Sevmek gözünden sakınmakmış meğer. Bunu anladım sevgili.
Her ne kadar sakınsanda gözünden hep ellere gidermiş sevgili.
Sen onun için her şeyi yaparsın herkesi karşına alırsın ama o sorun bile sayılamayacak bir şey yüzünden terk eder seni.
Sen seversin hem de çok seversin ama o gider başkasına "canım" der o gider başkasına "hayatım" der.
Oysa ki o senin hayatının merkezindedir. O senin dünyandır fakat başkasının hayatına belki de ismi hiç hatırlanmayacak bir karakter olmaya gider.
Sen onu Dünyan yapmışken o gider.
O gider arkada ise yıkık dökük bir kalp bırakır. Bak işte tam da burada başlar ya tüm sorunlar.
Sen onsuz mutsuz bir şekilde yaşarken o "seni asla bırakmam, asla seni terk etmem" diyen kişi başkalarıyla kahkaha atıyordur. En acısı da gözlerinin içine baka baka. Sanki hiçbir şey yaşanmamış,hiçbir şey olmamış gibi.
Canın yanar. Nasıl senin canın yanıyorsa onunkini de yakmak istersin ama yapamazsın. Onun canını yakamazsın. Niye?
Çünkü ne olursa olsun sen onu seviyorsundur. Onun canı yanarsa seninki de yanar. Sen ona kızarsan ona kızdım diye kendine kızarsın.
Sen onu hayatının merkezi yapmışken onun seni hayatına bile almaması yakar canını. Hem de nasıl yakar. Ama susarsın YA SABIR! der susarsın.
İçinden ağlarsın. Gözyaşların kalbine akar. Ama orada yanan ateşide söndüremezsin. Ardından bir boşvermişlik gelir.
Ama o boşvermişliğe rağmen onu boşveremezsin...
Umarım beğenmişsinizdir.
Herkesin kalbine göre bir hayat yaşaması dileğiyle....
Mutlu kalın... ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum Demeyi
PoesíaSeni Seviyorum Demeyi....... kendi sözlerimden oluşuyor bakarsanız çooook sevinirim. ✨ İzinsiz almayın lütfen. Her zaman mutlu olmanız dileğiyle......... 💕💕💕💕💕