Αχ:Λυπάμαι πολύ για ότι πέρασες Λυδία.
Λυ:Ούτε εσύ πέρασες λίγα.
Αχ:Ναι όντως.
Λυ:Καταλαβαίνεις τον λόγο που σε χρειαζόμαστε?
Αχ:Ναι αλλά θα πρέπει να αλλάξω όλοι μου την ζωή.
Λυ:Το ξέρω και θα είναι δύσκολο για σένα αλλά δεν θα είσαι μόνος σου Όχι πλέον.Πήγε στην βαλίτσα της και έβγαλε από μέσα ένα πιστόλι.
Λυ:Το βλέπεις αυτό?
Αχ:Ναι..
Λυ:Από εδώ και πέρα αυτό το όπλο θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος, θα σε μάθω να το μαχεσαι, να μην χρειαστείς κανέναν να σε προστατέψει.
Αχ:Ναι αλλά αυτό θα πάρει χρόνια.
Λυ:Αν έχεις πείσμα και υπομονή θα τα καταφέρεις και πολύ γρήγορα μάλιστα.Του έδωσε το όπλο και αυτός το κοίταξε Καλά και είδε πως πάνω του είχε με χρυσά γράμματα το όνομά του.
Αχ:Έχει το όνομά μου πάνω. Είπε ξαφνιασμένος και η Λυδία τον κοίταξε με ένα χαμόγελο.
Λυ:Έχει το όνομά σου πάνω γραμμένο Γιατί προοριζόταν για σένα, όλοι η αρχηγοί τον ροντριγκεζ είδα από ένα όπλο που πάνω έγραφε το όνομά του με χρυσά γράμματα.
Αχ:Μα ποιος το έγραψε?
Λυ:Ο παππούς σου όταν έκλεισες τα 18 ζήτησε να σου φτιάξουν αυτό το όπλο Γιατί ήξερε πως μια μέρα θα το χρειαστείς και αυτή η μέρα έφτασε.
Αχ:Λυδία θέλω να με μάθεις θέλω να με διδάξεις ότι θες για τα όπλα για την μάχη σώμα με σώμα τα πάντα.
Λυ:Για αυτό είμαι εδώ Αχιλλέα για να σου τα μάθω όλα αυτά.Εκείνο το βράδυ ο Αχιλλέας αποφάσισε να αλλάξει τα πάντα στην ζωή του, την επόμενη ημέρα φύγανε για Ιταλία και άρχισαν την εξάσκηση, ο Αχιλλέας ήθελε να γίνει καλός σε αυτό εξάλλου το χρωστούσε στον παππού του εξασκουνταν σκληρά κάθε μέρα για πολλές ώρες η Λυδία ήταν μαζί του και τον βοηθούσε με όλα, τον έμαθε να χειρίζεται κάθε είδους όπλου, τον έμαθε ότι όλα μπορούν να γίνουν όπλα, τον έμαθε να πολεμάει και χωρίς όπλα μάχη σώμα με σώμα όπως του είχε υποσχεθεί.
Τον βοηθούσε και με την διοίκηση της μαφίας ή οποία ποτέ δεν έπεσε και πάντα ήταν προετοιμασμένη για κάθε ενέργεια.
Ο Πάμπλο και η Λυδία ήταν αυτοί που έμαθαν στον Αχιλλέα να χειρίζεται την μαφία και τους υπαλλήλους, όλοι τον σεβοντουσαν και τον αγαπούσαν όπως τον παππού του.
Μετά από 2 χρόνια ο Αχιλλέας δεν ήταν αυτός που ήξεραν όλοι είχε γίνει ένας δυναμικός άντρας και ο ποιο περιβόητος μαφιοζος, τον φοβόντουσαν αλλά και τον σεβοντουσαν πάντα με την Λυδία στο πλευρό του.
أنت تقرأ
Ο Κληρονόμος
عشوائيΑχιλλέας: 25 χρόνον, ύψος 1,80 μαλλιά κάστανα μάτια κάστανα, ελεύθερος και πολύ γοητευτικός με πολλές κατακτήσεις ορφανός από γονείς από τα 16 του. Λυδία: 27 χρόνον, ύψος 1,65 μαλλιά κόκκινα σαν την φωτιά μάτια πράσινα, ελεύθερη δυναμική και πολύ έ...