχ:Ναι ξέρω πότε μην δείχνεις  ότι φοβάσαι γιατί πάντα ο άλλος φοβάται Ποιο πολύ από εσένα το ξέρω Λυδία δύο χρόνια μου τα μαθενεις.
Λυ:Χαίρομαι που με προσέχεις. Του χαμογέλασε και αφού είχε έρθει ο Πάμπλο με ένα φορτηγάκι ώστε να πάρουν το εμπόρευμα ανέβηκε στην μηχανή της και έφυγε, ο Αχιλλέας χαμογέλασε στον εαυτό του και ξεκίνησε και αυτός για το σπίτι.

Η Λυδία είχε φτάσει στο σπίτι, όταν την πήρε τηλέφωνο ο Πάμπλο.

Λυ:Έλα Πάμπλο τι έγινε?
Πα:Λυδία είναι ανάγκη να έρθεις στην αποθήκη υπάρχει πρόβλημα.
Λυ:Τι πρόβλημα?
Εκείνην την στιγμή μέσα στο σπίτι μπήκε ο Αχιλλέας και αφού την άκουσε της έκανε νόημα με το χέρι του αν τρέχει κάτι αυτή του έκανε νεύμα ότι θα του πει σε λίγο.

Λυ:Γαμω Πάμπλο πες μου τι πρόβλημα υπάρχει?
Πα:Λυδία υπάρχει θέμα με το εμπόρευμα αλλά πρέπει να έρθεις να το δεις και εσύ.
Λυ:Καλά καλά έρχομαι.

Έκλεισε το κινητό της και πήγε να φύγει αλλά την σταμάτησε ο Αχιλλέας πιάνοντας της το μπράτσο.

Αχ:Τι τρέχει? Ρωτησε σμιγοντας τα φρύδια του.
Λυ:Ο Πάμπλο λέει ότι υπάρχει θέμα με το εμπόρευμα. Απάντησε βγάζοντας το χέρι της από το κράτημα του.
Ο Αχιλλέας σαν να αγρίεψε λίγο και την κοίταξε στα μάτια με λίγο θυμό.

Αχ:Τι πρόβλημα υπάρχει?
Λυ:Δεν ξέρω αυτό πάω να δω τώρα.
Αχ:Θα έρθω και εγώ, θα πάμε με το αμάξι μην πάρεις την μηχανή.

Χωρίς να της αφήσει περιθώριο να μιλήσει άρχισε να περπατάει μπροστά, η Λυδία αναστέναξε και τον ακολούθησε.

Μπήκαν μέσα στο αμάξι και Ο Αχιλλέας έβαλα μπροστά η Λυδία κοίταζε έξω από το παράθυρο μέσα στο αμάξι υπήρχε σιωπή μέχρι που την έσπασε αυτή.

Λυ:Γιατί θυμώνεις τόσο εύκολα της τελευταίες μέρες? Τον ρώτησε χωρίς να τον κοιτάζει. Αυτός για λίγο την κοίταξε και μετά ξανά γύρισε το βλέμμα του στον δρόμο.

Αχ:Δεν ξέρω, απλά είναι περίπλοκο.
Έστριψε σε μια στροφή και σε λίγα λεπτά θα φτάνανε.

Λυ:Το ξες ότι μπορείς να μου πεις τι σε βασανίζει Αχιλλέα κάθε φορά το έκανες πάντα μου μιλούσες τώρα τι άλλαξε?

Αχ:Είναι πολλά που δεν ξέρεις Λυδία και όταν έρθει η ώρα θα τα μάθεις.

Σταμάτησε το αμάξι έξω από την αποθήκη και βγήκανε και η δύο έξω, στην πόρτα τους περίμενε ο Πάμπλο.

Πα:Δεν ήξερα ότι θα έρθει και ο Αχιλλέας.
Αχ:Υποτίθεται ότι είμαι ο αρχηγός σας όποτε έπρεπε να έρθω. Είπε εχθρικά κάπως, αυτοί η δύο δεν πόλη συμπαθούντε και το είχε παρατηρήσει και η Λυδία και κάθε φορά που τους ρωτούσε απλά δεν της έλεγαν κάτι.

Λυ:Θα σταματήσετε να κάνετε σαν μωρό και να μας πεις τι έγινε με το εμπόρευμα Πάμπλο?

Ο Πάμπλο πήρε το βλέμμα του από τον Αχιλλέα και την κοίταξε τους έκανε νεύμα με το χέρι να μπούνε μέσα και το έκαναν πήγαν στης κούτες και ο Πάμπλο της άνοιξε.

Πα:Αυτο είναι το πρόβλημα. Ο Αχιλλέας και η Λυδία κοιτουσανε την κούτα η οποία δεν είχε τίποτα μέσα εκτός από άμμο.

Αχ:Τι πάει να πει αυτό? Είπε φανερά τσαντισμένος.

Λυ:Πάει να πει ότι μας πρόδωσαν.
Ο Αχιλλέας την κοίταξε και ξέσπασε.

Αχ:ΣΟΒΑΡΆ ΤΏΡΑ ΛΥΔΊΑ?  ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΈΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ? ΤΟ ΚΆΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΈΤΣΙ?

Πα:ΧΑΜΉΛΩΣΕ ΤΟΝ ΤΌΝΟ ΤΗΣ ΦΩΝΉΣ ΣΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΝΆΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΉ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΉΣΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΌΣ.
Αχ:ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΉ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΌΤΑΝ ΑΥΤΟ.
Ο Αχιλλέας είχε νευριάσει πολύ και η Λυδία τον κοιτούσε σαν να ήταν χαμένη.

Αχ:ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΊΠΟΤΑ? Της ξανά φώναξε και την κυρίεψε ο θυμός.

Λυ:ΣΤΑΜΆΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΩΝΆΖΕΙΣ ΑΧΙΛΛΈΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΊΑ ΟΚ? ΑΥΤΗ Η ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΣΙΝΕΡΓΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΎ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ ΚΆΠΟΙΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ

Του φώναξε και αυτή πίσω και η δύο άντρες την κοιτούσαν αποβλακομενοι γιατί δεν περίμεναν ένα τέτοιο ξέσπασμα από αυτήν. Η Λυδία γύρισε και άρχισε να περνάει προς την έξοδο.

Αχ:Που πας? Την ρώτησε και άρχισε να την ακολουθεί.

Λυ:Να μιλήσω με τον αρχηγό τους.
Αχ:Θα έρθω μαζί σου.
Λυ:Όχι.
Αχ:Είμαι ο αρχηγός υποτίθεται Λυδία, πρέπει να έρθω εξάλλου είναι καιρός να αρχίσω να ασχοληθούμε και με της εξωτερικές δουλειές και όχι μονο με της παρέλαβες.

Η Λυδία ξεφισιξε και απλά του είπε έναν εντάξει και μπήκαν στο αυτοκίνητο με προορισμό την δίπλα πόλη όπου ήταν η συμμορία με την οποία κανανε συμφωνία.

Ο ΚληρονόμοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora