48. rész - vége.

151 13 0
                                    

Reggel Viktor és Ferenc boldogan és kielégülten és kicsit fáradtan és éhesen és szomjasan és nyűgösen és nehezen ébredtek. Viktornak még pisilni is kellett. El is ment hát a fürdőszobába, amíg Ferenc az ágyban hánykolódott és belepisilt a csapba mint egy igazi kultúrlény.
Ekkor azonban meglátott maga mögött valakit a tükörben, amitől megijedt, és hátraesett. Amikor viszont hátranézett, nem volt ott senki dünn dünn dünnnnn
Úgy gondolta, csak képzelődik és visszament Ferenchez, aki addigra kikelt az ágyból, és felöltözött.
- Pedig én még vissza akartam bújni melléd - mondta Viktor szomorúan.
- Dolgom van- mondta Ferenc, ahogy a telefonját keresgette a besötétített szobában - Reggelit kell csinálnom, megsétáltatni Wadállatot, a macskaalmot megcsinálni, kimosni, odarakni a mosogatnivalót, ebédet csinálni... Soroljam még?
- Jah, akkor menjél.
- Viktor, fel sem ajánlod, hogy segítesz? Azután, hogy tegnap este--
- Jól van na - vágta félbe Viktor Ferencet. Először csak döbbenten bámulta a véres hullát maga előtt, majd az arca elé emelte véres kezeit, a láncfűrészt kiejtve belőlük. Elordította magát. Eddig politikus volt, de most már gyilkos is?
Ahogy Ferenc a lábainál hevert, Viktor kieszelt egy tervet a hulla elrejtéséhez. Először is, kisebb darabokra kell vágnia, hogy beleférjen egy kukás zsákba. Utána kidobja az ablakon a zsákot, mert pont ott parkolt le vele Ferenc. Majd elhajt vele egy folyóhoz, mondjuk a Dunához, és belehajítja észrevétlenül. Zseniális terv.
Viktor munkához is látott. Miután végzett a hentesmunkával, ki is dobta az ablakon a kukazsákot, benne Ferenc maradványaival. Eltalált vele egy arra haladó gyalogost. Lerohant az utcára, és látta, hogy a zsák egy bácsin landolt. Kihúzta az öregembert a test alól. Soros volt az. Viktor gondolkodott, hogy vajon visszarakja-e, de Soros felegyenesedett, és leporolta magát.
- Viktor, maga mi az istent művel?
- Maga nem tudja? - mosolygott idegesen Viktor, ahogy eltolta Györgyöt a helyszínről- Ez az új divatos módja annak, hogy kivigyék a szemetet. A fiatalok mind így csinálják.
- Akkor ezért tiszta vér a pizsamája?- Viktor erről teljesen meg is feledkezett.
- Jaj, csak disznót vágunk Ferenccel, és nincs szabadidőm.
- Ah, értem - Soros lepöccintett egy kis agyvelőt Viktor válláról- Ebben az esetben, jókor jöttem. Ferenccel akartam beszélni az esküvőről.
- Milyen esküvő?
- Oh, esküvőt mondtam?? Összeesküvést akartam. Összeesküszünk maga ellen Ferenccel.
- Jah, akkor rendben. De - Viktornak gyorsan járt az agya - Ferenc épp kiment a Coop-ba. Kólát vesz.
- Akkor addig bent helyet foglalok, és megvárom.
- Azt nem lehet.
- Miért nem és miért izzad ennyire maga?
- Jah, csak mert meleg van. Menjünk be egy hideg sörre - picsába. Így hát György és Viktor bementek a lakásba. Odabent vérszag terjengett.
- Oh, gyermekként imádtam a disznóvágást...- kezdett nosztalgiázni Soros. De Viktor nem bírt rá figyelni. Azon agyalt, hogy hogy takarítsa el a testet (ami most az utcán hevert) és szabaduljon meg Sorostól.
-... és pontosan ezért lettem én Miss Hungary 1657-ben - fejezte be a visszaemlékezését György- Viktor, maga figyelt maga rám egyáltalán?
- Nem.
- Miért?
- Túl sokat kérdezel. Mi vagy te, zsaru?
- Nem, dehogy is. Ferenc mikor jön már meg? Beszédem van vele.
- Gyuri, be kell vallanom valamit- Viktor nem bírta már tovább - Nyomja valami a szívem.
- Ki vele Viktor. Én mindig meghallgatom. Nem szívesen, de...
- Hát minden azzal kezdődött, hogy egyszer helovíni bulit tartottak a parlamentbe. Én határőrnek öltöztem, Ferenc pedig migránsnak. És--
- Viktor, tudom mi történt. MOST mi baja van.
- Azt próbálom elmondani! Szóval az lett mindennek a vége, hogy véletlenül megöltem Ferencet.
- Hogy mi??- György a meglepetéstől kiköpte a protkóját - Viktor, maga egy szörnyeteg!
- Tudom! Most mit csináljak?
- Ezt csak akkor teheti jóvá, ha megfordítja az életét. Mostantól segítsen másokon, ahelyett, hogy kárt tenne, és adja vissza az összes pénzt amit ellopott.
- Ez minden?
- Nem, de kezdésnek megteszi.
- De nem tudom, hogy kezdjek hozzá:(
- Kezdje azzal, hogy beengedi a migránsokat az országba, a kerítést amit a határnál húzatott, bontsa le, és ossza szét az ország emberei közt.
- Azt azért nem.
- Akkor bűnhődjön örökké - ezzel Soros drámaian felállt, és elment (nem úgy). Viktor pedig ott maradt, a szerelme vérében ázva a nappaliban.

vége.










(Viktor álmának)

Véletlen találkozásWhere stories live. Discover now