54. rész - bark bark qtyák

125 13 3
                                    

Viktor egy ketrecben ébredt. Elég nagy volt ahhoz, hogy feltérdeljen, de kiegyenesedni már nem tudott. Szétnézett a szobában, ahova bezárták és megállapította, hogy ez a nappalijuk. Kiabálni kezdett Ferenc után, de nem jött válasz.
Legyőzötten visszakuporodott a hideg padlóra, és magzatpózban elaludt.

~~~

Soros György belépett a szobába egy tálcával a kezében. A tálcán két csésze tea volt és omlós sütemények. A tálcát a kávézóasztalra tette, majd a ketrechez lépett, és letérdelt az alvó Viktorhoz. Elővette a mobilját, és csinált egy selfiet.
A vaku villanására Viktor felébredt, kábultan törölgette a nyálát ingujjával a szája sarkából. Felnézett Sorosra, aki bocsánatkérően mosolygott rá.
- Nem akartam felébreszteni - mondta Soros fejcsóválva.
- Hogy kerültem ide? - kérdezte Viktor.
- Hosszú történet. Várja meg Ferencet, ő majd mindent elmagyaráz.
- Hol van most Ferenc?
- Keresi kezdte magát az Auschanban, de kapott egy telefont egy őrjöngő őrültről, és egyszerűen tudta, hogy ön az. Ezért kiküldte magáért a különleges alakulatot, vagyis engem, én pedig egy scoobie snackkel, egy ketreccel és egy takaróval elfogtam magát.
- Azta - Viktornak tátva maradt a szája - A valóságban is gyártanak scoobie snacket?
- Kifejezetten az elszabadult bögrefüggők kezelésére.
Ekkor Ferenc berúgta az ajtót, a két hóna alatt megpakolt bevásárlószatyrok.
- Bocs, hogy késtem, leárazás volt, és vennem kellett wc-papírt. Viktor, neked vettem pizzás csigát.
Viktor csóválni kezdte a farkát. Soros undorodva fordult el.
- Viktor, tegye azt el, kérem.
- Jah, bocs.
Ferenc kiengedte Viktort, és leszidta Sorost, hogy nem szabad az állatot sokáig bezárva tartani, mert bepiszkít. Viktor végre kinyújtózkodhatott. Soros hazament hipóval kimosni a szemeit. Ferenc és Viktor végre kettesben voltak.

Véletlen találkozásDove le storie prendono vita. Scoprilo ora