•ŞAŞKINLIK•

41 7 0
                                    

📍Bölümü voteleyip yorum atarsanız sevinirim arkadaşlar. Beni mutlu edersiniz...❤️

Okuduğunuz tarihi buraya bırakın...

Lütfen yorum atmayı unutmayın. Sizin sayenizde yanlışlarımı fark ediyorum. Bazen de bana ilham kaynağı olup diğer bölümde ne yapacağımı seçmemde yardımcı oluyorsunuz !

İyi okumalar:

Medya: XXXTentacion ~ Ex bitch
~Müziği dinleyerek bölümü okuyun lütfen.

Birini öldürmek...

Nasıl bir insana dönüşmüştüm böyle ?
Bir kaç gün içerisinde kendimi tanıyamaz oldum. Çok kolay bir şeymiş gibi birini öldürecektim.

Kardeşim için... Elçinin orada mutlu olmadığını biliyor, farkındaydım. Beni gördüğü andaki o bakışı, gözlerinin içindeki ışıltı...

Peki ya Kaya ve Tunanın kardeşi ne olacak ? İnsan oğlu fazla bencil olabiliyor. Şu an benim olduğum gibi. Kendi kardeşimin iyiliğini düşünmekten tecavüze uğramış ve tekerlekli sandalyeye mahkum bir kızın duygularını hiçe sayıyordum resmen.

Abileri öldüğünde üzülmeyecek miydi ? Elbette üzülecekti.

Peki ya ben bir adamla ani bir şekilde anlaşma yapmış, ve ona inanmıştım. Hiç karşı tarafı düşünmeden. Aylayı düşünmeden...

Elçinin yanından ayrılmış, evime dönmüştüm. Yoldayken Hazala mesaj atmayı unutmayarak ona bana gelmesini söyledim.

Onunla da fikirlerimi konuşacaktım. Ayrıca onunla şu aralar aramız açılmıştı. Batuhan olayı, Tunayı tanıyor olması... arkadaşımı tanımadığımı hissetirdi.

Apartmanın önüne geldiğimde hazalın çoktan geldiğini ve apartmanın merdivenlerine oturup beni beklediğini gördüm.

"Kızım kök saldım burda ya."

Ona göz devirdim ve kapıyı açmak için kapıya doğru yöneldim.

Birlikte eve çıkıp girdiğimizde Hazal düşük çenesiyle konuşmaya başladı.

"Kahve yapayım bize de dökülmeye başlayalım."

Çantamı ayakkabılığa koyarak ona döndüm,

"Doğru diyorsun sen geç mutfağa bende üstümü değiştireyim."

Hazal mutfağa girip kahveleri yaparken bende üstümü değiştirdim. Üstümü değiştirdikten sonra salona girdiğimde kahvelerle beni beklediğini gördüm.

Karşısına oturup Mesihle konuşmamızı anlatmaya başladım.

"...bana birini öldürmemi söylüyor. Birini öldürmemi."

"Niye kendisi öldürmüyormuş ?"

Diye cevap verdi Hazal.

"Kaya ve Tuna onu tanıyormuş o yüzden eğer onu öldürürsem elçini çıkarabilceğini söyledi."

Hazal kahvesinden bir yudum aldı ve koltuktan sarkan ayaklarını kendine doğru çekti.

"Yani Lavin bilmiyorum. Açıkçası ailenin öldürülmüş olması bana doğru gibi geliyor fakat, birini öldürmek fazla büyük bir şey ve ortada zor durumda olan bir kız da var."

Onu kafamı sallayarak onayladım.

"Şimdi ne yapacağım ?"

"Şu sana vereceği kapsül onu boşaltma ve Mesihe başarısız olduğunu söyle. Mesihe hemen güvenmemelisin bence."

ANLAŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin