Unicode
Xiaozhanတစ်ယောက်တကုပ်ကုပ်နှင့်အလုပ်ရှုပ်နေတော့သည်.....မနက်ဖြန်ဆိုရင်လူရွေးပွဲသွားရတော့မယ်သူ့designပိုင်းကိုအေသသပ်ဆုံးအကောင်းဆုံးဖြစ်အောင်ကြိုးစားေနတော့သည်..
အစားအသောက်ပင်မေ့လျော့ကာနေသည်မို့ကျန်းချန်မှာအမြဲဖုန်းဆက်ကာသတိပေးနေရတော့သည်....
Ring....ring....ringXiao : hello
ကျန်းချန် : ဝေ့....ရှောင်းကျန့်....နေ့လည်စာစားပြီးပြီလား.....
Xiao : အာ....အခုစားတော့မလို့....
ကျန်းချန် : ရှောင်းကျန့်ရာ....အစားအသောက်ဂရုစိုက်ပါဆိုကွာ.....ငါညနေပြန်ရောက်မယ်...ဂျူတီချိန်းပြီးပြီး Dr ရှင်းချိန်နဲ့....မင်းဘာမှာအုံးမလဲ.....
Xiao Zhan : မမှာတော့ပါဘူး...ကားဂရုစိုက်မောင်းအုံးကျန်းချန်
ကျန်းချန် : ဟုတ်ကဲ့ပါ Xiao gege....
Xiaozhan : နောက်မနေနဲ့ကွာ
ကျန်းချန် : Okok မနက်ဖြန်လူရွေးပွဲငါလိုက်ပို့မယ်ကြားလား
xiao Zhan : အေးပါကွာ...ဒါဘဲနော်ကျန်းချန်..ငါနေ့လည်စာစားတော့မယ်...
ကျန်းချန် : ok..okXiao Zhan တစ်ယောက်ကျန်းချန်စိတ်ကျေနပ်အောင်သာပြောလိုက်သော်လည်းမိမိdesign လက်ရာကိုစိတ်ကျေနပ်အောင်အချောသတ်ပြုပြင်နေတော့သည်.....မွန်းလွဲတော်တော်ကျော်မှဘဲထမင်းစားခန်းဆီသို့ဦးတည်မိတော့သည်.....
**************************************
Yiboတစ်ယောက်နေမထိထိုင်မသာဖြစ်နေသည်မှာ၃ ..၄ရက်လောက်ကြာနေပြီထင်....yubinတစ်ယောက်သူ့geကိုကြည့်ပြီးဘယ်လိုနေရမှန်းမသိ.....
Geစုံစမ်းခိုင်းသည့်ကားတည်နေရာကိုသိ၍လိုက်ကြည့်သော်လည်းတစ်ထပ်တိုက်လေးမှာခြောက်ကပ်လျှက်လူရှိသည့်အရိပ်အယောင်ပင်မမြင်....
ဘေးပတ်၀န်းကျင်ကိုစုံစမ်းကြည့်သော်လည်းစိတ်ကျေနပ်စရာအဖြေမရ....ဆရာ၀န်တစ်ယောက်နေသည်ဟုသာသိရသည်....တစ်ခါတစ်လေမှပင်အိမ်ပြန်လာသည်ဟုသာဖြေကြသည်.....တနေ့ကညနေတုန်းကဆိုလျှင်ကိုယ်တိုင်သွားကြည့်၍လူရိပ်မြင်၍အိမ်ထဲသို့ဇွတ်၀င်မည်လုပ်နေ၍yubinမှာမနဲဆွဲထားရသည်.....ထိုညနေပြန်လာသည်မှစ၍ဘယ်သူ့မှဘာမှမပြောတော့ပေ.....မနက်ဖြန်projectအသစ်တွက်လူရွေးပွဲပင်သွားနိုင်ပါ့မလားမသိ.....ထို့ကြောင့်geမသိအောင် လန်ဟွမ့် geကိုဖုန်းဆက်ခေါ်ထားရသည်.....သူ့ညီနဲ့သူ့အကိုဖြောင်းဖြရတန်ကောင်းပါရဲ့....yubin အတွေးတွေလွန်နေစဉ်ခြံရှေ့မှ......
တီ.....တီ.....တီ......
ကားဟွန်းသံကြား၍၀မ်းသာစွာအပြေးအလွှာတံခါးဖွင့်ပေးမိသည်
ESTÁS LEYENDO
Lovely this person(Complete)
FanficUnicode & Zawgyi Unicode အရမ်းကြိုက်ခဲ့တဲ့၀ထ္ထုလေးတပုဒ်ရဲ့အကြိုက်ဆံုးအပိုင်းေလးကိုကျောရိုး ယူပြီးဇာတ်ကိုစထားတာပါ...ကျန်တာက ကိုယ်ပိုင်ဖန်တီးမှုလုပ်ထားတာYiZhanအတွဲလေးချစ်လို့ရေးတာပါ....ပထမဆုံးဆိုတော့အမှားပါရင်ခွင့်လွှတ်နားလည်ပေးကြပါနော်🥰🥰🥰🥰 Start...