Kalbimin içinde bir ateş var. Yakıp küle çeviren. Nefessiz bırakan...
Küle çevirip tekrar,tekrar yakan.
Kelimelerin anlam denizinde yitip gittikleri,kuşların bir daha dönmeyeceği gibi göç ettikleri bir yer kalbimde. Kalbimde bir boşluk var içine Dünya'yı koysan dolmayacak... hiçbir kelimenin anlamının kalmadığı bir mana taşımadığı bir yer var kalbimin sensiz çöllerinde...
Birgün olur sende seversin diye düşünmekten yoruldum artık gamzelim. Artık sensiz senli hayaller kurmak yorar oldu bu kalbimi. Acı veriyor aldığım her nefes. Dünya büyük bir yer değil mi gamzeli?
Eee o zaman ben neden sığamıyorum bu dünyaya? Neden fare kapanına sıkışan bir fareden farksız hissediyorum kendimi?
Neden içimdeki boşluk hiç dolmayacakmış gibi geliyor?
Peki sen?
Sende benim gibi hissediyor musun gamzeli? Sende benim gibi düşünüyor musn?
Sanada bu dünya çok küçük bir yer gibi geliyor mu? İçine sıkıştığın nefes dahi alamadığın küçük bir yer gibi hissettiriyor mu sanada?
Dalıp dalıp sende düşünüyor musun beni? Sende benim kadar özlüyor musun peki?
Sanmam gamzeli!
Özleseydin gelirdin... ama sen gelmemekte ısrarcısın. Seni sevmekten değilde seni sensiz hayallerde sevmek yorar oldu bu kalbi.
Yorulmaktan bile yorulur oldu bu kalp artık senin uğruna.
Herkese merhabaaaaaa👋👋👋
Nasılsınız bakayım benim minnoş okurlarım?☁💫✨
Ne zamandır bu kitabıma bölüm atmıyordum yeni bölüm taslaktaydı birkaç düzenlemenin ardından ta taaaaa.💞
İNŞALLAH beğenirsiniz.💫💫💫
Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım minnoş okurlarım.💫✨☁🌷💕💠😊
Kendinize dikkat edin...☁✨💫
Mutlu kalın...💫✨🌷💕💞🌼💠😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum Demeyi
PoetrySeni Seviyorum Demeyi....... kendi sözlerimden oluşuyor bakarsanız çooook sevinirim. ✨ İzinsiz almayın lütfen. Her zaman mutlu olmanız dileğiyle......... 💕💕💕💕💕