#EvdeKal
Medya, Ayla Kırcaoğlu. Nasıl buldunuz ?📍Bölümü voteleyip yorum atarsanız sevinirim arkadaşlar. Beni mutlu edersiniz...❤️
Teşekkürler hilalskr__
Okuduğunuz tarihi buraya bırakın...Lütfen yorum atmayı unutmayın. Sizin sayenizde yanlışlarımı fark ediyorum. Bazen de bana ilham kaynağı olup diğer bölümde ne yapacağımı seçmemde yardımcı oluyorsunuz !
İyi okumalar:
Medya: Lana Del Rey - Cruel World
~Müziği dinleyerek bölümü okuyun lütfen.—
Yağmur, camda çıkardığı ses ile geldiğini haber veriyordu. Sanki bulutlar Dünyaya, insanlara kızgın gibiydi.
Yağmur damlaları o kadar korkunç vuruyordu ki camlara, insanın kendini bir yere kapatası geliyordu.
Kabin boy valizimin içine en sevdiğim ve ihtiyaç duyabileceğim kıyafetleri koyuyordum. Zira patronum, Kaya Bey(!) fazla eşya almamam gerektiğini söyledi.
Ayla ile tanışacağım için çok heyecanlıydım fakat bir yandan da korkuyordum.
Ya beni sevmezse ? Sonuç olarak kaza geçirmiş bir kız. Ya içine kapanık birisiyse, ya da benimle anlaşmak istemezse ?
O zaman yaptığım anlaşma ve planım suya düşer. Kimin haklı, kimin haksız olduğunu asla çözemem.
Bir sonuca varmak istiyordum. İyi tarafı ya da kötü tarafı seçmek istiyorum. Kaya, babam için üzgün olduğunu söylediğinde zaten karışık olan kafam iyice karıştı.
Artık bir sonuca varmalıydım. Kimin iyi taraf kimin kötü taraf olduğunu anlamalıydım.
Anlaşıldığı üzere Kaya kafamı karıştırmıştı.
Hangi katil kurbanının kızını işe almak ister ?
İşte kilit sorulardan biri buydu. Bunun gibi kilit soruları cevaplamam gerekiyordu. Bu gün, bu cevaplar için ve Elçinim için bir adım atıyordum.
Valizimi topladıktan sonra fermuarını çektim. Daha sonra bilgisayarım, bilgisayarımın eşyalarını, şarj aletlerini sırt çantama koydum.
Dediği gibi beni aramıştı. Daha doğrusu çalışanı aramıştı ve konum atmamı istemişti. Şu anda aşağıda beni bekleyen bir araba vardı.
Valizimi ve çantamı aldım. Son kez, ne zaman tekrar gireceğim belli olmayan evime baktım.
Kapıyı kapatıp kitledim ve anahtarı çantama attım. Aşağı inerek arabaya doğru yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA
ChickLit...Cevap vermek için ağzımı açtığım sırada derin bir nefes vererek, bana daha da dikkatli bakmaya başladı. "Ben bu anlaşmaya uyamam üzgünüm. Riske giremem. Ayrıca bu dediklerin bana mantıklı gelmiyor. Empati kurursan, beni anlayacaksın. 2 yıldır kaz...