Hayal Kırıklıkları...

50 20 8
                                    

Hep hayallerimden kırıldım ben.   Hayallerinden  kırılımayı bilir misin sevgili? 

Nereden bileceksin  ki! Benim hayalim sendin  ve beni sen kırdın. Hayal kırıklarımı toplamakla geçti benim hayatım. Belki devam da edecek  kalbimde ki sen kırıklarını toplamak. 

Sen birken bin parçaya bölündün kalbimde. Her bir hücreme yerleştin sanki. Çıkmak nedir bilmiyorsun. Çıkarmakta istemiyorum gerçi sevgili...

Kalbimde ki sen  kırıkları yakıyor canımı. Hayallerimde ki gibi olmak çok mu zordu. Sen bana aşkla baksan ben de sana... Sen elimi tutsan böyle hiç bırakmayacak gibi. Sarılsan  bana  ve ben Aralıkta Temmuzu yaşasam... 

Ama zor değil mi? Çok zor. Hatta belki imkansız.  

Varsın olsun ben hayal kurayım sen de kır. Ne olacak ben toplarım elim parçalansa kalbim yansa da. 

 Çünkü sevgili sonu paramparça bir kalp olsa da ben sensiz hayal kuramıyorum ki... 


Ah yine ben geldim! 

Umarım  beğenmişsinizdir! 

Bu arada bir şey söylemek istiyorum. Bir çok kişi "aşık mısın?" "sevgilin var mı?" vs. gibi  sorular soruyor. 

Hayır arkadaşlar sevgilim yok! Ben böylesi şiirler yazmak için aşık olman gerektiğine inanmıyorum.   Hissetmek daha önemli geliyor bana,bilemiyorum... 

Neyse sizi seviyorum kendinize iyi bakın...❤❤❤❤❤✋👋👋👋👋👋👋👋👋👋 

Şimdilik hoşçakalın...✋👋👋✋✋✋👋👋👋👋👋👋👋



Seni  Seviyorum DemeyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin