ℙ𝕣𝕠𝕝𝕠́𝕘𝕦𝕤

1.4K 67 13
                                    

Író szemszöge:
Az Empire State Building 600. emeletén az
istenek között óriási vita kerekedett. Ugyanis egy lopás történt.

Poszeidón háromágúszigonyát ellopták. A tenger isten fivére, Hádész lányára gyanakszik, aki nemrég töltötte be 16. életévét.
Meggyőződése, hogy a lányt, apja vette rá a lopásra.

- Hogy feltételezhetsz ilyet rólam?! - kérdezte felháborodva Hádész.

- Onnan kedves fivérem, hogy te és Zeusz vagytok az egyetlenek, akik tudták, hogy hol szoktam elrejteni a szigonyom!

-Álljunk meg egy percre Poszeidón! - szólt Zeusz.
-Honnan tudod, hogy nem maga Hádész lopta el?

- Kösz Zeusz, most igazán sokat segítettél a helyzetemen. - És honnan tudod, hogy nem Zeusz volt?

- TUDOM, HOGY A TE KIS CSITRID LOPTA EL! NE IS MERD TAGADNI! - ordított magából kikelve a tengerek ura.

- HOGY MERSZ ÍGY BESZÉLNI A LÁNYOMRÓL! - ordított vissza a holtak ura.
- Mivel tudod bizonyítani?

- Azzal, hogy éppen a trónteremben ültem. A szigonyomat a megszokott helyére tettem le. Egy percre nem oda néztem aztán már csak egy árnyat és egy sötét barna hajzuhatagot láttam elsuhanni. - válaszolt Poszeidón. - És egyébként is folyamatosan megpróbálsz hatalomra jutni és mindenkit eltakarítasz az útból! Ki lesz a következő? Zeusz?

-Semmi nem bizonyítja, hogy az árny az én lányom volt! Méghogy hatalom! ÉN?!

Mielőtt a két isten egymásnak eshetett volna a szerelem istennője közbelépett.

- Mostmár aztán elég legyen! Fivérek vagytok és egymást gyanúsítjátok! Honnan tudjátok, hogy nem egy másik isten, vagy kis isten lopta el a szigonyt? - kérdezte Aphrodité.

- Ezt már egyszer elmondtam! Csak Zeusz és Hádész tudta, hogy hol szoktam elrejteni!

- Álljunk meg egy percre! - kiáltott Apollón.
- Hogy néz ki a kiscsaj? Jól? Mert akkor lehet, hogy valamiért cserébe kiad nekem információkat. - húzogatta a szemöldökét.

- HA EGY UJJAL IS HOZZÁ MERSZ ÉRNI KOMOLYAN MONDOM, HOGY MEGNYÚZLAK! - üvöltött Hádész.

- Jó jó! Nyugi! Csak egy ötlet volt!-hátrált meg a napisten.
- Azért megnézem magamnak. - motyogta.

- CSAK EGY ÖTLET?!!! HOGY MERÉ-

- Mostmár aztán elég legyen! - szólt Zeusz.
- Poszeidón! Biztos vagy benne, hogy Hádész lánya lopta el a kincsedet?

- Igen, de...

- Semmi de! A lány a nyári napfordulóig visszahozza a szigonyt. Ha nem, halál fia! - hozta meg az ítéletet Zeusz.

- Ezt nem tehetitek vele! Azt sem tudja, hogy ki ő valójában! - mondta Hádész.

- Az ügy lezárva, a gyűlést feloszlatom! - szólott végül a Főisten.

Ezután Apollón fogta magát, felöltötte emberi alakját, és lement a halandók világába megkeresni a holtak urának lányát.





Sziasztok! Remélem tetszett az első rész! Ez az első könyvem itt Wattpadon. Írjatok véleményt, illetve, hogy legyen-e folytatás!
Puszi:Luca❤️

𝕊𝕫𝕚𝕘𝕠𝕟𝕪𝕥𝕠𝕝𝕧𝕒𝕛 (ℙ𝕖𝕣𝕔𝕪 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕤𝕠𝕟 𝕗𝕗.)Where stories live. Discover now