Episode4 (U & Z & Ss)

10.5K 485 13
                                    

Unicode

Xiaozhanတစ်ယောက်yiboလွန်သွားသောအခါမှထိုလူကိုမော့ကြည့်မိသည်......

ကျန်းချန် : ဘာလို့အခန်းထဲကထွက်လာတာလဲ...
မင်းအားနည်းနေသေးတယ်လေ....ဘာလို့ထလာတာလဲ
Xian Zhan : ခများကဘယ်သူလဲ...ကျနော့ကိုဘာလို့အမိန့်လာပေးနေတာလဲ...ဖယ်ရှေ့က
ကျန်းချန် : ဟ....ငါမင်းကိုကုပေးနေတဲ့ဆရာ၀န်လေ.
Xiaozhan : 🧑🧑🧑
ကျန်းချန် : မင်းငါ့ကားရှေ့မှာမူးလဲသွားတာလေ
ငါ့မှာတာ၀န်ရှိလို့ဆေးရုံကိုခေါ်လာတာ....အခုမင်းသွားလို့မရသေးဘူး.....မင်းသက်သာမှသွားလို့ရမယ်.အာ့ခါကျရင်မင်းသွားချင်တဲ့နေရာကိုငါလိုက်ပို့မယ်.....ဟုတ်ပီလား......
Xiaozhan : ကျနော်အခုသွားမှဖြစ်မှာ.....ကျနော်ဒီနယ်မြေမှာကြာကြာနေလို့မရဘူး.....အခုသွားပါရစေ......
ကျန်းချန် : မင်းမှာဘာကိစ္စရှိလဲတော့ငါမသိဘူး
ဒါပေမယ့် ငါ့ဆေးရုံမှာမင်းအတွက်လုံခြုံစေရမယ်ကွာ.....မင်းအခုအရမ်းအားနဲနေတယ်...
ကျန်းမာအောင်အရင်လုပ်ကွာ......ကဲလာအခန်းထဲပြန်သွားမယ်.....မင်းကိုစမ်းသပ်ရအုံးမယ်....

Xiaozhanတစ်ယောက်ကျန်းချန်ခေါ်ရာနောက်သို့တိတ်ဆိတ်စွာလိုက်ပါသွားတော့တယ်.......လိုအပ်တဲ့စမ်းသပ်မှုတွေလုပ်ပြီးသွားတဲ့အခါမှာတော့....

ကျန်းချန် : ကဲ....မင်းမှာဘာပြသနာရှိလို့လဲ..... ငါ့ကိုပြောပြလို့အဆင်ပြေရင်ပြောပြပေး....ငါကူညီပေးလို့ရရင်ကူညီပေးမယ်....မင်းဒီလိုဖြစ်သွားတာငါ့တာ၀န်မကင်းဘူးလို့ခံစားရလို့ကွာ.......
Xiaozhan : .......
ကျန်းချန် : မင်းငါ့ကိုယုံကြည်လို့ရပါတယ်ကွာ.....မင်းပြောလို့အဆင်ပြေရင်ပေါ့
Xiaozhan : ငါ...ငါအိမ်ကနေထွက်ပြေးလာတာ..
ကျန်းချန် : မိဘနဲ့အဆင်မပြေလို့လား....မင်းအခုအိမ်ပြန်ချင်လို့လား.......

Xiaozhanငိုနေရင်းနဲ့

Xiaozhan : မဟုတ်ပါဘူး....ငါ့ကိုအိမ်ကယောကျာ်းပေးစားလို့ပါကွာ.....
ကျန်းချန် : ဘာ....မင်း...မင်းမိဘတွေက
Xiaozhan: ငါ့မှာမိဘတွေမရှိတော့ဘူး....ငါ့ဦးလေးမိသားစုနဲ့နေတာ....သူတို့ကငါ့မိဘတွေထားခဲ့တဲ့အိမ်ရော ပစ္စည်းတွေရောအားလုံးအပိုင်စီးထားတယ်ကွာ......ပီးတော့.....အခုအကြွေးတွေတင်တယ်ငါ့ဦးလေးက....သူ့အကြွေးရှင်လူကြီးက‌‌ေယာကျာ်းချင်းသ‌ေဘာကျတာကွာ.....သူကငါ့ကိုအကြွေးမပေးနိုင်လို့သိမ်းမယ်တဲ့ကွာ.......ငါ့ဦးလေးကလည်းအ‌ေကြွး‌ေပးစရာမလို‌ေတာ့ ၀မ်းသာအားရလက်ခံတယ်ကွာ.......

Lovely this person(Complete)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant