Rozhodl jsem se, že to tu konečně prozkoumám. Vyšel jsem že své místnosti. Pomalu jsem procházel celou budovou. Prošel jsem kolem několika vystřihovánek, panáčků držících se za ruce. Na stěnách bylo přilepeno spoustu obrázků a sem a tam byly nějaké arkádové hry. Některé patřily do staré pizzérie. Zarazil jsem se, když jsem uviděl hlavu Foxyho. No jo… já jsem zničil svou vlastní práci… ale musel jsem!…
Stále jsem byl trochu zmatený, moje vzpomínky se míchaly dohromady. Nakonec jsem došel až do nějaké kanceláře. Hlídačská kancelář? To znamená, že sem někdo chodí! Za kanceláří byl ještě jeden východ. Taky zamčený. Povzdechl jsem si. Rozhodl jsem se, že prohledán kancelář. Nějaké díly robotů… Foxyho hák,… a spoustu dílů, které jsem neznal. Kdo je vyrobil? Kdo jiný by mohl postavit něco podobného jako já?
Nakonec jsem došel k malé ventilaci. V celé budově nebyla žádná okna, takže jsem soudil, že tohle musí sloužit jako přívod kyslíku. Ne, že bych ho teď potřeboval…
Vlezl jsem dovnitř, abych se podíval. K mému údivu se tam dalo prolézt, i v mém kostýmu. Ještě jednou jsem prolezl celou budovu a hledal jsem další ventilace. Když jsem měl konečně celý komplex v hlavě, zamyslel jsem se nad tím, co tohle budova vlastně může být. Pizzerie to rozhodně není, není tu žádná kuchyně, ani stoly, natož nějaká zábava. Žádná z arkádových her nefunguje, a celé místo má takovou zvláštní barvu…
Pak mě to trklo. No jo, nic nefunguje. I tenhle kostým už má svojí kariéru dávno za sebou. Tohle bude asi nějaká hororová atrakce!
ČTEŠ
FNAF 3 - Jsi to ty?
Fanfiction!!!POZOR!!! Obsahuje temné myšlenky, násilí Pokračování FNAF - Spíše povídka (Ne po špatném konci) Vincent se probírá na neznámém místě. Kde je? Co se dělo předtím, než se sem dostal? A proč je uvězněný v kostýmu nějakého králíka?