𝔼𝕝𝕤𝕠̋ 𝕓𝕒𝕣𝕒́𝕥𝕠𝕜

858 50 14
                                    

Harley szemszöge:

Köszöntelek a Félvértáborban Harley!

- Hol? - kérdeztem.

- Félvértábor, a félisteneknek biztonságot nyújtó hely.

- Oooo....és ki az isteni szülőm?

- Én azt nem tudom. Legkésőbb estig biztos elismer. - mondta Kheirón.
- Na gyere, menjünk be!

Elindultunk befelé. És ekkor jöttem rá, hogy ez az a hely amit álmomban láttam. Ugyan úgy narancssárga pólós gyerekek voltak a táborban. És a fekete házikón kívül sok másat is láttam.

- Öhmm...izé...Kheirón? - kérdeztem félénken.

- Igen?

- Én...én már álmodtam ezzel a hellyel. Csak a központban egy fekete pólós fiú volt. - mondtam.

- Értem. És mondd csak, nem találkoztál mostanában egy Istennel aki egy halandó képébe bújt? - kérdezte.

- Háát...öhm...szóval...igen .- nyögtem ki nagy nehezen.

- Melyik Isten volt az Harley?! - fordult felém Kheirón.

- Hát...azt hiszem a költészet, és íjászat istene.

- Apollón... - motyogta Kheirón.

- Igen erre már én is rájöttem.

Az út további részét csendben töltöttünk. Mindketten a gondolatainkba merültünk.

Amikor egyszer csak egy fiú futott felénk. Fekete haja és tengerzöld szeme nagyszerűen kiemelte egymást.

- Kheiróóón!! Gyakorlás közben beleállt egy nyíl az egyik lány lábába. Légyszi, gyere segíts! - kérlelte.
- És még...Hát te meg ki vagy? - fordult felém.

- Harley Adams. És te?

- Percy Jackson. Poszeidón fia. - mondta.
- Te kinek a lánya vagy?

- Ez nagyon jó kérdés ugyanis én sem tudom. - vontam meg a vállam.

- Ha befejeztétek a csevegést akkor én elmegyek Percy-vel megnézni azt a lányt. Téged Harley pedig addig körbevezetnek.-mondta Kheirón.
- Csak tudnám ki...

- Majd Travis és Connor körbe vezetik, úgy is csak láb alatt vannak. - mondta Percy.

- Rendben. TRAVIS, CONNOR GYERTEK IDE GYEREKEK! - kiabálta Kheirón.

És ekkor egy ikerpár futott felénk. Megszólalásig hasonlítottak egymásra.

- Huuuh...itt vagyunk Kheirón. - mondták.
- Mi a szitu?

- Körbe kéne vezetni a hölgyet a táborban. Légyszives fiúk. A neve Harley Adams.

- Rendben. És hol van? - kérdezte az egyik.

- Itt vagyok ti marhák! - lengettem a kezem.

- Ooo, Travis nézd milyen kicsi cukiii!
- sipítozott Connor.

- Igeeen! - utánozta ugyan azt a hangot a testvére is.

Közben Kheirón és Percy már elmentek.

- Fiúk, nem akarok ünneprontó lenni, de jó lenne ha körbevezetnétek! - csattantam fel.

- Oké! Gyere! - ragadták meg a kezemet.

- Erre vannak a bungallók. Itt laknak a különböző istenek és istennők gyermekei. A bungallók isteneit könnyű megjegyezni. Például ami kihalt és villámok díszítik az Zeuszé. A tengerzöld színű Poszeidóné, a sötét pedig Hádészé. - mondta Travis. Vagy Connor? Nem tudom!

Viszont a Hádész bungalló vonzotta a
tekintetemet. Így elindultam felé.

- Az pedig ott a Hermész bungalló, látod...Várj, HARLEY, HOL VAAAGY? - üvöltöztek a fiúk.

- Itt vagyok ti idióták! - mondtam.

- Szóval ott tartottam, hogy az ott a 11-es bungalló. Ott laknak Hermész gyerekei, mint mi. Azok a félvérek akiket még nem ismert el az isteni szülőjük, azt itt szállásolják el. Mint ahogy téged is.

- Köszönöm a segítséget fiúk! - ért mellénk Kheirón.
- Viszont most meghirdetem a gyűlést. Hívjátok össze a bungallók képviselőit. Harley, te gyere velem.

𝕊𝕫𝕚𝕘𝕠𝕟𝕪𝕥𝕠𝕝𝕧𝕒𝕛 (ℙ𝕖𝕣𝕔𝕪 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕤𝕠𝕟 𝕗𝕗.)Onde histórias criam vida. Descubra agora