Αχ:Να αναλάβω εγώ? Μου λες πως θα αναλάβω να διεικω μια μαφια?
Λυ:Ναι Αχιλλέα γιατί εσύ είσαι ο επόμενος κληρονόμος...Αχ:Και γιατί δεν το κάνεις εσύ? Που ξες από αυτά?
Λυ:Γιατί εσένα θέλανε η παππούδες σου να αναλάβεις.
Αχ:Μα δεν ξέρω τίποτα από αυτά.
Λυ:Για αυτό είμαι εγώ εδώ Για να σε μάθω για να σε βοηθήσω, θα ειμαι κάτι σαν το δεξί σου χέρι η σαν την δασκάλα σου.Σηκώθηκα από την θέση μου και πήγα να πέρα δοθε κάνοντας το κεφάλι μου.
Αχ:Και αν κάνω κάτι λάθος? Αν προσπαθήσουν να σκοτώσουν και εμένα?
Λυ:Πιστεύεις ότι δεν προσπάθησαν? Προσπάθησαν να σε σκωτοσουν αλλά γλίτωσες.
Αχ:Τι? Πότε αν είχε γίνει κάτι τέτοιο πιστεύω θα το θυμόμουν.
Λυ:Το κανανε να φανεί σαν ατύχημα.Σηκώθηκε και στάθηκε στο παράθυρο κοιτάζοντας από έξω, προσπαθούσα να θυμηθώ για Ποιο ατύχημα ήθελε να μου πει και τότε κατάλαβα η γονείς μου.
Αχ:Αυτοί τους σκότωσαν έτσι? Η ίδιοι που σκότωσαν τον παππού και την γιαγιά μου σκότωσαν και τους γονείς μου.
Λυ:Ναι η ιδιοι που σκότωσαν και τους δικούς μου γονείς.Γύρισε να με κοιτάξει τα χαρακτηριστικά του προσώπου της είχαν σκληρηνη στα μάτια της μπορούσες να δεις τον πόνο του χαμού τους αλλά και το μίσος που είχε για εκείνους τους ανθρώπους που της στέρησαν μια οικογένεια.
Λυ:Απλά σκέψου το καλά Αχιλλέα μπορεί τώρα να νομίζεις ότι θα κινδυνεύεις όταν μπεις στην μαφία σαν αρχηγός αλλά κινδυνεύεις πολύ περισσότερο αν είσαι μόνος σου.
Αχ:Δεν ξέρω απλά άσε με λίγες μέρες να το σκεφτώ ειναι πολλα και πρέπει να γυρίσω πίσω στο σπίτι όπου με περιμένει και η Μαρία.Η Λυδία με κοίταξε με ένα ερωτηματικό βλέμμα.
Αχ:Είναι η κοπέλα μου εδώ και 5 μήνες και μένει σπίτι μου τους δύο τελευταίους.
Λυ:Ααα κατάλαβα, εσύ ξέρεις Αχιλλέα το τι θα κάνεις απλά να προσέχεις πολύ καλά τα νοτα σου.Αχ:Αν ήταν μα μου συμβεί κάτι θα μου είχε συμβεί πριν πεθάνουν η παππούδες μου.
Λυ:Η λάθος πέθαιναν. Ψιθύρισε αλλά μπόρεσα να την ακούσω.
Αχ:Τι εννοείς? Πήγα να μιλήσει αλλά το κινητό μου που ήταν στο γραφείο χτύπησε πήγα και είδα ποιος είναι ήταν η Μαρία.Δεν το σήκωσα της έστειλα μήνυμα ότι θα γυρίσω αύριο το πρωί, η Λυδία μου είπε ότι μπορούσα να κοιμηθώ εκεί αλλά εγώ αρνήθηκα γιατί είχα ήδη κλείσει δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο όποτε πήγα εκεί.
Αύριο θα επέστρεφα στην Ελλάδα και απλά όλα αυτά περί μαφίας θα τελείωναν δεν είχα σκοπό να αναλάβω και δεν πιστεύω ότι κινδυνεύω όσο δεν ασχολούμαι με αυτά άλλωστετι ξέρω εγώ για αυτά?
ESTÁS LEYENDO
Ο Κληρονόμος
De TodoΑχιλλέας: 25 χρόνον, ύψος 1,80 μαλλιά κάστανα μάτια κάστανα, ελεύθερος και πολύ γοητευτικός με πολλές κατακτήσεις ορφανός από γονείς από τα 16 του. Λυδία: 27 χρόνον, ύψος 1,65 μαλλιά κόκκινα σαν την φωτιά μάτια πράσινα, ελεύθερη δυναμική και πολύ έ...