Episode 15(U & Z)

7.9K 433 16
                                    

Unicode

Xiaozhanတစ်ယောက်အခုရက်ပိုင်းyiboကိုရှောင်နေသလိုပင်.....yiboလာပြီဆိုတာနှင့်လှစ်ကနဲပျောက် ပျောက်သွားတတ်သည်....ကျောင်းတွေလည်းဖွင့်ပြီဆိုတော့မနက်ပိုင်းကျောင်းတက်...နေ့လည်ပိုင်းအလုပ်လာနှင့်သူ့မှဲ့လေးပင်ပန်းနေတော့မည်.....ယခုလည်းdesignရွေးချယ်ပြီးပြင်စရာရှိတာပြင်နေကြသည်နှင့်အလုပ်ရှုပ်နေကြသည်......
Constructionနှင့်ညှိပြီးသည်နှင့်အတွင်းပိုင်း decorationအတွက်ပြင်ဆင်ဖို့designဆွဲခြင်းလည်းစတင်နေကြပြီမို့ဒီရက်ပိုင်း အရမ်းပင်ပန်းနေကြလေပြီ....yiboလည်း ဆောက်လုပ်ရေးပိုင်းနှင့်ညှိနှိုင်းဆွေးနွေးရ....shareရှင်တွေနှင့်‌ေ‌ဆွးနွေးရနှင့်အလုက်ရှုပ်နေ၍သူ့မှဲ့လေးကိုသေချာဂရုမစိုက်နိုင်.....
ယနေ့လည်းshareရှင်အစည်းအဝေးရှိနေ၍သူ့teamတစ်ခုလုံး၏ကြိုးစားအားထုတ်မှုများ ကိုအားလုံးကိုချပြတော့မှာမို့စိတ်လှုပ်ရှားနေကြလေသည်.....

Yibo : yubin အားလုံးကိုစေ့စေ့စပ်စပ်သေချာစီစဉ်ပြီးပြီလား....
Yubin : ဟုတ်ကဲ့yibo ge
Yibo : လန်ဟွမ့်geရောလာပြီလား
Yubin : ဟုတ်...လာနေပြီလို့ပြောပါတယ်ge....
Yibo : inn....ဒါနဲ့...xiaozhanရော...ရောက်ပြီလား
Yubin : ဟုတ်...သူဒီနေ့ခွင့်ယူထားပါတယ်...သူ့ designက အဓိကသုံးမှာဆိုတော့.....ပြင်ဆင်နေတယ်

Yiboတို့designတွေအပ်လို့ရွေးကြတဲ့အခါမှာမထင် မှတ်ဘဲရွေးလိုက်တဲ့designကxiaozhanရဲ့creation
ဖြစ်နေတယ်....အားလုံးရဲ့အကြိုက်ကိုရွေးချယ်တာမို့yiboကျေနပ်နေမိတယ်...ရွေးပြီးပြီးချင်းအချိန်ကteamတစ်ခုလုံးအုံးအုံးကျွတ်ကျွတ်ဖြစ်ကြသေး တယ်....လုပ်သက်ရင့်တဲ့သူတွေ | designပိုင်းနဲ့ကျောင်းပြီးတဲ့စီနီယာတွေရဲ့designကိုမရွေးဘဲ....
Designပိုင်းသိပ်နားမလည်တဲ့လူရဲ့designကိုရွေးလိုက်လို့ပြသနာရှာကြသေူတယ်.....အာ့ထဲမှာ
၀မ်လိုဟန်ကအဆိုးဆုံး....ဒါပေမယ့်yiboကတော့အာ့လိုလူတွေကိုသိပ်ခေါင်းထဲထည့်မနေဘူး......

လန်ဟွမ့် : Yibo yah...ge ရောက်ပြီ...အားလုံးပြင်ဆင်ပြီးပြီလား....
Yibo : inn...ge...ပြီးပြီ....အာ့ဆိုသွားကြမယ်လေ

Yiboတို့meeting room ထဲရောက်တော့တစ်ဖွဲ့လုံးစုံနေပြီ.....

Yibo : အားလုံးစုံပြီလား.....
ကျင်းလင် : ဟုတ်ကဲ့စုံပါပြီCEO...ဒါပေမယ့် ၀မ်လိုဟန်မရောက်သေးဘူး....
Yibo : ဘာ......
လန်ဟွမ့် : လာ....လာ...Yibo...geတို့ထိုင်ရအောင်...
Shareရှင်‌တွေလည်းရောက်နေကြပြီ...‌ဒေါသကိုလျော့...

Lovely this person(Complete)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang