11ο Κεφάλαιο

1.3K 79 7
                                    

Η Λυδία ξεφισιξε και απλά του είπε έναν εντάξει και μπήκαν στο αυτοκίνητο με προορισμό την δίπλα πόλη όπου ήταν η συμμορία με την οποία κανανε συμφωνία.

Μετά από 1 ώρα είχαν φτάσει στην πόλη.

Αχ:Μπροστά που πάω?  Η Λυδία του έδειξε τον δρόμο και σε 15 λεπτά ήταν  έξω από αρχηγείο τους.

Φρ(ουρος:Τι κάνετε εδώ?
Λυ:Ήρθαμε να μιλήσουμε με τον Φρεντερίκ.
Φρ:Και ποια είσαι εσύ? Που θες να μιλήσεις μαζί του?
Λυ:Λυδία Ροντριγκες
Φρ:Και αυτός ποιος είναι?
Αχ:Αχιλλέας Ροντριγκες
Φρ:Μπορείτε να περάσετε Αφού πρώτα αφήσετε τα όπλα σας εδώ.
Η Λυδία με τον Αχιλλέα κοιτάχτηκαν και μετά κοίταξαν αυτόν.

Λυ:Δεν έχουμε όπλα πάνω μας να μιλήσουμε ήρθαμε μόνο.
Φρ:Καλός ακολουθήστε με.

Μπήκανε μέσα ακολουθώντας τον φρουρό χτύπησε μια πόρτα και αφού άκουσε το περάσετε μπήκαν μέσα.

Μέσα στο δωμάτιο ήταν ένας άντρας μεγάλης ηλικίας και δύο άλλη άντρες γύρο στην ηλικία του Αχιλλέα, ο άντρας όταν τους είδε σηκώθηκε όρθιος.

Φρε(ντερίκ):Λυδία που οφείλετε η επίσκεψη σας εδώ? Και ποιος είναι αυτός ο νεαρός?

Η Λυδία πήγε να απάντηση  αλλά την πρόλαβε ο Αχιλλέας.

Αχ:Ειμαι ο Αχιλλέας Ροντριγκες ο εγγονός του Γκρέγκορ και της Αναστασία.
Φρε:Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω αγόρι μου, ξέρεις με τον παππού σου και την γιαγιά σου είχαμε πολύ καλές σχέσεις και αρκετές συνεργασίες αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί έχετε έρθει εδώ χωρίς να ειδοποιήσετε.

Τον λόγο αυτήν την φορά πήρε η Λυδία

Λυ:Βλέπετε κύριε Φρεντερίκ κάτι πήγε λάθος με το εμπόρευμα μας τα κουτιά που μας δώσατε είχαν μόνο χώμα μεσα και Όχι αυτό που είχαμε συμφωνήσει.
Φρε:Αδύνατον κορίτσι μου εμείς σας στείλαμε ότι είχαμε συμφωνήσει.

Πήγε προς το γραφείο του και έκατσε τους έκανε νόημα να κάτσουν και αυτοί στης καρέκλες μπροστά του ο Αχιλλέας λίγο διστακτικός αλλά ακολούθησε την Λυδία και έκατσε.

Αχ:Τότε πως γίνεται να μην υπήρχε το εμπόρευμα μας?
Φρε:Μα η άντρες μου με διαβεβαίωσαν ότι το έδωσαν στους δύο δικούς σας.
Λυ:Όπα όπα τι εννοειτε στους δύο δικούς μας? Εγώ με τον Αχιλλέα είχαμε πάει να το παραλάβουμε.
Φρε:Τι? Κάποιο λάθος έγινε εμένα η άντρες μου το έδωσαν σε δύο άντρες το εμπόρευμα δεν με είπαν για εσένα και τον Αχιλλέα.

Ο Φρεντερίκ πήρε το τηλέφωνο και κάλεσε τους δύο άντρες να μπουν μέσα όταν μπήκανε η Λυδία και Αχιλλέας σαστησαν η άντρες μπροστά τους δεν ήταν αυτοί που ήταν στην αποθήκη κάποιος μάλλον τους είχε κοροϊδέψει και πάρει το εμπόρευμα τους.

Λυ:Δεν ήταν αυτοί κάποιος μας κορόιδεψε.
Αχ:Ποιος ήρθε και πήρε το εμπόρευμα από εσάς τους δύο?
Αντρας1:Ήταν δύο άντρες ένας ξανθός με πράσινα μάτια,  με τατουάζ στο χέρι και σκουλαρίκια και ένας καστανομαλλις με κάστανα μάτια και τατουάζ και στο χέρι και στον λαιμό.
Λυ:Ο Άρης ήταν ο Άρης αυτός που πήρε το εμπόρευμα.
Αχ:Εννοείς πως...
Λυ:Πώς ο ξάδερφος σου άρχισε πάλι επίθεση εναντίον μας.
Φρε:Αν όντως είναι αλήθεια αυτό κοπέλα μου τότε θα χρειαστείτεκαι την δικιά μας βοήθεια.

Η Λυδία τον κοίταξε και Αφού το σκέφτηκε καλά απάντησε.

Λυ:Όχι κύριε Φρεντερίκ δεν θα χρειαστούμε την βοήθεια σας αυτό είναι κάτι προσωπικό ανάμεσα σε εκείνους και εμάς.
Φρε:Τότε άσε μας να σου δώσουμε το εμπόρευμα που χάσατε από δικό μας λάθος εξάλλου το χρωστάω στο παππού σου. Απευθύνθηκε στον Αχιλλέα. Και συμφώνησαν.

Αφού πήραν τηλέφωνο τον Πάμπλο ο οποίος πήγε εκεί με το φορτηγάκι πήραν το εμπόρευμα χαιρέτισαν τον Φρεντερίκ και φυγανε για το σπίτι.

Ο ΚληρονόμοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora