Aşk...

30 11 8
                                    

Aşk nedir!

Birçok kez kendime sorduğum bir soru bu. Sordukça aklımı karıştıran bir soru ayrıca.

Aşka inanmam ben. Daha doğrusu aşk sanılan o duyguya inanmam ben. 

Bu devirde aşk, aşktan çok ciklete benziyor kanımca. Herkes önüne gelene aşık oluyor!

Hayır olmuyor. Aslından aşık olduğunu sanıyorlar.

 Arkadaşlar aşk denilen o duygu o kadar sıradan bir duygu değildir. Her önüne gelene 'sana aşığım!' demek aşkı sıradan, basit ve saçma sapan bir kalıba sokar. 

Öyle devirler, öyle insanlar vardı ki eskiden 'sana aşığım! Seni seviyorum!' kelimelerini söylemek için çabalayan. 

Ağzına bu cümleleri sakız yapanlar gibi değildiler onlar. 

Onlar geç öpmeyi sevdiklerinin ellerini  tutamaz, gözlerine bakamazlardı. 

Malesef öyle bir devire geldik ki 'öpüşmek' aşk sayılıyor. 

Öpüşmenin aşk sanıldığı böylesine bir devirde yaşamak... gerçekten beni çok üzüyor.

Aşk demek dile dolamak değildir 'seni seviyorum!' cümlesini. Aşk, her vakit onu düşünmek, kendi mutluluğundan önce onun mutluluğunu düşünmek,onu ALLAH'tan dilemektir.

Onunla göz göze geldiğin de kalbinin patlayacak gibi atması,yanında saçmalamaya başlamak... 

Onun tek bir sözüyle mutlu olup tek sözüyle yerle bir olmaktır. Aşk bazen onun için kendinden geçmektir... 

Aşk senin olan bir kalbin başkası için çarpması, 'acaba uyudu mu? Üşüyor mu? Şimdi ne yapıyor? Acaba iyi mi?' diye düşünmektir. 

Aşk iki kalbin bir bedende atmasıdır. İki yüreğin birbiri için atması,birbirine mühürlenmesidir... 


😊Bunlar benim fikirlerimdi. Aşk bana göre böyle bir şey. Şu ana kadar 'Aşk Nedir acaba?'diye  düşündüğüm de aklıma gelenlerden bazıları bunlar. Kişiye göre değişebilir tabi. Bana göre de böyle işte... 

🌈Kendinize dikkat edin...

♥Ağıza ciklet değil kalbe mühür olan aşklar nasip olur İNŞALLAH hepinize.

♥♥Birgün karşınıza 'seni seviyorum.' sizi kalbiyle seven ve bunu her defasında hissettiren kişiler çıkar İNŞALLAH. 

💕Mutlu kalın...




Seni  Seviyorum DemeyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin