Yazdım...

30 11 5
                                    

Sende ki beni yazarak anlattım. Yazarak bir kez daha sevdim seni. Sen de ki beni yazarak anlattım sana. Çünkü biliyordum yüzüne söyleyemezdim sevgili.

Yüzüne karşı geçip karşına ' sen benim kalbimsin be adam!' diyemezdim, diyememde. 

Seni görünce kesilir nefesim. Benim olduğu halde senin için atan bu kalbim patlarcasına çarpar. 

O yüzden ben de seni kalemimle anlatmaya karar verdim. Kalemime anlattım seni o da yazdı. 

Gülüşünü anlattım mesela. Bir gülümsediğin de içimde bahar olduğunu anlattım.

Onu görürüm gönül bahçemde ki güller açar dedim mesela.

O bakınca  gözlerime bahar gelir şu yüreğime dedim.

O gülünce ise kelebekler uçar kalbimde dedim.

Seni anlatmak o kadar zor bir şey ki sevgili bilemezsin!  

Seni anlatmaya kelimeler yetmez , cümleler kifayetsiz kalır bu yürekte. 

Nasıl anlatacağımı şaşarım. Ne desem ne yapsa  yetmez anlatmaya senin o güzel bakışını, o güzel kalbini... 

Sana sesleniyorum sevgili;  Biliyorum duymuyorsun beni. Ya da belki duymak  istemiyorsun. Ama olsun ben yine de yazmaya devam edeceğim sende ki beni. Ne olursa olsun vazgeçmeyeceğim seni yazmaktan. Usanmayacak bu kalem seni yazmaktan. Usanmayacak bu kalp seni severek, seni yazarak yaşatmaktan! 

Seni  Seviyorum DemeyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin