Με λένε Denis Hone. Είμαι 19 και είμαι τραγουδίστρια. Πριν από λίγους μήνες έκλεισα συμβόλαιο με τη Syco. Από πάντα είχα όνειρο να γίνω τραγουδίστρια. Μ' αρέσει να τραγουδάω. Βέβαια είναι πιο δύσκολο από όσο φανταζόμουν. Είμαι συνεχώς υπό πίεση. Όλη σχολιάζουν τη κάθε μου κίνηση και μου λένε τι να κάνω. Είναι πολύ δύσκολο να έχω όλους αυτούς πάνω από το κεφάλι και να παραμένω ήρεμη. Ο μάνατζέρ μου με κάλεσε στο γραφείο του. Θέλει να συζητήσουμε κάποιο πολύ σοβαρό θέμα. Χτύπησα τη πόρτα του γραφείου του και μπήκα μέσα.
"Καλημέρα Denis"
"Καλημέρα Logan...Τι με ήθελες;"
"Λοιπόν Denis...θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Η πωλήσεις του cdσου είναι πολύ χαμηλές."
"Το ξέρω Logan αλλά...τι μπορώ να κάνω; Πήγα ταξίδια για τη προώθησή του, εμφανίστηκα σε εκπομπές. Τι άλλο μπορεί να γίνει;"
"Το συζήτησα με τους ανθρώπους της Sony και βρήκαμε μία λύση με 95% επιτυχία."
"Που είναι;"
"Έχεις ακουστά το συγκρότημα OneDirection;"
"Φυσικά...μ' αρέσει πολύ η μουσική τους και έχω ακούσει πως είναι πολύ καλά παιδιά..."
"Αυτό το συγκρότημα Denisκάνει θραύση! Είναι το μεγαλύτερο boyband που υπήρξε ποτέ."
"Και αυτό πως θα βοηθήσει να με μάθει ο κόσμος;"
"Θα τα φτιάξεις με τον NiallHoran"
"Τι;"
"Με το που θα μαθευτεί πως έχετε σχέση η πωλήσεις θα ανέβουν στα ύψη. Οι φαν σου θα γίνουν εκατομμύριοι."
"Πως θα τα φτιάξω μαζί του; Ούτε καν το ξέρω!"
"Δεν θα έχετε κανονική σχέση."
"Και αν δεν δεχτώ;"
"Πολύ απλά...η Sonyθα σπάσει το συμβόλαιο και εσύ θα ξαναγυρίσεις πίσω στην αφάνεια και το μόνο μέρος που θα ξανατραγουδήσεις θα είναι το μπάνιο."
"...Αυτό ήταν εκβιασμός;"
"Ακριβώς, λοιπόν δέχεσαι;"
"Το ξέρεις πως μπορεί να γίνει ακριβώς το αντίθετο έτσι;"
"Τι εννοείς πάλι Denis;" με ρώτησε κουρασμένα ενώ έπινε μια γουλιά από το ποτό του.
"Μπορούν οι φαν του να με μισήσουν και τότε όλοι να με βρίζουν."
"Γλυκιά μου Denis...Δεν υπάρχει καλή και κακιά δημοσιότητα. Υπάρχει μόνο η δημοσιότητα, το 'πιασες;"
YOU ARE READING
Famous
FanfictionΗ Denise Hone είναι μια καινούργια τραγουδίστρια. Το management την αναγκάζει να μπει σε μια ψεύτικη σχέση με τον γνωστό τραγουδιστή των One Direction, Niall Horan. Στην αρχή θα μείνουν φίλοι αλλά κάτι θα αλλάξει όμως...τι γίνεται αν μία φαν δεν του...