Όταν το άτομο που επερνε τηλέφωνο το σήκωσε είπε.
Πα:Έλα Λουίτζι ο Πάμπλο είμαι θέλω να μου κάνεις μια χάρη.
Είπε και κοίταξε τα χαρτιά.
Ο Πάμπλο μετά από μια ώρα που είχε κλήση ραντεβού με τον δικηγόρο της οικογένειάς πήγε στο γραφείο του.
Λου:Πάμπλο χαίρομαι που σε βλέπω πως είσαι? Η Λυδία γιατί δεν είναι μαζί σου?
Πα:Για την Λυδία ήρθα να σου μιλήσω Λουίτζι φέρεται περίεργα αυτές της μέρες και ο Αχιλλέας με έβαλε να κάνω μια έρευνα για την Λυδία.
Λου:Την παρακολουθήσες?
Πα:Όχι, έβαλα κάποιους ανθρώπους να ψάξουν και αυτο που βρήκαν ήταν αυτά τα έγραφα απλά τα έφερα γιανα πιστοποιήσεις την γνησιότητα τους.Ο Λουίτζι κοίταξε τα έγγραφα και Εμινέ να κοιτάζει τον Πάμπλο.
Λου:Μα εδώ λέει ότι η Λυδία έχει προδώσει τους Ροντριγκες.
Πα:Για αυτόν τον λόγο στα έφερα Λουίτζι γιατί θέλω να το ψάξεις και εσύ και ξέρω πως θα έχεις τα αποτελέσματα πολύ σύντομα.
Λου:Εντάξει Πάμπλο θα ψάξω και θα σε πω.ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ
μετά από δύο μέρες τίποτα δεν είχε αλλάξει έκανες της δύο μέρες.
Αλλά σήμερα στο πρωινό ο Αχιλλέας στην κουζίνα είδε την Λυδία ξαφνιαστε Αφού την έβλεπε μόνο τα βράδυα.
Αυτές της δύο μέρες ο Αχιλλέας ήταν ψυχρός μαζί της και η Λυδία δεν είχε καταλάβει γιατί.
Λυ:Καλημέρα. Του χαμογέλασε θερμά αλλά αυτός βαριεστημένα απάντησε ένα σκέτο Καλημέρα και κάθισε να φάει.
Λυ:Θα μου πεις τι τρέχει?
Αχ:Τι τρέχει?
Λυ:Δεν ξέρω Αχιλλέα γιατί είσαι έτσι μαζί μου? Τόσο ψυχρός?
Αχ:Έλα ντε γιατί άραγε? Σηκώθηκε από το τραπέζι αγριεμένος τον νευριασε που το έπαιζε ανιξερει τον νευριάζει μόνο η σκέψη πως ένα από τα άτομα που αγαπάει τον πρόδωσαν τον πληγώνει.
Αχ:Δεν θα έπρεπε να ξέρεις?
Λυ:Δεν ξέρω τι είναι αυτά που λες.
Αχ:Τότε δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο.Είπε και έφυγε από την κουζίνα η Λυδία Εμινέ να κοιτάζει προς την πόρτα, όπου μετά από λίγο μπήκε μέσα ο Πάμπλο.
Πα:Τι έχεις εσύ μικρή?
Λυ:Ξέρεις τι έχει ο Αχιλλέας?
Ο Πάμπλο κατάλαβε άμεσος τι μπορεί να έγινε αλλά το μόνο που της είπε ήταν πως δεν ήξερε κάτι.
YOU ARE READING
Ο Κληρονόμος
RandomΑχιλλέας: 25 χρόνον, ύψος 1,80 μαλλιά κάστανα μάτια κάστανα, ελεύθερος και πολύ γοητευτικός με πολλές κατακτήσεις ορφανός από γονείς από τα 16 του. Λυδία: 27 χρόνον, ύψος 1,65 μαλλιά κόκκινα σαν την φωτιά μάτια πράσινα, ελεύθερη δυναμική και πολύ έ...